تاوان حمایت از بولسونارو؛ حمله چپ‌گراهای برزیل به نیمار

نیمار مهاجم تیم پاری‌سن‌ژرمن به انتقاداتی که برای حمایت از ژایر بولسونارو در آستانه انتخابات سراسری 2022 برزیل از شده بود، پاسخ داد.
کدخبر (74065) | 09 مهر 1401 | ساعت 21:59
0 82
تاوان حمایت از بولسونارو؛ حمله چپ‌گراهای برزیل به نیمار
نیمار مهاجم تیم پاری‌سن‌ژرمن به انتقاداتی که برای حمایت از ژایر بولسونارو در آستانه انتخابات سراسری 2022 برزیل از شده بود، پاسخ داد.

به گزارش سرخ‌نیوز و به نقل از News18، مهاجم برزیلی ویدئویی را در TikTok منتشر کرده که در آن در حال رقصیدن با آهنگی است که طرفداران کمپین بولسونارو از آن استفاده می‌کنند. این بازیکن همچنین با حرکات خود به عدد 22 اشاره می‌کند که بیانگر شماره نامزدی بولسونارو در انتخابات است. شیطنت‌های او در TikTok مورد پسند اکثر کاربران رسانه‌های اجتماعی قرار نگرفته و عده‌ای او را مورد انتقاد قرار داده‌اند. با این حال، نیمار در توییتر به واکنش‌هایی که به خاطر ابراز علاقه‌ای که به صورت تلویحی به این سیاستمدار راست‌گرا داشته، واکنش نشان داد. مهاجم تیم ملی برزیل معتقد است در یک کشور دموکراتیک که حق دارد بگوید چه احساسی دارد. کاپیتان برزیلی در این خصوص در توییتی نوشت: «آنها در مورد دموکراسی و خیلی چیزها صحبت می‌کنند، اما وقتی کسی نظر دیگری دارد، توسط همان افرادی که از دموکراسی صحبت می‌کنند مورد حمله قرار می‌گیرد.» نیمار هواداران بولسونارو از پیراهن نمادین تیم فوتبال برزیل با رنگ سبز و زرد به عنوان برای حمایت از این نامزد استفاده می‌کنند. با این حال فعلا رقیب بولسونارو در انتخابات یعنی لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا در نظرسنجی‌ها پیشتاز است. گفتنی است نیمار در حال حاضر یکی از محبوب ترین ورزشکاران برزیل است و چشم مردم این کشور برای قهرمانی در جام جهانی 2022 در قطر به او دوخته شده. مهاجم پاری‌سن‌ژرمن همچنین به رکورد بهترین گلزن تاریخ فوتبال برزیل و سبقت گرفتن از پله افسانه‌ای نزدیک است. مهاجم سابق بارسلونا 75 گل برای تیم ملی خود به ثمر رسانده و تنها دو گل از پله عقب است. نیمار می‌تواند در جام‌جهانی این رکورد را از آن خود کند. نیمار در این فصل با پاری‌سن‌ژرمن شروعی استثنایی داشته و نام خودش را بالاتر از دو ستاره دیگر تیم، مسی و امباپه قرار داده است. نیمار در 11 بازی در تمام رقابت‌ها 11 گل به ثمر رسانده و 8 پاس گل داده است. او در حال حاضر بهترین گلزن غول پاریسی در این فصل محسوب می‌شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...