آخرین زمستان رونالدو در اولدترافورد

بنظر می رسد کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه منچستریونایتد، قصد دارد هر چه سریع تر از جمع شیاطین سرخ خارج شود.
کدخبر (75036) | 12 مهر 1401 | ساعت 19:04
0 63
آخرین زمستان رونالدو در اولدترافورد
بنظر می رسد کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه منچستریونایتد، قصد دارد هر چه سریع تر از جمع شیاطین سرخ خارج شود.

به گزارش سرخ نیوز، کریستیانو رونالدو تصمیم نهایی خود را برای جدایی از منچستریونایتد در ژانویه گرفته و گفته می‌شود اریک تن‌هاخ نمی‌خواهد مانع این تصمیم ستاره پرتغالی شود. دارنده 5 توپ طلای جهان در آخرین بازی یونایتد که دربرابر رقیب همشهری یعنی منچسترسیتی برگزار شد، تمام طول مدت بازی را روی نیمکت نشست و در آخر هم پس از شکست 6-3 یونایتد مقابل سیتی، با ناراحتی وارد رختکن شد. البته تصمیم سرمربی هلندی در عدم استفاده از رونالدو، اعتراض هواداران را هم به دنبال داشت اما به هر حال او چندین بازی است که به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل شده و جایگاهی در ترکیب اصلی ندارد. به اعتقاد برخی از هواداران رونالدو احترام لازم را در یونایتد نمی‌بیند و همین باعث شده تا دیلی تلگراف مدعی شود که او قصد دارد پس از ناکامی در ترک اولدترافورد در تابستان، شانس خود را در زمستان امتحان کند و در پنجره نقل و انتقالات ژانویه از یونایتد جدا شود. اگرچه تن‌هاخ در این مدت همیشه بر حفظ این مهاجم 37 ساله تاکید داشته و از ماندن وی حمایت کرده اما اکنون طبق گزارش رسانه‌های انگلیسی او دیگر علاقه‌ای به حفظ این بازیکن ندارد و اجازه خواهد داد تا پیشنهاد مورد نظرش را بپذیرند. کریستیانو رونالدو روی نیمکت منچستریونایتد رونالدو که در دربی منچستر با چهره‌ای ناامید به بازی هم‌تیمی‌هایش خیره شده بود، پس از مناقشاتی که در تابستان داشت، دیر به تمرینات پیش فصل اضافه شد و همین مساله باعث شد تا او نتواند به آمادگی خوبی برسد. پس از آن هم تقریبا بیشتر فصل را تا اینجا روی نیمکت نشسته است. آخرین حضورش در ترکیب اصلی به دیدار با برنتفورد در هفته دوم برمی‌گردد که یونایتد با 4 گل مقابل این تیم تحقیر شد اما به دنبال نیمکت‌نشینی رونالدو، تیم تن‌هاخ توانست 4 برد متوالی را در لیگ بدست آورد. اگرچه تن‌هاخ در لیگ اروپا و در بازی مقابل رئال سوسیداد به وی یک فرصت دیگر برای بازی در ترکیب اصلی داد اما شکست خانگی در آن بازی بازهم موجب برگشت ستاره پرتغالی به نیمکت شد. با بازگشت آنتونی مارسیال از مصدومیت و دو گلی که این بازیکن فرانسوی در آخرین دقایق بازی مقابل سیتی به ثمر رساند، به نظر شانس رونالدو برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی کمتر از گذشته هم شده است. نظر شما چیست؟ رونالدو در منچستر خواهد ماند یا به تیم دیگری خواهد رفت !؟

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...