راهنمایی گواردیولا به کلوپ روی آنتن تلویزیون!

یورگن کلوپ با تیم لیورپول در چند سال گذشته تقریبا ترکیب ثابتی داشته و حالا در این فصل این موضوع به پاشنه آشیل این تیم تبدیل شده است.
کدخبر (75078) | 12 مهر 1401 | ساعت 20:00
0 77
راهنمایی گواردیولا به کلوپ روی آنتن تلویزیون!
یورگن کلوپ با تیم لیورپول در چند سال گذشته تقریبا ترکیب ثابتی داشته و حالا در این فصل این موضوع به پاشنه آشیل این تیم تبدیل شده است.

به گزارش سرخ نیوز، قرمزهای آنفیلد در این فصل تنها در دو بازی به پیروزی رسیده‌اند و اکنون در رده نهم قرار دارند. لیورپول در آخرین بازی خود با تساوی 3-3 مقابل برایتون متوقف شد. یورگن کلوپ در این تابستان 4 بازیکن جدید به خدمت گرفت اما واقعیت این است که ترکیب این تیم از سال 2020 که به قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کرد، تقریبا بدون تغییر مانده است. در عوض سیتی در این مدت تا توانسته تغییر کرده و ترکیبش را به روز کرده است. آنها از اولین عنوان قهرمانی خود به همراه پپ گواردیولا در سال 2018 دائما ترکیب خود را تغییر داده و اکنون از آن تیم تقریبا هیچ بازیکنی باقی نمانده است. تعدادی از هواداران لیورپول معتقدند که کلوپ باید بی‌رحم باشد و این تیم را بازسازی کند؛ چیزی که گواردیولا در مصاحبه با ریو فردیناند در سال 2021 به آن اشاره کرد. فردیناند که با هدایت سرالکس فرگوسن در منچستریونایتد شش عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده، از گواردیولا می‌پرسد "آیا ترکیب تیمی که اولین قهرمانی را بدست آورده با ترکیب تیمی که ششمین قهرمانی را بدست آورده باید یکسان باشد؟" گواردیولا هم در پاسخ می‌گوید "شما باید همیشه در حرکت باشید و تیم را متحول کنید". پپ گواردیولا و یورگن کلوپ سیتی در همین تابستان به رحیم استرلینگ، گابریل ژسوس و الکساندر زینچنکو اجازه داد تا از این تیم جدا شوند و به جای آنها بازیکنانی مانند ارلینگ هالند، ژولین آلوارز، کالوین فیلیپس، سرخیو گومز و مانوئل آکانجی را جذب کرد. این در حالی است که ترکیب تیم لیورپول در اکثر موارد ثابت مانده و آنها فقط سادیو مانه را از دست داده‌اند. فابیو کاروالیو، کالوین رمزی و داروین نونز تنها خریدهای آنها بودند و آرتور ملو به صورت قرضی وارد این تیم شد. گواردیولا می‌گوید "فرآیند سخت‌ترین است، اما شما باید آن را انجام دهید. اگر این کار را نکنید، غیرممکن است موفقیت شما ادامه پیدا کند." پس از این مصاحبه هواداران لیورپول به حرف‌های گواردیولا واکنش نشان دادند و اکثرا آن را تایید کردند. سیتی تا این مقطع از فصل در تمام رقابت‌ها بی شکست مانده و مهمترین رقیبش یعنی منچستر یونایتد را با نتیجه 6-3 شکست داده است. این تیم تحت هدایت گواردیولا 4 قهرمانی جام‌حذفی و جام اتحادیه را بدست آورده است. با این حال آنها هنوز نتوانستند لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنند و در فینال سال 2021 مغلوب چلسی شدند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...