مهدی رحمتی: چرا بازی ملوان و فولاد لغو شد؟! / حسینی: باید خودمان را با تیم ملی مطابقت دهیم

باتوجه به برگزاری دیدار دو تیم پیکان تهران و آلومینیوم اراک در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، سرمربیان دو تیم در نشست خبری پیش از بازی، اظهاراتی داشته‌اند که به آن‌ها اشاره می‌کنیم.
کدخبر (75265) | 13 مهر 1401 | ساعت 11:03
0 61
مهدی رحمتی: چرا بازی ملوان و فولاد لغو شد؟! / حسینی: باید خودمان را با تیم ملی مطابقت دهیم
باتوجه به برگزاری دیدار دو تیم پیکان تهران و آلومینیوم اراک در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، سرمربیان دو تیم در نشست خبری پیش از بازی، اظهاراتی داشته‌اند که به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

به گزارش سرخ نیوز، در پی برگزاری دیدار دو تیم پیکان تهران و آلومینیوم اراک در هفته هشتم لیگ برتر، سرمربیان دو تیم در نشست خبری پیش از بازی صحبت‌هایی داشته‌اند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.   *رحمتی: سهیل مهدی عادت دارد مسائل را با شوخی و خنده رد می‌کند! سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از مسابقه با پیکان تهران اظهار داشت: فردا تقابل دو تیم جوان و با انگیزه بازی دارند و تصور می کنم بازی خوبی شود و تلاش می کنیم با امتیاز از تهران برویم.

رحمتی افزود: بعد از روندی که شروع کردیم برای امتیاز گیری و گل نخوردن در بازی هایمان این روند رو تلاش می کنیم فردا هم ادامه بدهیم و با تلاش بازیکنان به این مهم دست پیدا کنیم.

مهدی رحمتی

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در مورد تعطیلات لیگ بخاطر جام جهانی قطر گفت: از وقفه هایی که در لیگ پیش می آید کمال استفاده را می کنیم و همواره در مصاحبه هایم گفته ام یک تیم جوان و با انگیزه ای را داریم و تغییرات زیادی هم در جابه جایی نفرات داشته ایم و این تعطیلات باعث می شود که به هماهنگی لازم برسیم. بازیکنان بیشتر از هم شناخت پیدا کنند. اگر روند خوبی داشته باشیم برای برنامه ریزی لیگ مان خوب می‌شود،‌ البته جام جهانی بحثش جداست و همه مسابقات باشگاهی تعطیل می‌شوند.

وی افزود: جام‌جهانی که بحثش جداست و تمام مسابقات فوتبال باشگاهی تعطیل است اما اگر در تمام مسابقات لیگ برنامه و ساعت و زمانش به طور کامل مشخص باشد بسیار خوب است. ما هم سعی می‌کنیم از تعطیلات لیگ نهایت استفاده را ببریم.

سرمربی آلومنیوم در مورد تغییر محل و ساعت برگزاری مسابقه پیکان و آلومینیوم،‌ گفت: ما به این بی‌نظمی‌ها عادت کردیم تا روز بازی ساعت 12 هم آمادگی داریم که سهیل مهدی باتجربه تغییرات را انجام بدهد اما نه تنها من بلکه اکثر تیم‌ها از این مسأله ناراحت هستند. امیدوارم برنامه‌ریزی درست شود و آقای کشوری‌فر به این مسأله ورود کند. من هنوز جواب سوالم را نگرفته‌ام همه شما می‌دانید تمام بازی‌ها برگزار شده است. همه تیم‌ها یک اندازه بازی کرده‌اند اما من هنوز یک جواب مشخصی برای لغو بازی ملوان و فولاد از ایشان نگرفته‌ام. سهیل مهدی عادت دارد مسائل را با خنده و شوخی رد می‌کند.

آلومینیوم اراک

وی با اشاره به تغییر محل مسابقه عنوان کرد: مشکلی برای باشگاه پیکان پیش آمده بود که این اتفاق رخ داد البته باید از باشگاه پیکان تشکر کنم چون محل اسکان ما هتل آزادی بود و فکر می‌کنیم بازی در ورزشگاه دستگردی است اما به خاطر مشکلاتی که از سوی پیکان پیش آمد محل بازی تغییر کرد. ما با هماهنگی‌های این باشگاه این تغییر انجام شد باشگاه پیکان هم به من گفت که هتل المپیک که محل اسکان خودشان بود را به ما دادند. زمین تمرین خوب هم در اختیار ما قرار داد که از آنها تشکر می‌کنم و ما هم موافقت کردیم برویم در ورزشگاه انقلاب کرج بازی را برگزار کنیم.

رحمتی ادامه داد: بحث همکاری و تعامل در همه جای دنیا است ما هم سعی می‌کنیم این کار را انجام بدهیم اما باید منطقی و معقول باشد. من در مورد برنامه‌ریزی مسابقات لیگ چندین و چند بار صحبت کرده‌ام هنوز جوابی به خاطر لغو بازی ملوان و فولاد نگرفته‌ام نامه‌ای تنظیم می‌کنم و خدمت ریاست محترم فدراسیون فوتبال می‌رسم و از آقای تاج می‌خواهم به این سوال پاسخ دهد و نقطه ابهام را مشخص کند که چرا فقط در این فصل بازی ملوان و فولاد لغو شده است و در تعطیلات لیگ هم این بازی برگزار نشد. حق ماست که با شرایط برابر مقابل ملوان بازی می‌کردیم.

سرمربی آلومینیوم در مورد اینکه با توجه به اینکه قرار است قهرمانان لیگ برتر و جام‌حذفی و نایب قهرمان فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند آیا برنامه‌ای برای قهرمانی در جام‌حذفی دارد یا نه گفت:‌برنامه‌ای که ما شروع کردیم برنامه مشخصی را به هیأت مدیره و باشگاه ارائه کردیم برنامه‌ای دو ساله است که همه چیز در آن مشخص است. سعی می‌کنیم که یک تیم جوان آینده‌دار و با قدرت را آماده کنیم و در تمام مسابقات هم با تمام قوا شرکت می‌کنیم. بازیکنان خوبی داریم و خوشحالم در کنار این بازیکنان هستم که با تمام وجودشان بازی و در تمرینات در مسابقه حاضر می‌شوند. شرایطشان را روز به روز بهتر می‌کنند هم در لیگ و هم در جام‌حذفی اهدافی را مشخص کرده‌ایم. ان‌شاءالله با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران‌مان به آنها دست پیدا می‌کنیم.

مهدی رحمتی

وی در مورد اینکه آلومینیوم اراک نتایج اقتصادی گرفته و دو گل زده و 4 گل خورده دارد عنوان کرد:‌ تمام هدف ما این بود تیم 11 نفره‌ای که در فینال گذشته جام حذفی بودند را حفظ کنیم و برای تقویت تیم‌مان تلاش کنیم اما دست تقدیر بگونه‌ای بود که مجبور شدیم چند بازیکن ترکیب اصلی‌مان را از دست بدهیم البته بازیکنان جایگزین بازیکنان خوبی هستند اما برای هماهنگی بازیکنان در فوتبال زمان نیاز است و این یک پروسه خیلی طولانی است. من و همکارانم در کادر فنی و تمام همکاران‌مان در باشگاه همگی در خدمت بازیکنان هستیم تا مشکلات فنیِ، لجستیک و تفکرات آنها را تغییر بدهیم تا به هماهنگی لازم برسیم. ما مشکلی در ساخت موقعیت نداریم بلکه فشار و استرس در هفته‌های اول روی بازیکنان‌ ما زیاد بود که رفته رفته هم بهتر خواهد شد.

رحمتی افزود: در همین هفته گذشته می‌توانستیم در نیمه اول دو به صفر یا سه بر صفر از زمین بیرون بیاییم. اما وقتی بازی یک بر صفر پیش رفت بازیکنان ما تحت فشار قرار گرفتند و نتوانستند کیفیت واقعی‌شان را به نمایش بگذارند باید به ملوان هم بگویم خیلی خوب بازی کرد با این حال مقابل ملوان ما یک تیم خوب در کنار هم بودیم. ما توانستیم به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم و انشاءلله بازی به بازی سعی می‌کنیم بهتر شویم و مشکلات را از بین ببریم.

تیم آلومینیوم اراک در چارچوب بازی های هفته هشتم لیگ ایران، ساعت 16 روز پنج شنبه 14 مهر، میهمان پیکان در کرج خواهد بود.   *حسینی: باید خودمان را با تیم ملی مطابقت دهیم مجتبی حسینی سرمربی پیکان، پیش از دیدار با آلومینیوم در کنفرانس خبری گفت: با توجه به باخت هفته گذشته پیکان مقابل ذوب آهن، شرایط کمی برای ما سخت شده. طبق معمول سعی کردیم به خاطر مهلت کمی که تا بازی بعدی داریم؛ هم خوب ریکاوری کنیم و هم بچه‌ها را خیلی خوب برای این بازی آماده سازیم. امیدوارم از اشتباهات بازی گذشته درس گرفته باشیم چون واقعاً این بازی برای ما بسیار حساس، مهم و تعیین کننده است. انشاالله بتوانیم اولاً فوتبال خوبی انجام بدهیم و هم بتوانیم بهره خوبی از این بازی از نظر امتیازی ببریم چون شرایط دارد برای ما سخت می‌شود‌. امیدوارم بچه‌ها این شرایط را درک کرده باشند و بتوانند مقابل تیم خوب اراک یک بازی قابل قبول همراه با نتیجه به‌دست بیاورند. مجتبی حسینی او در مورد تغییر محل بازی و برگزاری این دیدار در انقلاب کرج ادامه داد: این موضوع بیشتر مربوط به باشگاه می‌شود و فکر می‌کنم تصمیمات باشگاه بوده است. اول از همه به مسئولان ورزشگاه دستگردی بابت میزبانی که از ما و چند تیم داشتند خسته نباشید می‌گویم ولی یکسری واقعیت‌ها را نمی‌توانیم پنهان کنیم. واقعاً کیفیت زمین دستگردی بسیار بد است. اگر مشاهده کرده باشید مربی محترم سپاهان هفته گذشته علی‌رغم اینکه بازی را برده بودند در کنفرانس خبری فقط در مورد زمین صحبت کرد. باز هم من به مسئولین محترمشان خسته نباشید می‌گویم ولی واقعیت این است کیفیت زمین خوب نبود. سرمربی پیکان در مورد اعتراض تیم‌ها به زمان‌بندی بازی‌ها عنوان کرد: چه خوب و چه بد ما مجبور هستیم اطاعت کنیم و با شرایط خود را تطبیق بدهیم. باتوجه به اینکه جام جهانی ۲۰۲۲ را در پیش داریم اولویت را به تیم ملی ایران می‌دهند و ما باید خودمان را با این قضیه هماهنگ کنیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...