رویای دیوید بکهام؛ یک کهکشانی جدید در میامی

دیوید بکهام در نظر دارد تیم تحت تملکش را با بازیکنان بزرگ فوتبال دنیا تقویت کند.
کدخبر (75415) | 13 مهر 1401 | ساعت 16:11
0 149
رویای دیوید بکهام؛ یک کهکشانی جدید در میامی
دیوید بکهام در نظر دارد تیم تحت تملکش را با بازیکنان بزرگ فوتبال دنیا تقویت کند.

به گزارش سرخ نیوز، پس از اینکه دیوید بکهام توانست مالکیت باشگاه اینتر میامی را بدست بگیرد، حالا او یک هدف دیگر دارد و آن دور هم جمع کردن بازیکنان بزرگ فوتبال دنیا است. این رویایی است که او در سر می‌پروراند و بعید نیست که عملی کند. این باشگاه در حال برنامه ریزی برای فصل 2023 است؛ فصلی که آنها به طور جدی به دنبال کسب قهرمانی لیگ آمریکا خواهند بود و به همین دلیل چندی از ستاره بزرگ دنیای فوتبال را زیر نظر دارند.

یکی از مهمترین مسائلی که اینتر میامی باید پیش از فصل آینده MLS به آن رسیدگی کند، جذب بازیکنان جدید خواهد بود. به گفته تام بوگرت، کارشناس MLS، با توجه به اینکه گونزالو هیگواین در حال بازنشستگی است، رودولفو پیزارو در برنامه های باشگاه جایی ندارد و قرارداد آلخاندرو پوزوئلو به پایان می‌رسد، این تیم در سال 2023 فضایی بزرگی برای حضور ستاره‌های جدید خواهد داشت.

دیوید بکام

دیوید بکهام سه اسطوره بارسلونا را در میامی می‌خواهد

یکی از این بازیکنان لوییس سوارز که پس از ترک اتلتیکو مادرید آماده حضور در لیگ آمریکا بود اما نظرش ناگهان عوض شد و تصمیم گرفت که به تیم ناسیونال اروگوئه یعنی همان تیمی که در آن رشد کرده بود، برگردد. او قراردادش در ماه نوامبر تمام می‌شود و اینتر میامی می‌تواند مقصد بعدی این مهاجم سرشناس باشد.

دیگر بازیکن مورد نظر دیوید بکهام، سرخیو بوسکتس است که به گزارش مارکا احتمالا در تابستان آینده بارسلونا را ترک می‌کند و یکی از گزینه‌های پیش روی این ستاره اسپانیایی اینتر میامی خواهد بود. اما قطعا اگر یک بازیکن وجود داشته باشد که هر هواداری در MLS آرزوی داشتن او را داشته باشد، آن لیونل مسی است.

لوییس سوارز، لیونل مسی، سرجیو بوسکتس

پروژه انتقال این بازیکن آرژانتینی به ایالات متحده در چندین نوبت مطرح شده بود، اما مسی همچنان با پاری‌سن‌ژرمن در سطح بالایی بازی می‌کند. با این حال ممکن است در آینده نزدیک او از اقیانوس اطلس عبور کند و بازیکن تیم تحت تملک دیوید بکهام یعنی اینتر میامی شود. این بازیکن دارای چندین ملک در همین شهر است. در حال حاضر مسی فقط به جام جهانی 2022 قطر فکر می‌کند؛ جایی که آرژانتین یکی از محبوب‌ترین تیم‌ها برای قهرمانی است. به نظر می‌رسد مسی بعد از آن مسابقات درباره آینده باشگاهی خود تصمیم بگیرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...