پشت پرده داستان داوری که می‌گویند پرسپولیسی است!

استقلالی ها در حالی به موعود بنیادی فر برچسب طرفداری از پرسپولیس می زنند که بارها از اشتباهات این داور در بازی های بزرگ منفعت برده اند.
کدخبر (75211) | 13 مهر 1401 | ساعت 08:27
0 112
پشت پرده داستان داوری که می‌گویند پرسپولیسی است!
استقلالی ها در حالی به موعود بنیادی فر برچسب طرفداری از پرسپولیس می زنند که بارها از اشتباهات این داور در بازی های بزرگ منفعت برده اند.

به گزارش سرخ نیوز، در فصل جاری شاهد قضاوت های ضعیفی از سوی داوران هستیم و اشتباهات آنها به قدری زیاد بوده که صدای کارشناسان این رشته را هم در آورده است. در هفته ای که گذشت، موعود بنیادی فر یک پنالتی برای پرسپولیس مقابل تراکتور گرفت که به زعم کارشناسان داوری نادرست بود. این ضربه از سوی مهدی ترابی از دست رفت تا بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود میهمان خاتمه یافته و اشتباه داور خنثی شود. با این وجود تراکتوری ها این موضوع را پیراهن عثمان کرده و جوری شلوغش می کنند گویی با اشتباه داوری، نتیجه را واگذار کرده اند! اگر قرار به اعتراضات اینچنینی باشد که پرسپولیسی ها هم می توانند به قانون استناد کرده و بگویند پای اخباری موقع ضربه پنالتی روی خط نبوده و برای عدم تکرار ضربه پنالتی از داور طلبکار باشند. اما اعتراض به چیزی که از اساس نادرست بوده به همان اندازه بی معناست که تراکتوری ها بابت ضربه گل نشده ترابی شاکی هستند. موعود بنیادی فر در این بین استقلالی ها با فرصت طلبی در حال ماهی گرفتن از آب گل آلود بوده و بابت این اتفاق به موعود بنیادی فر برچسب طرفداری از پرسپولیس می زنند! آن هم به داوری که بارها از اشتباهاتش در بازی های بزرگ منفعت برده اند. ۴ فصل پیش، در جریان بازی دربی یک پنالتی بحث برانگیز به سود استقلال گرفته شد که با نظر کارشناسان مشخص شد شجاع خلیل زاده هیچ خطایی به روی داریوش شجاعیان مرتکب نشده و داور این مسابقه کسی نبود جز بنیادی فر که در تصمیمی عجیب، تنه به تنه شدن دو بازیکن در بیرون محوطه جریمه را پنالتی تشخیص داد! تا در آن واحد مرتکب دو‌ اشتباه بزرگ شده باشد. این تنها اشتباه وی به سود استقلال در آن مسابقه نبود و باید عارف غلامی را هم با کارت زرد دوم از زمین اخراج می کرد. موعود بنیادی فر در مسابقات جام حذفی آن سال هم این داور، پنالتی عجیب دیگری را برای استقلالی ها مقابل دیگر تیم مدعی یعنی سپاهان گرفت و زمینه صعود آبی پوشان به نیمه نهایی را فراهم آورد. در پایان این بازی کارشناسان متفق القول اذعان داشتند خطایی از سوی شایان مصلح روی مهدی قایدی اتفاق نیفتاده و مهاجم استقلال بخاطر فریب داور باید از سوی بنیادی فر جریمه می شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...