رحمتی: آلومینیوم صلابت و قدرت دارد/ حسینی: متوجه ناراحتی تمیروف نشدم

با پایان دیدار تیم های پیکان و آلومینیوم، نگاهی داشته ایم به کنفرانس خبری سرمربیان این دو تیم لیگ برتری.
کدخبر (75732) | 14 مهر 1401 | ساعت 16:06
0 51
رحمتی: آلومینیوم صلابت و قدرت دارد/ حسینی: متوجه ناراحتی تمیروف نشدم
با پایان دیدار تیم های پیکان و آلومینیوم، نگاهی داشته ایم به کنفرانس خبری سرمربیان این دو تیم لیگ برتری.

به گزارش سرخ نیوز، بعد از تساوی بدون گل پیکان و آلومینیوم اراک، سرمربیان دو تیم در پایان این دیدار که در هفته هشتم لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد صحبت هایی داشته اند که می خوانید؛  

*رحمتی:‌ فرصت‌هایمان گل شود جهش خیره‌ کننده خواهیم داشت/ آلومینیوم صلابت و قدرت دارد

 سید مهدی رحمتی پس از تساوی بدون گل دیدار پیکان و آلومینیوم در نشست خبری، اظهار داشت: همانگونه که روز گذشته گفتم بازی خوبی شد. از دو تیم جوان و باانگیزه، فوتبال خوبی را شاهد بودیم. در نیمه اول طبق آنالیزی که داشتیم سعی کردیم به گل برسیم و این موضوع هدف‌مان بود. فکر می‌کنم به گل هم رسیدیم، اما داور برای زدن سوت پنالتی مقداری عجله کرد.

وی افزود: پس از خراب شدن آن پنالتی از لحاظ ذهنی مقداری افتادیم اما در نیمه دوم وضعیت بهتر شد. در این نیمه برخی مواقع ما خیلی خوب بودیم و برخی لحظات پیکان خوب بازی کرد. هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند در کل از آن بازی‌هایی بود که هر تیمی بهتر از فرصت‌هایش استفاده می‌کرد می‌‌توانست برنده باشد. شانس‌های گل ما نیز مقداری بیشتر بود. به تیم پیکان و کادر فنی‌اش خسته نباشید می‌گویم، تیم خیلی خوب و جوانی هستند از بازیکنان تیم خودم نیز تشکر می‌کنم که امروز با همه وجودشان بازی کردند.

وی ادامه داد:‌ وحید محمدزاده در بازی قبلی در شرایطی حساس پنالتی ما را گل کرد اما این بازی گل نکرد. بازیکنان بزرگی در دنیا پنالتی از دست داده‌اند این موضوع مهم نیست، مهم تیم بودن ما است. با هم می‌بریم، مساوی می‌کنیم و می‌بازیم. راه خیلی طولانی را پیش‌رو داریم اما موضوعی که مرا خیلی خوشحال می‌کند این است که فوتبال خیلی خوبی مقابل پیکان بازی کردیم. تمام خواسته‌هایی که داشتیم بچه‌ها در زمین پیاده کردند اما باید در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشیم.

مهدی رحمتی

سرمربی باشگاه آلومینیوم اراک در خصوص اینکه تیمش از ضعف گلزنی رنج می‌برد و اگر چنین حالتی وجود نداشت شاگردانش می‌توانستند امروز برنده شوند و آبا با این تفاسیر از عملکرد مهاجمانش راضی است گفت: از تک تک بازیکنان تیمم حتی نفراتی که امروز در لیست 20 نفره نبودند راضی هستم. اگر به چندین سال عقب‌تر نگاه کنید می‌بینید تمام آقای گل‌های لیگ برتر ما خارجی هستند. در کل در فوتبال‌مان از این موضوع رنج می‌بریم اما از رضا جبیره و محمدرضا آزادی که مهاجمانی 23 و 24 ساله هستند راضی هستم. آنها تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند شک ندارم از روزی که توپ‌های ما به گل تبدیل شود جهشی خیره‌کننده در بالای جدول خواهیم داشت. مهم این است که تیم من صلابت و قدرت دارد. از بازیکنام تشکر کرده و به آنها افتخار می‌کنم.

رحمتی در خصوص میزان رضایتش از عملکرد زاپاتا و والنتینو یوئل عنوان کرد:‌ آیا شما راضی هستید؟‌ واقعا امروز هر دو بازیکن خارجی ما در کار دفاعی و حمله عالی بودند. شناخت بازیکن خارجی با لیگ ایران زمان می‌برد وقتی خودمان بازی می‌کردیم باید شرایط برای بازیکنان خارجی فراهم می‌شد تا بتواند خودش را در آن شرایط و وضعیت پیدا کند. به هر دو بازیکنان‌مان خسته نباشید می‌گویم خیلی زحمت کشیدند و از آنها راضی هستم.

پیکان و آلومینیوم

*حسینی: کدام تیم ما در لیگ برتر ضعف گلزنی ندارد؟/ متوجه ناراحتی تمیروف نشدم

مجتبی حسینی پس از تساوی بدون گل دیدار پیکان و آلومینیوم اراک در نشست خبری، اظهار داشت: همانگونه که دیدید بازی پر جنب و جوش و پرتحرکی بود‌ هر دو تیم برای برد آمده بودند و موقعیت های خوبی داشتند. حریف یک پنالتی از دست داد و ما هم یک فرصت تک به تک را از دست دادیم. موقعیت‌های دیگری هم داشتیم.

سرمربی تیم پیکان در خصوص اینکه تیمش در نیمه دوم به مراتب بهتر بازی کرد و موقعیت‌های گل زیادی داشت توضیح داد: می‌دانستیم تیم خوب اراک شاید در نیمه دوم از لحاظ بدنی کم بیاورد. در نیمه اول برخی نفرات ما وضعیت خوبی نداشتند که در نیمه دوم شرایط‌شان بهتر شد و توانستند قوی‌تر بازی کنند. اراک هم تیم خوبی داشت و فوتبال بدی بازی نکرد. فوتبال خوبی بود.

حسینی در خصوص ضعف تیمش در گلزنی پاسخ داد: اکنون در هفته هشتم هستیم کدام تیم ضعف گلزنی ندارد؟ نباید زود قضاوت کنیم بلکه باید جلوتر برویم. مهاجمان خوبی داریم که خیلی به آنها امیدوار هستم. باید جلوتر برویم و امیدوار باشیم عملکرد بهتری داشته باشند.

سرمربی تیم پیکان در مورد دلیل ناراحتی تمیروف پس از پایان مسابقه عنوان کرد: متوجه این موضوع نشدم حواسم به بازی بود ایرادی هم ندارد زیرا بازیکن دوست دارد بازی کند اما ما تصمیم‌گیرنده هستیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...