این 4 تیم برای مسی طلسم شده‌اند

مسی با گلی که در بازی پاری سن ژرمن به ثبت رساند، او به اولین بازیکنی تبدیل شد که توانسته به 40 تیم مختلف در لیگ قهرمانان اروپا گل بزند.
کدخبر (75822) | 14 مهر 1401 | ساعت 18:46
0 109
این 4 تیم برای مسی طلسم شده‌اند
مسی با گلی که در بازی پاری سن ژرمن به ثبت رساند، او به اولین بازیکنی تبدیل شد که توانسته به 40 تیم مختلف در لیگ قهرمانان اروپا گل بزند.

به گزارش سرخ نیوز، لیونل مسی موفق شد در دیدار این هفته پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، طبق خلاصه بازی پاری سن ژرمن مقابل بنفیکا، با یک ضربه تماشایی تنها گل تیمش را مقابل بنفیکا به ثمر رساند. غول‌های پاریسی اگرچه مقابل حریف پرتغالی خود متوقف شدند، اما لیونل مسی موفق شد به یک رکورد جدید دست پیدا کند. با این گل او به اولین بازیکنی تبدیل شد که توانسته به 40 تیم مختلف در لیگ قهرمانان اروپا گل بزند. مسی در ورزشگاه دالوز لیسبون تعداد گل‌های خود را در لیگ قهرمانان اروپا به عدد 127 در 159 بازی رساند. این بازیکن آرژانتینی مقابل 44 تیم مختلف اروپایی در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده و دربرابر 40 تیم موفق به گلزنی شده است. با این حال تیم‌های اتلتیکو مادرید، اینترمیلان، روبین کازان و اودینزه هیچگاه تسلیم مسی نشده‌اند. اتلتیکو در 39 دیدار در مسابقات داخلی تاکنون دروازه‌اش 32 بار توسط مسی باز شده اما در 4 دیداری که آنها در لیگ قهرمانان اروپا داشته‌اند، هیچگاه مسی نتوانسته قفل دروازه تیم مادریدی را بشکند. اینتر میلان هم رکورد مشابهی دارد و در 4 تقابل اروپایی مانع گلزنی مسی شده است. 3 بازی به فصل 2009-2010 برمی‌گردد که مسی در دو بازی رفت و برگشت نیمه‌نهایی نه توانست گلی بزند و نه پاس گلی بدهد. در یک بازی مرحله گروهی هم ستاره آرژانتینی در این کار ناکام بود. این 4 تیم برای مسی طلسم شده‌اند در این میان شاید دیدن نام روبین کازان عجیب باشد. این تیم روسی در دو فصل 2009-2010 و 2010-2011 با بارسلونا همگروه بود و توانست از این تیم 4 امتیاز هم بگیرد. یکی از به یادماندنی‌ترین بازی‌های آنها در لیگ قهرمانان به برد 2-1 این تیم در نیوکمپ برمی‌گردد. فصل بعد کازان توانست یک تساوی از بارسلونا بگیرد اما در بازی برگشت 2 بر صفر شکست خورد که مسی در آن بازی هم نتوانست گلی بزند. کاتالان‌ها در فصل 2005-2006 با اودینزه همگروه بودند که در آن دوره مسی تنها 70 دقیقه مقابل این تیم به میدان رفت و نتوانست گلزنی کند اگرچه بارسا آن بازی را 4-1 برد. در مجموع مسی 13 بازی را مقابل این 4 تیم انجام داده که در هیچ یک موفق به گلزنی نبوده است. در عوض آرسنال به جای همه این تیم‌ها از مسی گل خورده و در واقع بیشترین گل مسی در اروپا به این تیم لندنی بوده است. او توانسته در 6 دیداری که مقابل این تیم داشته، 9 گل بزند و دو پاس گل بدهد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...