مطهری: داور‌ پنالتی ما را نگرفت/ تارتار: صراحتاً می‌گویم گل سالم ما مردود شد

با پایان دیدار تیم های نساجی و ذوب آهن، نگاهی داشته ایم به کنفرانس خبری سرمربیان این دو تیم لیگ برتری.
کدخبر (75719) | 14 مهر 1401 | ساعت 15:53
0 44
مطهری: داور‌ پنالتی ما را نگرفت/ تارتار: صراحتاً می‌گویم گل سالم ما مردود شد
با پایان دیدار تیم های نساجی و ذوب آهن، نگاهی داشته ایم به کنفرانس خبری سرمربیان این دو تیم لیگ برتری.

به گزارش سرخ نیوز، با پایان دیدار نساجی ذوب آهن که در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با تساوی بدون گل به اتمام رسید، سرمربیان دو تیم در نشست خبری بس از بازی، اظهاراتی داشته‌اند که باهم می‌خوانیم.  

*مطهری: گل ذوب آهن آفساید بود، اما‌ داور‌ پنالتی ما را نگرفت

حمید مطهری گفت: واقعاً نیمه اول خوبی نداشتیم. خودم این پیش‌بینی را داشتم. چون در فاصله ۵ روز بعد از آن برد ۴ گله بازسازی ذهنی و فیزیکی‌اش سخت می‌شود. به بازیکنان گوشزد کرده بودیم که بازی سختی داریم. نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم فوق‌ا‌لعاده بودیم در روند بازی و تعویض‌هایی که انجام دادیم. برتری عددی در حمله ایجاد کردیم موقعیت هم داشتیم اما متاسفانه به گل نرسیدیم. مطهری: بازیکنان ما از نظر روانی دچار چالش شدند / تارتار: صراحتاً می‌گویم گل سالم ما مردود شد ذوب آهن ساختار دفاعی منظمی دارد و تعداد کم گل خورده‌اش این را نشان می‌دهد. یک صحنه هم روی زامهران خطای پنالتی بود امیدوارم من اشتباه کنم اما روند بازی با آن پنالتی عوض می‌شد در دو بازی خانگی ما از داشتن هواداران محروم بودیم و اگر هواداران بودند مطمئنم داور آن صحنه را پنالتی اعلام می‌کرد. از اینکه پیروز نشدیم از هواداران نساجی عذرخواهی می‌کنیم. امیدوارم فوتبال بی‌نقص‌تری را ارائه بدهیم. بازیکنان ما بیشتر از نظر ذهنی و روانی دچار چالش شدند؛ زیرا باتوجه به ۴ گلی که هفته گذشته به نفت مسجد‌سلیمان زدیم شرایط‌مان اینگونه شده بود. مطهری درباره اعتراض تارتار به داوری و مردود شدن گل ذوب‌آهن گفت: گل آنها آفساید بود البته من فیلم بازی را ندیدم اما بچه‌ها گفتند آفساید بود حتی بازیکنان ما به خاطر آفساید ایستادند داور پنالتی واضح و آشکار تیم ما را نگرفت. البته من خودم گفتم که در نیمه اول تیم خوبی نبودیم اما در نیمه دوم موقعیت گلزنی ایجاد کردیم با این حال نظرات سرمربی حریف محترم است. نساجی ذوب آهن پنالتی دوم مشکوک بود اما پنالتی اول روی زامهران آشکار بود و این پنالتی دیده نشد در زمان دیگری از مسابقه هم داور خطا روی عبدی را اعلام نکرد و نزدیک بود ما ضدحمله بخوریم که به این صحنه هم اعتراض داشتم. سلیمانی بازیکن ذوب آهن باید در دقیقه ۶۹ مسابقه کارت زرد دوم را می‌گرفت و اخراج می‌شد ولی داور با او مدارا کرد. با این حال به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. من می‌خواهم در مورد داوری صحبت نکنم اما باز هم مجبور به صحبت می‌شوم. هفته گذشته هم که ۴ گل زدیم گل ۱۰۰ درصد سالم حردانی را آفساید اعلام کردند.  

*تارتار: داور گل سالم ما را ندید/ نساجی از ما خوشحال‌تر است

مهدی تارتار، بعد از تساوی بدون گل مقابل نساجی مازندران در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود و شاید بینندگان راضی نباشند. زیرا تماشاگری در ورزشگاه نبود. تیم من لیاقت برنده شدن هم داشت و حتی یک گل سالم زدیم. همکارانم گفتند گل سالم بود و کمک داور روی آن صحنه اشتباه کرد. وقتی از داور گلایه می‌کنیم، اگر عکس حرف‌هایمان ثابت شود باید شجاعت عذرخواهی داشته باشیم. اکنون صراحتاً می‌گویم که گل سالم ما مردود شد. شاید مربیان نساجی هم از داور گلایه داشته باشند. مطهری: بازیکنان ما از نظر روانی دچار چالش شدند / تارتار: صراحتاً می‌گویم گل سالم ما مردود شد در نیمه دوم تیم نساجی کمی جلوتر آمد و یکی دو موقعیت نصف و نیمه‌ای در شلوغی محوطه جریمه داشت با این حال فکر می‌کنم نساجی برای این مساوی خوشحال‌تر از ما باشد چرا که موقعیت‌های گلزنی ما بیشتر از حریف بود. تدافعی بازی نکردیم. ما بیشتر از حریف موقعیت گلزنی داشتیم. حاضرم با شما شرط ببندم یا دست بدهم و بعد برویم موقعیت‌های گلزنی دو تیم را بررسی کنیم. اگر آن موقع، موقعیت‌های گلزنی ما بیشتر از حریف بود شما چه خواهید گفت؟! ما مالک توپ و میدان بودیم، چطور شما می‌گویید دفاعی بازی کردیم؟! خلق موقعیت گل مهم است. در نیمه اول فقط سجاد عاشوری یکی دو موقعیت گلزنی را از دست داد. خواهش می‌کنم گذشته را با امروز مقایسه نکنید. ذوب آهن باتوجه به بودجه‌اش به دنبال جایگاه مناسب در لیگ برتر است. ما گل خودمان را زدیم ولی آفساید اعلام شد و دو سه موقعیت خوب گلزنی را هم بازیکنانم به خاطر کم‌دقتی از دست دادند که این دیگر تقصیر من نیست. بازیکنانم جوان هستند. بازیکنانم باید تجربه کسب کنند مهم این است که ما ساختار تیمی خوبی داریم و سبک فوتبال‌مان اینگونه است. اصلاً هم وقت‌کشی نمی‌کنیم و به فکر افتادن به زمین نیستیم. ما یک سبک فوتبال بازی می‌کنیم، نساجی سبک دیگری. نساجی ذوب آهن تارتار درباره ۵ دقیقه وقت تلف کردن ذوب‌آهن در تعویض‌ها گفت: ۵ دقیقه؟! ۳۰ ثانیه بیشتر طول نکشید شما احساسی صحبت می‌کنید، دوست دارید من به نساجی ببازم آن موقع بهترین مربی ایران می‌شوم، اما تا حالا من به نساجی نباخته‌ام. سرمربی ذوب آهن در آخر پیرامون اعتراض کادرفنی نساجی به پنالتی گفت: اتفاقات مشکوکی در ۱۸ قدم رخ داد و کادر فنی حریف هم خیلی اعتراض کرد، اما اتفاق کلی و مهمی نبود که این همه شلوغ‌کاری صورت بگیرد. مهمترین اتفاق داوری گل سالم ما بود که مرود شد و این اشتباه تیم داوری بود. با این حال من به تیم داوری خسته‌نباشید می‌گویم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...