نکونام: باید تمرکز داشته باشیم/ ماتا: فولاد از نظر دفاعی شرایط خوبی دارد

کدخبر (75752) | 14 مهر 1401 | ساعت 17:31
0 84
نکونام: باید تمرکز داشته باشیم/ ماتا: فولاد از نظر دفاعی شرایط خوبی دارد
پیش از برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و فولاد، نگاهی داشته‌ایم به کنفرانس خبری سرمربیان این دو تیم لیگ برتری.

به گزارش سرخ نیوز، پیش از برگزاری دیدار استقلال و فولاد که در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انجام می شود، دو تیم در نشست خبری پیش از این بازی، اظهاراتی داشته‌اند که می خوانید؛  

*نکونام: بازی سختی برای ما و استقلال خواهد بود

جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص‌ دیدار فردای تیمش برابر استقلال گفت: مسابقه سختی برای هر دو‌ تیم‌ خواهد بود، هر دو تیم برای برد به میدان می‌روند و باید با تمرکز کامل در زمین مسابقه حاضر شویم.  

*مربی استقلال: ساپینتو رئیس همه ما است / می‌دانستیم تلاش‌هایمان در آینده ثمر می‌دهد

روی ماتا در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم استقلال و فولاد اظهار داشت: فردا یک بازی خانگی داریم و مقابل یک تیم خیلی خوب که بازیکنان خیلی خوبی دارد. آن‌ها در بازی های اخیر خود خیلی گل نخورده‌اند و این تیم از نظر دفاعی شرایط خوبی دارد و منتظر است از اشتباهات ما استفاده کنند. باید تمرکز بالایی داشته باشیم و شرایط خوبی داریم و امیدواریم یک بازی خوب را انجام بدهیم و هدفمان کسب 3 امتیاز بازی است. باعث تأسف است که هواداران در بازی فردا نیستند و می‌خواهیم برد فردا را به آن‌ها تقدیم کنیم. مربی استقلال گفت: امیدوارم فردا جو خوبی حاکم شود و دیگر اتفاقات بازی گل‌گهر نیفتد. کادر فنی هر دو تیم باید روی کار خودشان تمرکز کنند. باید همه برای تیم خودشان خوب کار کنند و بهترین‌ها را برای تیمشان رقم بزنند. ماتا در مورد غایبین استقلال در بازی فردا، عنوان کرد: این مربوط به کادر فنی است و فردا ببینید چه کسانی بازی می‌کنند و چه کسانی بازی نمی‌کنند. اکثر بازیکنان در شرایط ایده‌آل هستند و با ظرفیت کامل دربازی حاضر می‌شوند. فقط زواری و آرمان رمضانی مصدوم هستند. مربی استقلال در خصوص تأثیر نبود ساپینتو، گفت: اگر بگویم تاثیری ندارد، دروغ گفته‌ام. او رئیس و رهبر همه ما است. بودنش روی نیمکت خیلی مهم است. نه تنها رهبری بلکه شور و اشتیاقش خیلی می‌تواند کمک کند. متأسفانه در کنار تیم نیست. تمام هفته روی این با بازیکنان کار کردیم که شرایط مطلوبی برای تیم ایجاد شود. هفته خیلی خوبی را پشت سرگذاشتیم. سرمربی برای فردا بازیکنان را خیلی خوب آماده کرده و آن‌ها هم شور و اشتیاق دارند که برد را به سرمربی تقدیم کنند. وی در مورد شرایط فولاد و حضور وریا غفوری در این بازی اظهار داشت: همانطور که گفتم بازی خیلی سختی داریم. فولاد تیم سرسختی است. نقاط قوت زیادی دارند. آن‌ها را خوب آنالیز کردیم. می‌دانیم چه چالش‌هایی داریم و با چه چیزی روبرو می‌شویم. برای آن‌ها هم بازی سختی خواهد بود. اعتماد به نفس خوبی داریم. تمرینات خوبی در هفته پشت سر گذاشتیم. وریا هم بازیکن سابق استقلال بوده و فردا حریف ما در نود دقیقه است. مربی استقلال در مورد اینکه نسبت به اول فصل چه اتفاقی افتاد این تیم الان به صدر جدول نزدیک شده، عنوان کرد: موقعی که شروع کردیم اول فصل بودیم. هر هفته که می‌گذرد می‌خواهیم پیشرفت کنیم. می‌دانستیم تلاش‌هایی که می‌کنیم برایمان در آینده پرثمر خواهد شد. نسبت به تیم پارسال چند تغییر داشتیم. چند مورد را تغییر دادیم. ایده‌هایی که سرمربی ما دارد را پیاده می‌کنیم و نتایج را هم خودتان می‌بینید. تمامی تلاش‌هایی که کردیم همه دست به دست هم دادند و در آینده هم بهتر خواهد شد. استقلال نساجی در ادامه محمدحسین زرندی مدیررسانه استقلال در پاسخ به این سوال که ساپینتو واکنشی نسبت به اخراجش در بازی با گل‌گهر نداشته، گفت:  باشگاه بر حسب وظیفه‌ای که دارد تمام موارد لازم را به فدراسیون ارسال کرده. هرچه لازم بوده به فدراسیون اعلام کردیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...