سپاهان 0- پرسپولیس 0/ بازی بزرگ هفته گل نداشت

جدال تیم های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب دیداری از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید.
کدخبر (75332) | 15 مهر 1401 | ساعت 18:29
0 165
سپاهان 0- پرسپولیس 0/ بازی بزرگ هفته گل نداشت
جدال تیم های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب دیداری از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، بازی پرسپولیس سپاهان در چارچوب دیداری از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد. این جدال تقابل اندیشه های ژوزه مورایس و یحیی گل محمدی بود و به همین دلیل پیش بینی می شد شاهد یکی از جذاب ترین بازی های لیگ برتر باشیم اما درواقع نمایش دو تیم چنگی به دل نزد و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.  

تیم داوری دیدار سپاهان و پرسپولیس

امیر عرب براقی – محمدرضا ابوالفضلی – حسین مرادی – یاسر همرنگ- ناظر: نادر جعفری پرسپولیس سپاهان

ساعت و زمان بازی سپاهان و پرسپولیس

جمعه 15 مهر ۱۴۰۱- ساعت 20:00 - ورزشگاه نقش جهان اصفهان  

اتفاقات بازی سپاهان پرسپولیس

یا تصمیم شورای تامین استان اصفهان، این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

دقایق حساس بازی سپاهان و پرسپولیس:

دقیقه ۹: پاس به لوکادیا در حالی ارسال شد که او پشت به دروازه بود اما این بازیکن پس از چرخش نتوانست ضربه خوبی را بزند و دانشگر توپ را پیش از ورود به دروازه برگشت داد. دقیقه ۳۶: شوت زمینی یورگن لوکادیا با پای چپ از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت. دقیقه ۳۹: اشتباه علی نعمتی، بازیکن سپاهان را با بیرانوند تک به تک کرد و پس از جا ماندن بیرانوند، این پورعلی‌گنجی بود که دروازه پرسپولیس را نجات داد. دقیقه ۵۳: علی‌نژاد وینگر سپاهان با بیرانوند تک به تک شد که ضربه او با فوق‌واکنش بیرانوند دفع شد. دقیقه ۵۹: شوت محکم علینژاد از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۶۷: ارسال سعید صادقی از روی نقطه کرنر با ضربه سر چکشی مرتضی پورعلی‌گنجی همراه شد که نیازمند به خوبی تو را دفع کرد و مانع از گلزنی پورعلی شد. دقیقه ۷۰: شوت رضاییان از روی ضربه ایستگاهی با دفع بیرانوند همراه شد. دقیقه ۸۵: ارسال خطرناک رامین رضاییان با ضربه رناتو به سمت دروازه رفت و در حالی که انتظار می‌رفت توپ وارد دروازه شود، به شکلی عجیب از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۲: عیسی مرادی پس از دریبل بازیکن پرسپولیس از زاویه بسته شوت خود را زد که به تور کنار دروازه برخورد کرد.

سپاهان 0 پرسپولیس 0

شرح گل ها:

-

کارت زرد:

پرسپولیس: محمد عمری (۶۸)

کارت قرمز:

-

حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس:

*تقابل سروش رفیعی، گیورگی گولسیانی و دانیال اسماعیلی فر با سپاهان و بازگشت این نفرات به نقش جهان و از سویی حضور رامین رضاییان در تیم مورایس می تواند بر جذابیت های این دیدار بیفزاید. * سروش رفیعی در ورزشگاه نقش جهان حضور دارد و با روحیه بالا در گرم کردن پیش از بازی شرکت می‌کند. * پیام نیازمند به دروازه سپاهان بازگشته و رشید مظاهری در لیست حضور ندارد. *تغییر مهم پرسپولیس بازگشت کمال کامیابی‌نیاست که بازوبند کاپیتانی را هم در اختیار خواهد داشت. * محمد عمری برای اولین بار در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور دارد. * مانوئل فرناندز باتوجه به مصدومیت، مقابل پرسپولیس بازی نخواهد کرد. * هواداران سپاهان پیش از ورود این تیم به ورزشگاه، جلوی اتوبوس شاگردان مورایس را گرفته و به شدت تیمشان را تشویق کردند. * یحیی گل‌محمدی از زمین ورزشگاه نقش جهان بازدید و ابراز رضایت کرد. * پرسپولیس با این نیمکت به مصاف سپاهان رفته است: احمد گوهری، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، محمد مهدی احمدی، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، وحید امیری، سیامک نعمتی و مهدی عبدی. پرسپولیس سپاهان * برخورد محمد دانشگر و لوکادیا با سوت به سود سپاهان همراه بود که این موضوع اعتراض لوکادیا را به دنبال داشت. * سپاهانی ها برای نیمه دوم دقایقی دیرتر در زمین حضور یافتند و این مساله باعث شد تا یحیی گل‌محمدی با حضور در زمین با شاگردانش صحبت کند و نکات فنی را بار دیگر به آنها یادآوری کرد. * بازیکنان ذخیره پرسپوليس از ابتدای نیمه دوم پشت دروازه این تیم در حال گرم کردن شدند. این در حالیست که مورایس هنوز تصمیمی برای تعویض و آماده‌باش به شاگردان ذخیره‌اش ندارد. * بعد از اینکه دو ارسال متوالی رامین رضاییان از روی ضربه ایستگاه و کرنر توسط بازیکنان سپاهان قطع نشد، این بازیکن با صدای بلند از هم‌تیمی‌‌های خودش خواست تا روی ارسال‌ها ضربات دوم را بزنند. * برخورد نعمتی و حسینی باعث شد تا هر دو از ناحیه سر مصدوم شوند و داور بازی را متوقف کند.  

نتیجه بازی سپاهان و پرسپولیس

دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.  

ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس

پیام نیازمند، امید نورافکن، رناتو داسیلویرا، دانشگر (۶۲- نیلسون جونیور)، رامین رضائیان، مسعود ریگی، محمد قربانی، محمد کریمی (86-یاسین سلمانی)، علی‌نژاد (۶۲- کامسوبا)، محمدرضا حسینی و شهریار مغانلو (۸۶- عیسی مرادی ) ترکیب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس

ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک (46-سینا اسدبیگی)، ترابی (۷۸- سروش رفیعی)، سعید صادقی، محمد عمری (۸۵- سیامک نعمتی) و یورگن لوکادیا ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان

خلاصه بازی سپاهان پرسپولیس

خلاصه جدال پرسپولیس و سپاهان بیانگر آن است که گرچه از این بازی به عنوان حساس ترین دیدار هفته یاد می شد اما نمایش دو تیم در نقش جهان چنگی به دل نزد و در نهایت نیز تقابل شاگردان گل محمدی با تیم ژوزه مورایس به تساوی بدون گل انجامید.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...