ملوان ۲ - صنعت نفت ۱ / نخستین پیروزی شاگردان زارع

جدال تیم‌های ملوان و صنعت نفت آبادان در چارچوب دیداری از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری شاگردان زارع به اتمام رسید.
کدخبر (76036) | 15 مهر 1401 | ساعت 16:12
0 91
ملوان ۲ - صنعت نفت ۱ / نخستین پیروزی شاگردان زارع
جدال تیم‌های ملوان و صنعت نفت آبادان در چارچوب دیداری از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری شاگردان زارع به اتمام رسید.

به گزارش سرخ نیوز، بازی ملوان صنعت نفت آبادان در چارچوب دیداری از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد. تیم‌های پانزدهم و شانزدهم جدول در تلاش برای کسب برتری مقابل هم و فرار از قعرنشینی هستند. در ادامه براساس خلاصه بازی ملوان و صنعت نفت، به گزارش این بازی می‌پردازیم.
 

تیم داوری دیدار ملوان و صنعت نفت آبادان

داور: سعاد وفاپیشه / کمک‌ها: علی‌اکبر نوری و علیرضا طاهرخانی؛ داور چهارم: ناصر جنگی / ناظر داوری: بهرام مهرپیما.

ساعت و زمان بازی ملوان و صنعت نفت آبادان

جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱- ساعت ۱۷:۳۰ – استادیوم زنده یاد سیروس قایقران

اتفاقات بازی ملوان صنعت نفت

جدال دو تیم ملوان صنعت نفت بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

دقایق حساس بازی ملوان و صنعت نفت:

دقیقه ۲۷: مؤمنی در عمق حرکت می‌کرد که گلر صنعت نفت آبادان روی او خطا پنالتی انجام داد. دقیقه ۳۶: ارسال ساکی از سمت راست را ایمان صادقی از روی دروازه ملوان دور کرد. دقیقه ۴۹: شوت خطرناک بازیکن ملوان از کنار دروازه مرادیان بیرون رفت. دقیقه ۵۵: دروازه‌بان صنعت نفت توپ بازگیر را دفع کرد. ملوان ۲ - صنعت نفت ۱ / نخستین پیروزی شاگردان زارع

شرح گل‌ها:

ملوان یک - صنعت نفت صفر (دقیقه ۲۹: سجاد بازگیر): این بازیکن با کمی مکث و با دقت فراوان ضربه پنالتی را به گوشه سمت چپ دروازه احسان مرادیان فرستاد. ملوان دو - صنعت نفت صفر (دقیقه ۵۹: مهدی مومنی): پاس مجید عیدی به مهدی مؤمنی در محوطه جریمه رسید و او با یک شوت زیبا گل دوم تیمش را وارد دروازه کرد. صنعت نفت آبادان یک - ملوان دو (۷۸: طالب ریکانی): ارسال از سمت راست طالب ریکانی در شلوغی محوطه جریمه مستقیم وارد دروازه ملوان شد.

کارت زرد:

ملوان: سجاد بازگیر (۴۳) و مهدی موقری (۹۰) نفت آبادان: طالب ریکانی (41) از نفت آبادان

حواشی بازی ملوان و صنعت نفت:

فیروز کریمی، سرمربی صنعت آبادان سابقه نشستن روی نیمکت ملوان را دارد. داور به یکی از نیمکت‌نشینان ملوان به علت اعتراض کارت زرد نشان داد. درحالی که ملوانی‌ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، داور چنین تصمیمی را اتخاذ نکرد. سجاد بازگیر در برخورد با حسین ساکی دچار مصدومیت نسبتاً شدیدی شد. به همین خاطر بازی چند دقیقه‌ای متوقف شد اما در نهایت بازگیر به بازی برگشت. در اواسط نیمه دوم باران شدیدی شروع به باریدن کرد.  

نتیجه بازی ملوان و صنعت نفت آبادان

ملوان ۲ - صنعت نفت ۱

ترکیب ملوان مقابل صنعت نفت:

ایمان صادقی، مصطفی نائیج‌پور، علی خشکفا، مجید عیدی، میلاد جهانی، محمود مطلق‌زاده، محسن انبساطی (۸۶- مهدی موقری)، میلاد شعبانلو (۸۶- صادق بارانی)، مهران احمدی، سجاد بازگیر و مهدی مومنی سرمربی: مازیار زارع شماتیک ترکیب ملوان مقابل صنعت نفت

ترکیب صنعت نفت مقابل ملوان:

احسان مرادیان، محمد طیبی، میثم تهی‌دست، حسین ساکی، امید خالدی (۸۶- مهدی ممی‌زاده)، سینا مریدی (۶۸- رحیم آلبوغبیش)، حکیم نصاری، سید فاخر تهامی (۶۸- احمد شریعت زاده)، بیت سعید (۸۲- عباس بوعذار)، طالب ریکانی و میرهادی میرجوانمیرجوان سرمربی: فیروز کریمی شماتیک ترکیب صنعت نفت مقابل ملوان

خلاصه بازی ملوان و صنعت نفت آبادان

خلاصه بازی ملوان و صنعت نفت بیانگر آن است که نفت آبادان در دقیقه یک 90+1 گلزنی کرد که افساید اعلام شد تا بازی را واگذار کند. همچنین این نخستین پیروزی ملوان در لیگ برتر بیست و دوم بود و ملوانان با این برد 5 امتیازی شد و یک پله در جدول لیگ صعود کردند و به رده پانزدهم رسیدند و نفت آبادان هم نخستین شکست خود را با فیروز کریمی متحمل شد و به رده آخر جدول لیگ سقوط کرد و قعرنشین شد. نفت آبادان در دقیقه یک 90+1 گلزنی کرد که افساید اعلام شد. با این نتیجه مس کرمان 7 امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول باقی ماند و هوادار هم با 6 امتیاز چهاردهم است. با این نتیجه مس کرمان 6 امتیازی باقی ماند و به رده چهاردهم جدول سقوط کرد و هوادار هم با این برد 8 امتیازی شد و به طور  موقت به رده دوازدهم جدول صعود کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...