گرشاسبی: بازی با استقلال خیلی هم حساس نیست!

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: بابت بازی با ملوان همه جوره ضرر کردیم.
کدخبر (76038) | 15 مهر 1401 | ساعت 14:07
0 111
گرشاسبی: بازی با استقلال خیلی هم حساس نیست!
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: بابت بازی با ملوان همه جوره ضرر کردیم.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از فارس، حمید رضا گرشاسبی قبل از دیدار حساس استقلال و فولاد در چارچوب هفته هشتم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: این مسابقه خیلی هم حساس نیست، اما ان‌شاءالله بچه‌های ما بتوانند امروز نتیجه بگیرند. امیدوارم بازی خوب و خوزستانی‌پسند از خودشان نشان بدهند.

وی در خصوص وضعیت تیم فولاد پس از تعطیلات لیگ برتر گفت: متاسفانه بازی ما با ملوان عقب افتاد، با یک بازی معوقه در جدول قرار داریم، امیدواریم آن مسابقه نیز سر فرصت انجام شود و خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با سایر تیم‌ها هماهنگ کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا با سازمان لیگ و سهیل مهدی درمورد برگزاری دیدار عقب‌افتاده با ملوان صحبت کرده است، توضیح داد: باید در بین بازی‌های لیگ فضایی فراهم شود و این بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که فشاری به تیم ما و ملوان نیاید.

حمیدرضا گرشاسبی

گرشاسبی در مورد اینکه ظاهرا اعضای تیم فولاد پس از لغو دیدار با ملوان به صورت خودجوش انزلی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ترک کردند گفت: این موضوعی که می‌گویید مربوط به لیگ محلات و دلبخواهی هست، مگر بازی دوستانه بود که بدون هماهنگی سازمان لیگ از انزلی خارج شود؟ طبق قانون بابت بارندگی باید 4 روز زودتر روی زمین کاور می‌کشیدند که این اتفاق نیفتاد. از لحاظ فنی و کیفی نیز زمین ورزشگاه انزلی مورد تایید ناظر و داور قرار نگرفت، به همین دلیل این مسابقه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عقب انداختند. تیم ما هم ضرر کرد، زیرا برای سفر به انزلی هزینه کردیم.

وی خاطرنشان کرد: فولاد همه جوره ضرر کرد، هم در جدول آسیب دیدیم و هم از لحاظ هزینه بلیت هواپیما و هتل. همه می دانید با سختی هتل گیر آوردیم، انزلی فقط دو هتل دارد. همه این هزینه‌ها از کف ما رفت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...