حربه تکراری؛ پنالتی های خیالی استقلال!

صحبت از پنالتی های خیالی، حربه جدید آبی ها برای گرفتن پوئن است!
کدخبر (76436) | 16 مهر 1401 | ساعت 14:07
0 95
حربه تکراری؛ پنالتی های خیالی استقلال!
صحبت از پنالتی های خیالی، حربه جدید آبی ها برای گرفتن پوئن است!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بعد از تساوی استقلال و فولاد در ورزشگاه آزادی، باشگاه آبی پوش پایتخت تلاش می کند داور بازی را مقصر این مسئله جلوه دهد!  

تهمت های بزرگ معاون باشگاه استقلال

معاون باشگاه استقلال صحبت هایی را علیه داور دیدار با فولاد مطرح کرد که رنگ و بوی تهمت داشت و درست به همین دلیل حمید حاج ملک و کمیته داوران از فرشید سمیعی شکایت کرده اند. سمیعی که تقریبا عادت به صحبت های غیر مستند دارد و همیشه و در هر شرایطی دیگران را مقصر نتایج استقلال می داند در اقدامی عجیب و در راستای عادت همیشگی آبی ها درخواست شنود تلفن های داوران لیگ برتر را مطرح کرد که واکنش های بسیاری را به همراه داشت.

هیاهو برای هیچ

بعد از تساوی استقلال مقابل فولاد در چارچوب دیداری از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر، تمام اعضای باشگاه آبی پوش پایتخت اعم از مدیران، بازیکنان و کادرفنی از سه پنالتی گم شده استقلال سخن به میان آوردند در شرایطی که نظرات کارشناسان داوری نشان می دهد در دقایق ۶۸ و ۷۶ قطعا هیچ پنالتی ای برای آبی ها رخ نداده و درباره خطای دقیقه ۷۹ کوشکی روی میرزایی نیز اختلاف نظر وجود دارد. استقلال و فولاد

حربه همیشگی آبی ها!

معمولا استقلالی ها در مقاطعی از فصل که در نتیجه گیری کم می آورند و امتیاز از دست می دهند با حربه حمله به داوری ها و صحبت از پنالتی های خیالی تلاش می کنند داوران را تحت تاثیر قرار دهند و بعضا در انجام این امر موفق هم هستند!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...