حسن یزدانی با قرارداد میلیاردی در لیگ برتر کشتی

حسن یزدانی برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد امسال تصمیم خود را قطعی کرد و با تیم صنایع مازندران قرارداد بست.
کدخبر (76361) | 16 مهر 1401 | ساعت 09:26
0 45
حسن یزدانی با قرارداد میلیاردی در لیگ برتر کشتی
حسن یزدانی برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد امسال تصمیم خود را قطعی کرد و با تیم صنایع مازندران قرارداد بست.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از فوتبالی، هادی حبیبی مربی تیم کشتی صنایع مازندران در خصوص این قرارداد گفت: یزدانی به عنوان پُرافتخارترین کشتی‌گیر ایران با ثبت قراداد یک میلیارد تومانی به جمع ما پیوست تا در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد با دوبنده تیم صنایع مازندران به میدان برود. تیم ما به عنوان قهرمان دوره گذشته لیگ برتر برنامه‌های مدونی برای تکرار قهرمانی دارد و مطمئناً حضور یزدانی و کشتی‌گیران مطرح دیگر می‌تواند ما را در رسیدن به این هدف یاری کند.

به گفته حبیبی، رحمان عموزاد قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان و محمد حسین محمدیان آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان از دیگر ملی پوشان تیم صنایع هستند.

بر اساس آئین‌نامه لیگ کشتی در سال جاری هر تیم می‌تواند با ۳ ملی‌پوش رقابت‌های کشتی جهانی ۲۰۲۲ صربستان قرارداد امضا کند که کامران قاسم پور، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی با تیم انبوه سازان هوتن و امیرحسین زارع، یونس امامی و علیرضا سرلک با تیم پتروپالایش بلیش تاکستان قرارداد بستند.

بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) طبق قرعه‌کشی کشتی لیگ برتر از روز ۲۲ مهرماه آغاز می‌شود که طبق برنامه تیم پترو پالایش بلیش تاکستان در دو دیدار رفت و برگشت در گروه A به مصاف تیم نیروی زمینی ارتش خواهد رفت. تیم صنایع مازندران در گروه B با تیم‌های ستارگان ساری، شهدای پاس ساری و مقاومت البرز هم‌گروه است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...