پرسپولیس 1 - مس رفسنجان 0/ برد اقتصادی و بازگشت به صدر

جدال تیم های پرسپولیس و مس رفسنجان در چارچوب دیداری از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر با برد سرخ‌پوشان به اتمام رسید.
کدخبر (76693) | 21 مهر 1401 | ساعت 15:31
0 451
پرسپولیس 1 - مس رفسنجان 0/ برد اقتصادی و بازگشت به صدر
جدال تیم های پرسپولیس و مس رفسنجان در چارچوب دیداری از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر با برد سرخ‌پوشان به اتمام رسید.

به گزارش سرخ نیوز، مصاف تیم های پرسپولیس و مس رفسنجان در چارچوب دیداری از هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد. سرخپوشان پایتخت که در دو دیدار اخیر خود در برنامه لیگ برتر فوتبال تنها یک امتیاز کسب کرده بودند، با تک گل یورگن لوکادیا برابر مس رفسنجان ۱۲ امتیازی به پیروزی رسیدند. نتیجه بازی پرسپولیس مس رفسنجان

تیم داوری دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان

کوپال ناظمی – سعید قاسمی – حسن انتظاری – حسین زمانی/ ناظر: مسعود مرادی

ساعت و زمان بازی پرسپولیس و مس رفسنجان

پنج شنبه 21 مهر ۱۴۰۱- ساعت 17:00 – ورزشگاه آزادی

اتفاقات بازی پرسپولیس مس رفسنجان

دیدار تیم های پرسپولیس و مس رفسنجان و تمام بازی های هفته نهم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

دقایق حساس بازی پرسپولیس و مس رفسنجان:

دقیقه ۱: در همان ثانیه‌های ابتدایی، پاس عرضی و خطرناک لوکادیا در دهانه دروازه در آستانه رسیدن به مهدی ترابی بود اما وینگر پرسپولیس به توپ نرسید. دقیقه ۴: حرکت انفرادی سروش رفیعی در محوطه جریمه به شوت سنگین این بازیکن ختم شد که ضربه او با واکنش خوب حامد لک، راهی کرنر شد. دقیقه ۱۳: شوت سنگین و خطرناک سعید صادقی از پشت محوطه جریمه با برخورد به مدافعان مس رفسنجان، به کرنر رفت. کرنر ارسالی نیز کوتاه بود و راه به جایی نبرد. دقیقه ۱۶: خطای شدید فرشید باقری روی کمال کامیابی‌نیا با کف پا، مستحق دریافت کارت قرمز به نظر می‌آمد اما داور تنها به کارت زرد اکتفا کرد. دقیقه ۱۸: رامتین سلیمان‌زاده مدافع مس رفسنجان روی کرنر ارسالی بازیکنان پرسپولیس، مرتکب خطای هند واضحی شد و داور به سود پرسپولیس پنالتی اعلام کرد. دقیقه ۶۰: ضدحمله تند و تیز بازیکنان پرسپولیس به شوت زمینی و خطرناک سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه ختم شد که ضربه او با برخورد به مدافعان مس به کرنر رفت. دقیقه ۷۸: روی حرکت تیمی بازیکنان مس رفسنجان، لوسیانو پریرا با یک شوت زمینی از داخل محوطه جریمه دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. دقیقه ۲+۹۰: بازیکنان مس رفسنجان به شدت به داور اعتراض داشتند و معتقد بودند که شوت بازیکن این تیم به دست فرشاد فرجی برخورد کرده اما در صحنه‌ آهسته، مشخص بود که توپ به سینه مدافع پرسپولیس خورده است.

شرح گل ها:

دقیقه ۱۹: یورگن لوکادیا از روی نقطه پنالتی با یک ضربه زمینی و دقیق به سمت چپ دروازه مس رفسنجان و خلاف جهت حرکت حامد لک، دروازه این تیم را باز کرد

کارت زرد:

دقیقه ۱۶: فرشید باقری (مس رفسنجان) دقیقه ۲۶: حامد لک (مس رفسنجان) دقیقه ۲۹: وحید امیری (پرسپولیس) دقیقه ۸۰: جفرسون باهیا (مس رفسنجان)

کارت قرمز:

-

حواشی بازی پرسپولیس و مس رفسنجان:

حضور حامد لک درون دروازه تیم مس رفسنجان از حمله حواشی قابل توجه این دیدار است. شیخ دیاباته برای اولین بار در این بازی با لباس پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و روی نیمکت سرخ‌پوشان حاضر بود. شیخ دیاباته حامد لک پیش از آغاز دیدار، با تمام بازیکنان پرسپولیس خوش و بش داشت و روبوسی او با نیمکت‌نشینان و برخورد گرم‌تر با سیامک نعمتی، جالب توجه بود. تطابق رنگ لباس‌های علیرضا بیرانوند و حامد لک که هر دو یک‌دست مشکی پوشیده بودند، نکته عجیبی بود. پس از اعلام پنالتی به سود پرسپولیس، بازیکنان و مربیان مس رفسنجان به دلیل واضح بودن خطای هند رامتین سلیمان‌زاده، هیچ‌گونه اعتراضی به تصمیم داور نداشتند. در دقیقه ۳۵ به دلیل برخورد وحید امیری و حسن جعفری، جنجالی در زمین ایجاد شد و بازیکنان و کادرفنی مس رفسنجان، معتقد بودند وحید امیری باید کارت زرد دوم را دریافت کرده و اخراج شود. محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان نیز یک کارت زرد دریافت کرد.

نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان

پرسپولیس با تک گل یورگن لوکادیا در دقیقه ۱۹ از روی نقطه پنالتی، موفق شد در یک دیدار حساس و حیاتی برابر مس رفسنجان به پیروزی برسد.

ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گیورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری(۸۵- علی نعمتی)، کمال کامیابی‌نیا، سینا اسدبیگی، سعید صادقی(۸۹- فرشاد فرجی)، مهدی ترابی(۷۰- محمد مهری)، سروش رفیعی(۷۰- امید عالیشاه) و یورگن لوکادیا(۸۵- شیخ دیاباته)

ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

ترکیب مس رفسنجان مقابل پرسپولیس

حامد لک، شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون باهیا، حسن جعفری(۶۴- محمدحسین کریم‌زاده)، میثم تیموری(۷۶- مهدی ترکمان)، مهدی حسینی(۸۶- مهرداد رضایی)، فرشید باقری، محسن آذرباد(۷۶- مهدی محبی)، فراز امامعلی(۶۴- گادوین منشا) و لوسیانو پریرا

شماتیک ترکیب مس رفسنجان مقابل پرسپولیسخلاصه بازی پرسپولیس مس رفسنجان

شما می‌توانید خلاصه دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان را از (این صفحه) مشاهده کنید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...