سپاهان 2 – صنعت نفت آبادان 0 / سپاهان در کورس باقی ماند

سپاهان در هفته نهم به مصاف نفت آبادان ته جدولی رفت و به پیروزی رسید.
کدخبر (77982) | 21 مهر 1401 | ساعت 17:36
0 112
سپاهان 2 – صنعت نفت آبادان 0 / سپاهان در کورس باقی ماند
سپاهان در هفته نهم به مصاف نفت آبادان ته جدولی رفت و به پیروزی رسید.

به گزارش سرخ نیوز، در یکی از دیدارهای روز اول از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، سپاهان مهمان صنعت نفت آبادان بود و در یک دیدار نچندان سخت، با ۲ گل به ثمر رسیده در نیمه دوم به پیروزی رسید.

تیم داوری دیدار سپاهان و صنعت نفت آبادان

داوران: حسن اکرمی – یعقوب سخندان – رحیم حاجیلو – جواد رحیم زاده/ ناظر: رحیم رحیمی مقدم

ساعت و زمان بازی سپاهان و صنعت نفت آبادان

پنج شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱- ساعت ۱۸:۳۰ – ورزشگاه تختی آبادان

اتفاقات بازی سپاهان و صنعت نفت آبادان

دیدار تیم های سپاهان و صنعت نفت آبادان و تمام بازی های هفته نهم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

دقایق حساس بازی سپاهان و صنعت نفت آبادان

دقیقه ۹: کامسوبا از محوطه شش قدم می رفت گل اول بازی را رقم بزند ولی شوت او با دخالت گروسیان  راهی کرنر شد. دقیقه ۱۶: شوت سرکش رامین رضائیان چسبیده به محوطه جریمه با اختلاف اندکی از بالای دروازه راهی اوت شد. دقیقه ۳۳: ضربه  عباس بوعذار از پشت محوطه جریمه به زاویه مخالف زده شد و با اختلاف بسیار کمی راهی اوت شد. دقیقه ۳۴: شوت کامسوبا روی پاس بسیار خوب محمد قربانی کم دقت بود و  در موقعیت تک به تک با گروسیان توسط دروازه بان نفت مهار شد تا بهترین موقعیت بازی تا  این  لحظه از دست رفته باشد. دقیقه ۳۷: ضربه سر طیبی از بالای دروازه راهی اوت شد تا موقعیت خوبی برای نفت از دست رفته باشد. دقیقه ۴۵: پاس محمد کریمی برای شهریار مغانلو در شرایطی که می رفت این مهاجم را با گروسیان تگ به تک کند با خروج سنگربان نفت همراه شد و برخوردی که میان او و مهاجم سپاهان ایجاد شد به دلیل مصدومیت گروسیان وقفه ای چند دقیقه ای در بازی ایجاد کرد. در دقیقه 30 هم مصدومیت حکیم نصاری بازی را برای ثانیه هایی از جریان انداخت. دقیقه ۷۳: شوت رحیم آلبوغبیش از پشت دروازه زده شد و با فاصله کمی از بالای دروازه راهی اوت شد. دقیقه ۷۴: شوت طالب ریکانی از پشت محوطه جریمه با واکنش دو ضرب نیازمند به دروازه نرسید و در ادامه ضربه سر فرهادی به آرامی از کنار دروازه سپاهان راهی اوت شد دقیقه ۷۸: شوت مهاجم سپاهان پس از پشت سر گذاشتن مدافع نفت آبادان به تیرک عمودی دروازه  برخورد کرد. دقیقه ۸۲: شوت یاسین سلمانی از روی خط محوطه جریمه محکم و سرکش با فاصله بسیار کمی از بالای دروازه راهی اوت شد. دقیقه ۸۸: ضربه سر ممی زاده  روی ارسال فرهادی با فاصله بسیار کمی راهی اوت شد تا سپاهانی ها نفسی به راحتی بکشند. دقیقه ۸۹: شوت ممی زاده پس از برخورد به مدافعین سپاهان به راحتی در اختیار نیازمند قرار گرفت.

شرح گل ها:

مسعود ریگی (دقیقه ۶۶): ارسال یک پاس عرضی در دقیقه 66 توسط فرشاد احمدزاده نزدیکی‌های محوطه شش قدم با ضربه بغل پای دقیق مسعود ریگی به گل اول مسابقه تبدیل شد. محمد علی‌نژاد (دقیقه ۴+۹۰): یک پاس عمقی از یاسین سلمانی، بازیکن تازه وارد سپاهان یعنی علی‌نژاد را در وقت‌های اضافی در موقعیت تک به تک با گروسیان قرار داد و او هم با یک بغل پای مطمئن به سمت چپ سنگربان نفت آبادا تیر خلاص را به پیکره بی جان میزبان زد.

کارت زرد:

-

کارت قرمز:

-

حواشی بازی سپاهان و صنعت نفت آبادان

ژوزه مورایس در این مسابقه نسبت به دو دیدار قبلی دو تغییر قابل توجه داشت؛ محمدرضا حسینی و علی‌نژاد از ترکیب اصلی خارج و به جای این دو، احمدزاده و کامسوبا در ترکیب اصلی بازی کردند. *تماشاگران آبادانی از پشت بام های اطراف ورزشگاه تختی آبادان در حال تماشای دیدار تیم محبوب شان هستند. نتیجه بازی سپاهان و صنعت نفت آبادان سپاهان با پیروزی در نیمه مربیان، توانست صنعت نفت آبادان را با نتیجه ۲ بر ۰ پشت سر بگذارد. ریگی و علی‌نژاد گلزنان سپاهان در این دیدار بودند.

ترکیب سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان

پیام نیازمند، رامین رضاییان، محمد دانشگر، رناتو داسیلویرا، محمد نورافکن، مسعود ریگی(۸۶- جلال‌الدین علی‌محمدی)، فرشاد محمد قربانی(۴۶- یاسین سلمانی)، محمد کریمی(۶۸- عیسی مرادی)، فرشاد احمدزاده(۶۸- مانوئل فرناندز)، الویس کامسوبا، شهریار مغانلو(۶۸- محمد علی‌نژاد)

شماتیک ترکیب سپاهان مقابل نفت آبادان

ترکیب صنعت نفت آبادان مقابل سپاهان

فرزین گروسیان، حسین ساکی، محمد طیبی،‌ میثم تهی‌دست، امید خالدی، رحیم آل بوغبیش، حکیم نصاری، فاخر تهامی(۴۹- فاخر تهامی)، عباس بوعذار(۷۰- یوسف وکیا)، مهدی ممی‌زاده، شیرالدین بابایف(۴۹- احمد شریعت‌زاده)

خلاصه بازی سپاهان و صنعت نفت آبادان

شما می‌توانید خلاصه دیدار سپاهان و صنعت نفت آبادان را از (این صفحه) مشاهده کنید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...