گل‌گهر ۰ - نساجی ۱ / کار بزرگ شاگردان مطهری در سیرجان

دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و نساجی مازندران در چارچوب هفته نهم لیگ برتر برگزار شد.
کدخبر (77887) | 21 مهر 1401 | ساعت 15:40
0 109
گل‌گهر ۰ - نساجی ۱ / کار بزرگ شاگردان مطهری در سیرجان
دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و نساجی مازندران در چارچوب هفته نهم لیگ برتر برگزار شد.

به گزارش سرخ نیوز، مصاف تیم‌های گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران در چارچوب دیداری از هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد. در این رقابت شاگردان امیر قلعه نویی و حمید مطهری به مصاف هم رفتند. گل گهر سیرجان بازی هفته قبل خود را با نتیجه پنج بر صفر پشت سر گذاشته و‌ به دنبال تداوم صدرنشینی در خانه است و نساجی نیز با کسب تساوی خانگی حالا آماده جدال با گل گهر است. در ادامه باتوجه به خلاصه بازی گل گهر سیرجان نساجی مازندران، به گزارش این بازی می‌پردازیم.  

تیم داوری دیدار گل گهر و نساجی

داوران: امیرسامان سلطانی – فرهاد مروجی – بهزاد پناهی – مجتبی شجاعی / ناظر: حسین نجاتی  

ساعت و زمان بازی گل گهر و نساجی

پنچشنبه ۱۴۰۱/۷/۲۱ ساعت ۱۷:۰۰ - ورزشگاه: شهید سلیمانی سیرجان  

اتفاقات بازی گل گهر و نساجی

دیدار تیم‌های گل گهر و نساجی در این هفته لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می‌شود. گل‌گهر ۰ - نساجی ۱ / کار بزرگ شاگردان مطهری در سیرجان

دقایق حساس بازی گل گهر و نساجی:

دقیقه ۱۲: شوت علیرضا علیزاده از بالای دروازه حقیقی به بالا رفت. دقیقه ۱۵: توپ رضا شکاری از کنار دروازه نساجی به بیرون‌ رفت و او معتقد بود توپ به پای بازیکن حریف برخورد کرده اما در نهایت ضربه دروازه اعلام شد. دقیقه ۲۴: علیرضا ابراهیمی اجازه شکل گرفتن موقعیت خطرناک را به بازیکن گل گهر نداد. دقیقه ۲۹: توپ ارسالی کلانتری در دستان فروزان قرار گرفت. دقیقه ۳۴: ضربه بایناما را حقیقی در آغوش گرفت. دقیقه ۳۷: توپ خطرناک عاشوری در دستان دروازه‌بان با تجربه نساجی جای گرفت. دقیقه ۲+۴۵: ضربه سر مسیح زاهدی را حقیقی دفع کرد. دقیقه ۵۴: شوت خطرناک تیکدری برگشت داده شد. دقیقه ۶۱: ارسال رضا جعفری به بازیکن نساجی رسید و شوت خطرناک او را فروزان دفع کرد. دقیقه ۶۵: پاس وسلی گومز به کی‌روش رسید و او توپ را وارد دروازه اما داور در ادامه آفساید اعلام کرد. دقیقه ۷۰: توپ گومز از محوطه جریمه نساجی برگشت داده شد. دقیقه ۷۱: توپ علیزاده از بالای دروازه حقیقی به بیرون رفت. دقیقه ۷۳: حقیقی شوت شکاری را در دو‌ مرحله دفع کرد. دقیقه ۷۵: شوت گومز در دستان حقیقی جای گرفت. دقیقه ۸۵: توپ برگشتی به بایناما رسید و او نتوانست دروازه نساجی را باز کند. دقیقه ۸۸: ضربه علیرضا ابراهیمی از کنار دروازه گل‌گهر به بیرون رفت. دقیقه ۹۰: توپ سهرابیان به شکل خطرناکی از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت. دقیقه ۱+۹۰: شوت رضا شکاری برای چندمین بار در آغوش حقیقی جای گرفت. دقیقه ۳+۹۰: یونس شاکری دروازه خالی را تبدیل به گل نکرد.  

شرح گل‌ها:

نساجی یک - گل گهر صفر (دقیقه ۲۲: مهرداد عبدی): ارسال از روی کرنر توسط ایوب کلانتری که بهترین بازیکن این فصل نساجی است در محوطه جریمه به مهرداد عبدی رسید و‌ او با یک ضربه سر زیبا دروازه فروزان را باز‌ کرد تا اینگونه تیم سابق خود را غافلگیر کرده باشد.  

کارت زرد:

مرتضی تبریزی (۲۷) (گل‌گهر) آرمین سهرابیان (۸۶) (گل‌گهر) رضا جعفری (۳۶) (نساجی) مهرداد عبدی (۳۵) (نساجی) علیرضا حقیقی (۷۶) (نساجی) محمد عباسی (۸۸) (نساجی)  

حواشی بازی گل گهر و نساجی:

علیرضا حقیقی و علیرضا ابراهیمی دو بازیکن نساجی سابقه حضور در گل‌گهر را دارند. نوید عاشوری که سابقه حضور در نساجی مازندران را دارد در این دیدار کاپیتانی گل‌‌گهر را بر عهده دارد. مهران گلزاری و درخشان‌مهر به علت مصدومیت گل گهر را همراهی نکرده‌اند. در دقیقه ۱۶ فرشید باقری در جدال با کامیابی‌نیا با استوک به بدن هافبک پرسپولیس برخورد کرد که با کارت زرد جریمه شد. کادر فنی گل‌گهر در دقیقه ۲۸ روی یک صحنه به داور معترض شدند که داور سعی در آرام کردن امیر قلعه‌نویی داشت. در اواخر نیمه اول تنش بین بازیکنان دو تیم و‌ داور در دقایقی زیاد شده بود. در دقیقه ۲۳ بازی بر روی یک ضربه کرنر داور بازی به ایوب کلانتری تذکر داد تا توپ را روی خط برگرداند ولی ایوب به داور مرتباً اعلام می‌کرد توپ در نقطه درستی قرار گرفته. در ادامه داور به سمت کلانتری رفت و بالاخره ایوب توپ را یک بار جابجا کرد. دوربین‌های تلویزیونی تصویر او را در حال خندیدن و توضیح اینکه توپ از نظر قانونی در جای درست قرار گرفته ضبط کردند. در ادامه همان ضربه کرنر به دهانه دروازه فروزان با ضربه سر عبدی وارد دروازه گل‌گهر شد و نساجی را یک بر صفر پیش انداخت. امین پورعلی اعتقاد داشت برخوردش با ابراهیمی باید خطا پنالتی اعلام می‌شد و به داور معترض بود. اکبر صادقی، بازیکن باتجربه نساجی به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده است. خطای شدید کریم اسلامی روی شایان مصلح واکنشی از سمت داور نداشت. در دقیقه ۵۸ داور و علیرضا حقیقی باهم صحبت کرده و چند ثانیه وقت بازی گرفته شد. فریادهای اعضای نیمکت دو تیم در کنار خط در استادیوم خالی از تماشاگر واضح به گوش می‌رسد. داور که اعتقاد داشت حقیقی وقت‌کشی انجام داده به او کارت زرد نشان داد. کریم اسلامی در اواخر بازی در برخورد با شکاری احساس درد کرد و کادر پزشکی در داخل زمین به مداوا او پرداختند. یونس شاکری که بجای زاهدی وارد زمین شد بعد از مدت‌ها دوری به خاطر پارگی رباط صلیبی در ترکیب گل‌گهر قرار گرفت. شوت پرقدرت شکاری را حقیقی از دروازه دور کرد.  

نتیجه بازی گل گهر و نساجی

گل گهر سیرجان ۰ - نساجی مازندران ۱  

ترکیب گل گهر سیرجان مقابل نساجی مازندران

محسن فروزان، شایان مصلح (۶۲- امیر جعفری)، آرمین سهرابی، مسیح زاهدی (۷۷- یونس شاکری)، مهدی تیکدری، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری (۶۲- وسلی گومز)، خدا بنده‌لو (۴۵- امین پورعلی)، رضا شکاری، اریک باگناما، مرتضی تبریزی (۴۵-کی‌روش استنلی) سرمربی: امیر قلعه نویی  

ترکیب نساجی مازندران مقابل گل گهر سیرجان

علیرضا حقیقی - حامد شیری - علیرضا ابراهیمی - سعید غلامعلی بیگی - علی شجاعی - محمد شریفی - مهرداد عبدی - صابر حردانی (۸۶- محمد عباسی) - رضا جعفری - ایوب کلانتری (۷۴- امیر مهدی جانملکی) - کریم اسلامی (۸۶- آدامانیان) سرمربی: حمید مطهری  

خلاصه بازی گل گهر و نساجی

نساجی موفق شد در یک بازی خارج از خانه مقابل گل گهر با گلی که مهرداد عبدی در دقیقه ۲۲ به ثمر برساند، به پیروزی برسد و به روند نباختن های خود در سیرجان ادامه بدهد و بدین ترتیب دومین شکست گل گهر در این فصل را رقم بزند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...