آلومینیوم اراک ۲ - مس کرمان ۰ / سه امتیاز خانگی در حساب شاگردان رحمتی

در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم آلومینیوم اراک و مس کرمان به مصاف هم رفتند.
کدخبر (78184) | 22 مهر 1401 | ساعت 16:21
0 82
آلومینیوم اراک ۲ - مس کرمان ۰ / سه امتیاز خانگی در حساب شاگردان رحمتی
در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم آلومینیوم اراک و مس کرمان به مصاف هم رفتند.

به گزارش سرخ نیوز، مصاف تیم‌های آلومینیوم اراک و مس کرمان چارچوب دیداری از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد. شاگردان مهدی رحمتی و فرزاد حسین خانی در این هفته لیگ برتر و به میزبانی اراکی‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند. در ادامه و طبق خلاصه بازی آلومینیوم اراک مس کرمان، به گزارش بازی می‌پردازیم.  

تیم داوری دیدار آلومینیوم اراک و مس کرمان

داوران: احمد محمدی، مهدی عالیقدر، محمد عطایی و هادی علی نیافر / ناظر: اکبر بخشی‌زاده  

ساعت و زمان بازی آلومینیوم اراک و مس کرمان

جمعه ۱۴۰۱/۷/۲۲ - ساعت: ۱۷:۰۰ - ورزشگاه: امام خمینی اراک  

اتفاقات بازی آلومینیوم اراک و مس کرمان

بازی آلومینیوم اراک و مس کرمان بدون تماشاگر برگزار شد. آلومینیوم اراک ۲ - مس کرمان ۰ / سه امتیاز خانگی در حساب شاگردان رحمتی  

دقایق حساس بازی آلومینیوم اراک و مس کرمان

دقیقه ۱۱: موقعیت گل برای شروین بزرگ از دست رفت. دقیقه ۳۵: حسین شهریاری شوت هانسل زاپاتا را از راه دور با یک سیو زیبا به کرنر فرستاد. دقیقه ۶۷: حسین شهریاری در موقعیت تک‌به‌تک با محمدرضا آزادی ضربه این بازیکن را به کرنر فرستاد.  

شرح گل‌ها:

آلومینیوم اراک یک - مس کرمان صفر (دقیقه ۱۵: محمود قائدرحمتی) پس از فعل و‌ انفعالاتی که در محوطه جریمه مس اتفاق افتاد ضربه برگشتی را قائد رحمتی درحالی تبدیل به گل نمی‌کرد پیش روی خود مدافعی را نمی‌دید. آلومینیوم اراک دو - مس‌کرمان صفر (دقیقه ۳۰: علیرضا نقی‌زاده) محمود قائدرحمتی با یک پاس رو به عقب به پشت محوطه جریمه علیرضا نقی‌زاده را در فرصت شوت‌زنی قرار داد و این بازیکن با یک شوت محکم برای دومین بار دروازه حریف را باز کرد.

کارت زرد:

امیرحسین عسگری (۸۵)   حواشی بازی آلومینیوم اراک و مس کرمان امین کاظمیان که قرار بود در ترکیب ثابت باشد چند ساعت قبل از بازی به علت سرماخوردگی حال نامساعدی پیدا کرد و فعلاً روی نیمکت قرار دارد. مس کرمان در هشت هفته اخیر موفق به کسب برد خارج از خانه نشده است. قاسمی‌نژاد به علت مصدومیت در دقیقه ۱۹ تعویض شد.  

نتیجه بازی آلومینیوم اراک و مس کرمان

آلومینیوم اراک ۲ - مس کرمان ۰  

ترکیب مس کرمان و آلومینیوم اراک

حسین شهریاری، امیرحسین عسگری، حسن مرادی‌فر، سید جلال عبدی، میلاد خدایی‌اصل، محمد صبوری (۴۶- مهرداد آوخ) سید محمد ستاری، سامان تورانیان، عارف رستمی (۶۲- عباس زراعت‌کار) ، محمد قاسمی‌نژاد (۱۹- احمد نصیری) و شروین بزرگ (۶۲- میلاد پورصف‌شکن) سرمربی: فرزاد حسین‌خانی  

ترکیب آلومینیوم اراک مقابل مس کرمان

حسین پورحمیدی، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، سید محمداحسان حسینی، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا، والنتینو یوئل و محمدرضا آزادی سرمربی: مهدی رحمتی  

خلاصه بازی آلومینیوم اراک و مس کرمان

دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و مس کرمان زیاد دلچسب نبود اما سرانجام شاگردان مهدی رحمتی در دقیقه ۱۵ توسط قائدرحمتی و در دقیقه ۳۰ به وسیله نقی‌زاده به گل رسید تا به روند نباختن‌های خود ادامه دهد. مس کرمان با این باخت شرایط نگران کننده‌ای در جدول پیدا کرده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...