ذوب آهن 0 - استقلال 1/ برد سخت استقلال با گل به خودی

جدال تیم‌های ذوب آهن و استقلال در چارچوب دیداری از هفته نهم رقابت های لیگ برتر برگزار شد.
کدخبر (76755) | 22 مهر 1401 | ساعت 16:01
0 117
ذوب آهن 0 - استقلال 1/ برد سخت استقلال با گل به خودی
جدال تیم‌های ذوب آهن و استقلال در چارچوب دیداری از هفته نهم رقابت های لیگ برتر برگزار شد.

به گزارش سرخ نیوز، مصاف تیم های ذوب آهن و استقلال در چارچوب دیداری از هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد تیم مهدی تارتار که با 10 امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد، با گل به خودی محمد قریشی در لحظات پایانی برابر استقلال شکست خورد تا شاگردان ساپینتو با پرسپولیس صدرنشین هم‌امتیاز شوند. نتیجه بازی ذوب‌آهن استقلال

تیم داوری دیدار ذوب آهن و استقلال

پیام حیدری / کمک ها: حسن ظهیری – محمدجواد مداح ؛ داور چهارم: روح الله شریفی / ناظر: خداداد افشاریان

ساعت و زمان بازی ذوب آهن و استقلال

جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱- ساعت ۱۷:۳۰ – ورزشگاه فولادشهر اصفهان

اتفاقات بازی ذوب آهن استقلال

دیدار تیم های ذوب آهن و استقلال و تمام بازی های هفته نهم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

دقایق حساس بازی ذوب آهن و استقلال:

دقیقه ۱۱: یک خطای چسبیده به محوطه جریمه برای ذوب آهن به دست آمد که سجاد آشوری پشت این توپ ایستاد و ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. استقلال ذوب آهن دقیقه ۲۳: نخستین فرصت استقلال به روی دروازه ذوب آهن شکل گرفت. محمد محبی از پشت محوطه جریمه تصمیم گرفت تا دروازه حریف را هدف قرار دهد اما ضربه زمینی او از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۲۴: سجاد آشوری با حرکت در عرض قصد داشت دروازه استقلال را تهدید کند که با حضور به موقع و پرتعداد مدافعین میهمان، آشوری با یک پاس رو به عقب، سلطانی مهر را صاحب توپ کرد که شوت او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۳۶: روی یک حمله سریع، آبی ها بهترین بخت گلزنی خود را خلق کردند. پاس در عمق آرش رضاوند به محمد محبی رسید و شلیک محکم این بازیکن را حبیب فرعباسی سنگربان میزبان با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. دقیقه ۴۱: محمد محبی با یک پرتاب سریع و تیزهوشانه، مهدی مهدی پور را داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد اما ضربه کم جان این بازیکن را نورمحمدی برگشت داد. دقیقه ۴۴: مهدی مهدی پور در پشت محوطه جریمه و از فاصله ای دور با شلیکی محکم دروازه ذوب آهن را تهدید کرد که شوت او را فرعباسی راهی کرنر کرد. استقلال ذوب آهن دقیقه ۵۲: محمد محبی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوتی محکم دروازه حریف را تهدید کرد که ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۵۹: مهدی قایدی با یک حرکت خوب، از پشت محوطه جریمه دروازه ذوب آهن را تهدید کرد که شوت او را فرعباسی در 2 مرحله مهار کرد. دقیقه ۶۱: محمدحسین اسلامی با حرکات دیدنی و یک پا، دو پا، خط دفاعی استقلال را به هم ریخت و با پشت پا، توپ را در اختیار جعفری قرار داد که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۶۶: ضربه سر عارف غلامی روی کرنر ارسالی راهی به درون دروازه پیدا نکرد و به بیرون رفت. دقیقه ۷۵: حرکت خوب درویشی از سمت چپ و پاس در عرض او، روی نقطه پنالتی به صدقی رسید و شوت او به بدن جعفر سلمانی خورد و این بازیکن با نجات دروازه استقلال، مانع از گل خوردن تیمش شد. دقیقه ۸۰: جعفر سلمانی با شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه ذوب آهن را تهدید کرد که فرعباسی آن را مهار کرد.

شرح گل ها:

دقیقه ۱+۹۰/ گل اول استقلال: پس از اعلام خطا به روی محمد محبی در میانه های زمین، مهدی مهدی پور پشت این توپ ایستاد و آن را به روی دروازه ارسال کرد که محمد قریشی مدافع ذوب آهن با یک اشتباه بزرگ، دروازه تیمش را باز کرد تا اینگونه نتیجه بازی را تغییر دهد.

کارت زرد:

دقیقه ۳۰: امیرحسین صدقی از ذوب آهن دقیقه ۸۰: صادق صادقی از ذوب آهن

کارت قرمز:

-

حواشی بازی ذوب آهن و استقلال:

* هواداران استقلال با تجمع مقابل هتل محل اقامت این تیم با بازیکنان عکس یادگار گرفتند. * ریکاردو ساپینتو پس از حضور در ورزشگاه فولاد شهر، به تنهایی وارد زمین شد و وضعیت چمن این ورزشگاه را مورد بررسی قرار داد. سرمربی آبی‌ها به دلیل محرومیت امروز قادر نیست رو نیمکت تیمش بنشیند. * خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در کنار تیم داوری عکس یادگاری گرفت. افشاریان پیش از شروع بازی دقایقی با رضا میرزایی بازیکن استقلال در مورد صحنه پنالتی در بازی با فولاد گفت‌وگو کرد. رئیس کمیته داوران در این گفت‌وگو با رد ادعای میرزایی به او اعلام کرد که خطایی صورت نگرفته و او شبیه سازی کرده است. * در حالیکه ساعاتی پیش اعلام شده بود سجاد شهباززاده از لیست استقلال برای بازی امروز خط خورده اما نام این مهاجم در لیست امروز آبی‌ها قرار دارد.

نتیجه بازی ذوب آهن و استقلال

استقلال با گل به خودی محمد قریشی مدافع ذوب آهن در لحظات پایانی، به پیروزی رسید

ترکیب ذوب آهن مقابل استقلال

حبیب فرعباسی، محمد قریشی، حامد نورمحمدی، آرمان قاسمی، امیرحسین صدقی(۸۵- نادر محمدی)، محمد سلطانی‌مهر(۸۵- آرمان اکوان)، امیرحسین جدی، محمدحسین اسلامی، سجاد جعفری، محمدرضا سلیمانی(۷۲- محمدامین درویشی)، سجاد آشوری(۶۲- صادق صادقی) شماتیک ترکیب ذوب‌آهن مقابل استقلال

ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن

سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی(۶۵- سجاد شهباززاده)، کوین یامگا، ابوالفضل جلالی(۴۶- جعفر سلمانی)، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند(۸۰- سعید مهری)، محمد محبی، رضا میرزایی(۴۶- صالح حردانی)، پیمان بابایی(۴۶- پیمان بابایی)

خلاصه بازی ذوب آهن استقلال

شما می‌توانید خلاصه دیدار ذوب آهن استقلال را از (این صفحه) مشاهده کنید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...