ملوان 0- پرسپولیس 1/ لوکادیا ناجی سرخ ها در انزلی

جدال تیم های ملوان و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر با برتری یک بر صفر سرخپوشان پایتخت به اتمام رسید.
کدخبر (79289) | 28 مهر 1401 | ساعت 15:20
0 93
ملوان 0- پرسپولیس 1/ لوکادیا ناجی سرخ ها در انزلی
جدال تیم های ملوان و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر با برتری یک بر صفر سرخپوشان پایتخت به اتمام رسید.

به گزارش سرخ نیوز، مصاف تیم های ملوان پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد و با برتری سرخپوشان پایتخت به اتمام رسید. بدین ترتیب پرسپولیس 21 امتیازی شد و طبق جدول بازیهای لیگ برتر صدرنشین رقابت های لیگ برتر باقی ماند.  

تیم داوری دیدار ملوان پرسپولیس

داوران: علی صفایی، محمدرضا منصوری، ایوب غلامزاده، سعید رحیمی مقدم- ناظر: یداله جهانبازی  

ساعت و زمان بازی ملوان پرسپولیس

پنج شنبه 28 مهر ۱۴۰۱- ساعت ۱۷:۰۰ – ورزشگاه سیروس قایقران انزلی  

اتفاقات بازی ملوان پرسپولیس

دیدار تیم های ملوان و پرسپولیس و تمام بازی های هفته دهم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

دقایق حساس بازی ملوان و پرسپولیس:

دقیقه ۸: سانتر بازگیر توسط بیرانوند راهی کرنر شد. دقیقه ۲۵: خطای وحید امیری روی عیدی پشت محوطه جریمه موقعیت خوبی را برای ملوان به وجود آورد؛ ضربه میلاد جهانی به شکلی خطرناک از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت. دقیقه ۲+۴۵: سانتر خطرناک صادق بارانی توسط بیرانوند با یک دست راهی کرنر شد. دقیقه ۸۰: مهدی مومنی در فرصت تک به تک با بیرو سرنگون شد و داور خطای تمارض مهاجم ملوان را گرفت. دقیقه ۸۶: فرصت خطرناک برای پرسپولیس با سانتر کمال به دست آمد که با ضربه سر دیاباته همراه بود و با اختلاف کم به بیرون رفت. دقیقه ۸+۹۰: فرصت عالی برای دیاباته به دست آمد که این بازیکن چند مدافع ملوان را دریبل کرد و در نهایت صادقی توپ او را گرفت‌. ملوان 0 پرسپولیس 1

شرح گل ها:

دقیقه ۷۸- یورگن لوکادیا: حرکت ترکیبی عالی سرخ‌ها از خود لوکادیا به سمت راست برای سعید صادقی شروع شد، صادقی توپ را به دانیال اسماعیلی‌فر رساند و مدافع راست سرخ‌ها پاس در عرض داد و لوکادیا با ضربه تک ضرب دروازه ایمان صادقی را فرو ریخت (ویدئو).

کارت زرد:

پرسپولیس: وحید امیری (۲۵) و علیرضا بیرانوند(۸۶) ملوان: میلاد جهانی (۳۲) و ایمان صادقی (۸۴)

کارت قرمز:

-

حواشی بازی ملوان و پرسپولیس:

*حضور مازیار زارع روی نیمکت تیم ملوان از جمله حواشی جالب این دیدار خواهد بود، ضمن آنکه پژمان نوری نیز این روزها در کادر مدیریت باشگاه ملوان حاضر است. *در چارچوب دروازه ملوان ایمان صادقی قرار گرفته که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد. *یحیی به ترکیب برنده هفته گذشته دست نزده است. *نیمکت نشینان پرسپولیس: احمد گوهری، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، علی نعمتی، امید عالیشاه، محمد عمری، سیامک نعمتی، شیخ دیاباته و مهدی عبدی * در وقت‌های تلف شده مازیار زارع اعتراض شدیدی به داور داشت که این اعتراضات به جاهای باریک کشیده شد‌. مازیار که ابتدا کارت زرد گرفته بود وارد زمین و با داور وارد درگیری شد. در این لحظه زارع از علی صفایی کارت قرمز گرفت. کریم باقری و یحیی گل‌محمدی سعی در آرام کردن سرمربی ملوان داشتند و پس از آنها پژمان نوری نیز سعی در دعوت او به آرامش داشت.  

نتیجه بازی ملوان و پرسپولیس

پرسپولیس با تک گل یورگن لوکادیا مقابل ملوان به پیروزی رسید و 21 امتیازی شد.  

ترکیب ملوان مقابل پرسپولیس

ایمان صادقی، مجید عیدی، عبدالله حسینی، سعید کریمی، میلاد جهانی(۷۳-پدرام قاضی پور)، محمود مطلق زاده، صادق بارانی (۸۷-مهدی موقری)، آرمین انبساطی(۶۰- مسعود زائر کاظمین)، مهران احمدی(۷۳-میلاد شعبانلو)، سجاد بازگیر(۸۷-محمد قادری)، مهدی مومنی ترکیب ملوان مقابل پرسپولیس

ترکیب پرسپولیس مقابل ملوان

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری (۸۰- علی نعمتی)، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی نیا، سینا اسدبیگی (۸۰- وحدت حنانوف)، سعید صادقی،مهدی ترابی(۷۱- شیخ دیاباته)، سروش رفیعی(۷۱- امید عالیشاه)، یورگن لوکادیا شماتیک ترکیب پرسپولیس مقابل ملوان

خلاصه بازی پرسپولیس ملوان

شما می‌توانید خلاصه دیدار پرسپولیس ملوان را از (این صفحه) مشاهده کنید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...