تن هاخ رونالدو را تنبیه کرد

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، کریس رونالدو را از فهرست تیمش برای دیدار روز شنبه مقابل چلسی کنار گذاشت و باید به صورت انفرادی تمرین کند.
کدخبر (80681) | 28 مهر 1401 | ساعت 20:28
0 56
تن هاخ رونالدو را تنبیه کرد
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، کریس رونالدو را از فهرست تیمش برای دیدار روز شنبه مقابل چلسی کنار گذاشت و باید به صورت انفرادی تمرین کند.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ورزش سه، منچستریونایتد شب گذشته موفق شد با نتبجه دو بر صفر تاتنهام را شکست بدهد اما این پیروزی دلچسب تحت تاثیر حرکت کریس رونالدو در دقایق پایانی قرار گرفت. در حالی که هنوز دقایقی از بازی مانده بود، این ستاره پرتغالی با نارضایتی راهی رختکن شد؛ اقدامی که واکنش هواداران این تیم در شبکه های اجتماعی را به دنبال داشت. رونالدو

رونالدو در آخرین دقایق بازی دیشب، در حالی که هنوز سوت پایان به صدا درنیامده بود، راهی رختکن شد.

علاوه بر این دیلی میل فاش کرد که پیش از اینکه رونالدو راهی رختکن شود، اریک تن هاخ قصد داشت او را در دقایق پایانی به زمین بفرستد اما این ستاره پرتغالی حاضر نشد در آن لحظات وارد بازی شود. تن هاخ همانطور که بعد از بازی دیشب گفت، امروز با رونالدو جلسه ای در کارینگتون برگزار کرد و اکنون باشگاه منچستریونایتد با انتشار بیانیه‌ای، تصمیمی که در مورد این رفتار رونالدو گرفته شد؛ اعلام کرد. در بیانیه این باشگاه آمده است:"کریستیانو در فهرست منچستریونایتد برای دیدار روز شنبه مقابل چلسی نخواهد بود. بقیه اعضای تیم روی آماده سازی برای این دیدار تمرکز دارند." همچنین رسانه های انگلیسی اعلام کردند رونالدو که تا اینجای فصل عملکرد چندانی درخشانی نداشته، جدا از سایر اعضای تیم تمرین خواهد کرد. رونالدو

قطعا اگر رونالدو می‌دانست این فصل به چنین کابوسی تبدیل خواهد شد، به هر شکل ممکن در تابستان از منچستریونایتد جدا می‌شد.

این واکنش شدید باشگاه منچستریونایتد نشان می دهد که آنها از تصمیم تن‌هاخ حمایت می کنند. منچستریونایتد شب گذشته موفق شد با ارائه نمایشی درخشان و با گل های فرد و برونو فرناندز، دو بر صفر تاتنهام را شکست بدهد و اگر درخشش هوگو لوریس نبود، آنها می توانستند به پیروزی پرگل‌تری برسند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...