مس کرمان ۲ - نفت آبادان صفر / فرار کرمانی‌ها از بحران

در چارچوب هفته دهم لیگ برتر، دو تیم مس کرمان و صنعت نفت آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که در ادامه گزارش بازی را می‌خوانید.
کدخبر (80449) | 28 مهر 1401 | ساعت 15:36
0 115
مس کرمان ۲ - نفت آبادان صفر / فرار کرمانی‌ها از بحران
در چارچوب هفته دهم لیگ برتر، دو تیم مس کرمان و صنعت نفت آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که در ادامه گزارش بازی را می‌خوانید.

به گزارش سرخ نیوز، مصاف تیم‌های مس کرمان و صنعت نفت آبادان در چارچوب دیداری از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد. مس کرمان و صنعت نفت آبادان که به ترتیب در رده شانزدهم و چهاردهم جدول هستند جدال حساسی با یکدیگر دارند. در ادامه به گزارش این بازی می‌پردازیم.  

تیم داوری مس کرمان و صنعت نفت آبادان

داوران: سید علی اصغر مومنی، فرهاد فرهادپور، سید محمد هاشمی نسب / ناظر: سید احمد صالحی

ساعت و زمان بازی مس کرمان و صنعت نفت   آبادان

پنچشنبه 28 مهر 1401 ساعت ۱۷:۰۰ ورزشگاه: باهنر کرمان

اتفاقات بازی مس کرمان و صنعت نفت آبادان

دیدار تیم‌های مس کرمان و صنعت نفت آبادان در این هفته لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می‌شود. مس کرمان ۲ - نفت آبادان ۰ / فرار کرمانی‌ها از بحران  

دقایق حساس بازی مس کرمان و صنعت نفت آبادان

دقیقه ۵: ضربه سر امین کاظمیان با اختلاف بسیار کم به اوت رفت. دقیقه ۶: کاظمیان مجدد با ضربه سر تیمش را دچار موقعیت کرد. دقیقه ۲۷: عارف رستمی با یک ضربه آزاد دروازه نفت را تهدید کرد. دقیقه ۲۸: ضربه سر عبدی موقعیت خطرناک دیگر مس بود. دقیقه ۴۴: حرکت عالی تورانیان و پاس دقیق او به رستمی با ضربه این بازیکن در موقعیت دیگری روی دروازه نفت خلق کرد. دقیقه ۶۴: کاظمیان با شوتی خطرناک دروازه نفت را تهدید کرد. دقیقه ۷۰: توپ طالب ریکانی با اختلاف از کنار دروازه به بیرون‌ رفت. دقیقه ۸۱: شوت از راه دور ستاری از کنار دروازه صنعت به بیرون‌ رفت. دقیقه ۸۸: شوت بازیکن صنعت نفت را شهریاری دفع کرد.  

شرح گل‌ها:

مس کرمان یک - صنعت صفر (دقیقه ۱۱: امین کاظمیان) عارف رستمی به قصد چارچوب توپ را فرستاد و امین کاظمیان فرصت طلب از غفلت مدافعین صنعت استفاده کرد و توپ را به گل تبدیل کرد. مس کرمان دو - صنعت نفت صفر (دقیقه ۵+۹۰: محمد صالح محمدی): شروین بزرگ که به عنوان یار تعویضی به زمین آمد با ضربه سری دقیق توپ را به محمدی رساند و او با یک شوت زیبا دروازه صنعت نفت را باز کرد.  

کارت زرد:

سامان تورانیان (52) محمد صالح محمدی (۷۱) حسین شهریاری (۸۶) از مس کرمان رحیم آلبوغبیش (۲۶) از صنعت نفت  

حواشی بازی مس کرمان و صنعت نفت آبادان

امین کاظمیان که جوان باتجربه مس کرمان است در این دیدار بازوبند کاپیتانی را بر بازو‌ بسته است. امین کاظمیان با گلی که زد خود را سه گله کرد و در حال حاضر بهترین گلزن مس کرمان است. داور که اعتقاد داشت حسین شهریاری وقت تلف کرده با یک کارت زرد او را جریمه کرد.  

نتیجه بازی مس کرمان و صنعت نفت آبادان

مس کرمان ۲ - نفت آبادان ۰  

ترکیب مس کرمان مقابل صنعت نفت آبادان

حسین شهریاری، جلال عبدی، حسن مرادی‌فر، میلاد خدایی، امیرحسین عسگری (۷۸- محمد صبوری)، علی تهامی، محمد ستاری، سامان تورانیان (۷۸- شروین بزرگ)، امین کاظمیان، احمد نصیری (65- محمد صالح محمدی)، عارف رستمی (۷۸- مهدی ناظمی) سرمربی: فرزاد حسین خانی  

ترکیب صنعت نفت آبادان مقابل مس کرمان

فرزین گروسیان، محمد طیبی، رحیم آلبوغبیش، حکیم نصاری (67- عباس بوعذار)، میرهادی میرجوان (۸۳- سید فاخر تهامی)، میثم تهیدست، طالب ریکانی، یوسف وکیا، فیاض میردورقی، شیریدین بابایف (46- احمد شریعت زاده)، امیرحسین فرهادی سرمربی: فیروز کریمی  

خلاصه بازی مس کرمان صنعت نفت آبادان

طبق خلاصه بازی مس کرمان صنعت نفت آبادان، مس کرمان که امروز میزبان صنعت نفت آبادان بود در دقیقه ۱۱ توسط امین کاظمیان و در دقیقه ۹۵ به وسیله محمد صالح محمدی دروازه صنعت را باز کرد تا با دو گل زمین بازی را ترک کند. البته در این بین صنعت نفت آبادان هم چندین بار صاحب موقعیت و‌ با بدشانسی روبرو شد. این بازی به علت شرایط دو تیم در جدول حساسیت بالایی داشت که سه امتیاز در نهایت نصیب شاگردان فرزاد حسین خانی شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...