رضا درویش: هر حسابی که داریم بسته اند!

رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان پایتخت در مصاحبه ای به بررسی حواشی موجود پیرامون باشگاه پرسپولیس پرداخت.
کدخبر (81830) | 01 آبان 1401 | ساعت 14:30
0 75
رضا درویش: هر حسابی که داریم بسته اند!
رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان پایتخت در مصاحبه ای به بررسی حواشی موجود پیرامون باشگاه پرسپولیس پرداخت.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از فارس،‌ رضا درویش در مورد اینکه آیا امروز با حسین قربانزاده مدیرعامل سازمان خصوصی‌سازی جلسه داشته است، اظهار داشت: خیر، چهارشنبه هفته گذشته که برای همایش شرکت‌های اقتصادی، بانک‌ها، بورس و خصوصی‌سازی در کیش حضور داشتیم با قربانزاده جلسه داشتم. احتمال دارد ظرف یک تا دو روز آینده نیز جلسه‌ای داشته باشیم.

*با سازمان خصوصی سازی ارتباط تنگاتنگی داریم

وی در مورد اینکه نمایشگاه کیش ظاهراً خروجی‌ خوبی برای باشگاه های استقلال و پرسپولیس داشته است، گفت: با او و سازمان خصوصی ارتباط تنگاتنگ داریم زیرا باید همه بحث‌های مالی را با آنها هماهنگ کنیم. شرکت‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری و بانک‌ها در کیش حضور داشتند و جلسات خوبی برگزار کردیم. توافقنامه‌ای هم با بانک شهر داشتیم. باید از این بانک به ویژه مدیرعامل محترمش تشکر کنم که واقعاً تاکنون همکاری بسیار خوبی با  پرسپولیس داشته‌اند. در کل جلسات خیلی خوبی بود. قرار است کارگروه اقتصادی ما در مورد مباحث مربوط به آن جلسات کار کند.

*اگر پرسپولیس قوی می خواهیم باید بنیه مالی خوبی داشته باشیم 

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه باید با هم تلاش کنیم تا فضای اقتصادی پایدار را برای باشگاه فراهم کنیم. اگر می‌خواهیم تیم پرقدرتی داشته باشیم باید بنیه مالی خوبی هم داشته باشیم. امیدوارم از این به بعد هم مشکلات مالی گذشته را رفع کرده و هم برای آینده مشکل نداشته باشیم تا بتوانیم تیم خوبی را برای لیگ قهرمانان آسیا مهیا کنیم و از این طریق دغدغه همیشگی و فراموش شده پرسپولیس که قهرمانی آسیا است را برطرف کنیم.

*بار اقتصادی که از گذشته به ارث می بریم گریبانگیر ما شده است

رضا درویش در خصوص بدهی‌های این باشگاه به مهدی رسول‌پناه عنوان کرد: ظاهراً یکبار دیگر احضاریه مسدودی حساب‌ها آمده و حساب بانک مرکزی ما را بسته‌‌اند. پرسیدیم این احضاریه چیست که گفتند رسول‌پناه اعلام کرده از گذشته از پرسپولیس طلبکار بوده است. در این باشگاه طلبکاران زیادی از گذشته وجود دارند که در 30-40 سال اخیر همین‌گونه می‌آیند و می‌روند. امیدوارم روزی بحث بدهی‌ها تمام شود و بتوانیم به این فکر کنیم که بودجه و پول ما برای تیم باشد. اکنون بیشتر از تیم بار اقتصادی که از گذشته به ارث می‌بریم گریبانگیر ما شده است.

*هر حسابی که داریم بسته‌اند اما تک تک آنها را حل می‌کنیم

وی ادامه داد: هر حسابی که داریم بسته‌اند اما تک تک آنها را حل می‌کنیم. باید کارگروه حقوقی بزرگی در پرسپولیس مستقر شود. همچنین باید دادگستری یک کارگروه برای پرسپولیس و استقلال درست کنند تا سریع‌تر به پرونده‌ها رسیدگی شود و آنها را به نتیجه برسانند.

رضا درویش

*خوشبختانه پرسپولیس به باشگاه کورتریک بدهکار نیست

مدیرعامل پرسپولیس در مورد موانع کسب مجوز حرفه‌ای برای این باشگاه مثل طلب کورتریک بلژیک و رادوشوویچ گفت: باید از فدراسیون فوتبال تشکر کنم که تعلیق یکساله کمیته مجوز حرفه‌ای را به دو ماه رساند تا حدود 15 آذر بارگذاری اسناد باشگاه‌ها در سایت AFC امکانپذیر است. روز گذشته در خدمت وزیر ورزش بودیم، به حدی نسبت به پرسپولیس و استقلال دغدغه‌های مهمی دارد که هر دو هفته یکبار با ما جلسه می‌گذارد. روز گذشته نیز با حضور تاج، قنبرزاده و مسئول مجوز حرفه‌ای جلسه‌ای با وزیر داشتیم. خدا را شکر پرسپولیس به باشگاه کورتریک بدهکار نیست. بلکه باید جریمه دیرکرد پول باشگاه بلژیکی که حدود 5 هزار یورو است را پرداخت کنیم و تقریباً به کورتریک بدهی نداریم.

*پرونده رادوشوویچ منجر به صدور رای نهایی نشده است

درویش اضافه کرد: پرسپولیس به رادوشوویچ بدهی دارد اما پرونده وی منجر به صدور رأی نهایی نشده است. باید 15 آبان در جلسه دادگاه CAS حضور پیدا کنیم. دفاعیه هم داده‌ایم اما ظاهراً در آن پرونده لحاظ نشده است. اما باید مطالب جدید خود را در جلسه عنوان کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم این باری را که بر سر پرسپولیس ‌آورده‌اند کاهش دهیم تا پول و حقوق مردم اجحاف نشود.

*وقتی تیم صدرنشین است یعنی نتایجش خوب است

وی در خصوص انتقاد برخی پیشکسوتان به سبک بازی پرسپولیس با وجود صدرنشینی این تیم عنوان کرد: وقتی تیم صدرنشین است یعنی نتایجش خوب است. وقتی گل نمی‌خوریم یعنی شاکله تیمی خوبی داریم. اما هر تیمی مقابل پرسپولیس بازی می‌کند به این دلیل اینکه بیشتر دیده می‌شود و انگیزه بیشتری دارد با قدرت بیشتری حاضر می‌شود که این موضوع طبیعی است. تیم‌هایی که مقابل ما بازی می‌کنند هم ببینید. بازی دو هفته بعدش را هم ببینید.

*کادر فنی و بازیکنان خیلی خوب و همدلی داریم

مدیرعامل پرسپولیس افزود: مشخص است این تیم‌ها وقتی مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند انگیزه بیشتری دارند. اما اگر من هم نگویم وقتی تیم ما صدرنشین است یعنی کادر فنی و بازیکنان خوب کار می‌کنند و بچه‌ها همدل هستند. البته گاهی مواقع نتایج دور از تصوری رقم می‌خورد و برای همه تیم‌های بزرگ دنیا نیز چنین اتفاقی می‌افتد. خدا را شکر کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی داریم. و وقتی وارد آنها می‌شوید همدلی را می‌بینید. احساس می‌کنید یک خانواده هستند و مجزا نیستند که این موضوع جای تجلیل دارد. ان‌شاءالله از این هفته به بعد نتایج بهتری هم کسب می‌کنیم.

رضا درویش

*هر باشگاهی مشکلات پرسپولیس را داشت، کمر راست نمی کرد

درویش اضافه کرد: شاید اگر هر باشگاه و شرکتی یک یا دو مشکل پرسپولیس را داشت کمر راست نمی‌کرد اما با توکل بر خدا و با وجود این همه دشمنی و دسیسه‌هایی که علیه تیم ما وجود دارد با کمک خدا نتایجی گرفته‌ایم که هواداران راضی شده‌اند. امیدواریم لبخند، شادابی و نشاط برای هواداران ما همیشگی باشد. زیرا آنها بزرگترین پشتوانه باشگاه و بزرگترین انگیزه برای بازیکنان، کادر فنی و کارمندان باشگاه هستند. همه انگیزه ما کسب نتایج خوب برای شادی طرفداران است.

*دو پیشنهاد برای اردوی خارجی داریم

وی در خصوص اردوی خارجی پرسپولیس عنوان کرد: یک تا دو پیشنهاد داریم که مشغول بررسی آنها هستیم با کادر فنی هماهنگ می‌کنیم تا هرچه مدنظر آنها است، انجام شود.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد مشکل زمین تمرین این باشگاه توضیح داد: حدود 10 روز است زمین نفت تهرانسر را گرفته‌ایم. همین امروز تیم ما در آن زمین تمرین می‌کند. باید از دوستان‌مان در وزارت نفت و تربیت‌بدنی این وزارتخانه که این دلیل که کمال همکاری را با ما داشته‌اند، تشکر کنیم.

*پیروانی اسوه پرسپولیس است

درویش در خصوص توهین به افشین پیروانی در جریان بازی پرسپولیس و ملوان گفت: واقعاً توهین به هر کسی مردود است. افشین پیروانی نیز اسوه باشگاه، کاپیتان پرسپولیس و تیم ملی بوده و جایگاه بسیار رفیعی دارد. حتی اگر او نبود و کم‌سن‌ترین بازیکن پایین‌ترین کارمند باشگاه پرسپولیس هم بود توهین محکوم بود. باید سعی کنیم یاد بگیریم چگونه ارتباط اجتماعی داشته باشیم. اگر قرار است اجتماع سالمی داشته باشیم باید از خودمان شروع کنیم.

*همه ایران از پیروانی و سرمربی ما دفاع می کنند

وی افزود: همه ایران از پیروانی و سرمربی ما دفاع می‌کنند حتی اگر به کسی که الگو و بزرگ نیست و یک بچه است نباید توهین شود. وقتی وارد جامعه ورزش می‌شوید پوریای ولی، سجایای اخلاقی، مروت و مردانگی تصور ذهنی‌تان است. پس نیاییم این القاب خوب که برای ورزش متصور شده‌ایم را به تباهی بکشانیم. ان‌شاءالله آن افراد هم به دلیل ندانم کاری یا کنترل نکردن لحظه خود این کار را انجام داده‌اند و قطعاً شرمنده و پشیمان هستند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...