خواهر رونالدو باری دیگر از او دفاع کرد

خواهر کریستیانو رونالدو بدون شک راسخ‌ترین هوادار او است. کسی که از کریستیانو با عنوان‌هایی مثل شوالیه، منجی و عزیزکرده خدا یاد کرده است.
کدخبر (82738) | 03 آبان 1401 | ساعت 20:25
0 107
خواهر رونالدو باری دیگر از او دفاع کرد
خواهر کریستیانو رونالدو بدون شک راسخ‌ترین هوادار او است. کسی که از کریستیانو با عنوان‌هایی مثل شوالیه، منجی و عزیزکرده خدا یاد کرده است.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از خبر ورزشی، کریستیانو رونالدو این روزها دوره‌ای دشوار از زندگی ورزشی‌اش را پشت سر می‌گذارد. تا جایی که گفته می‌شود این روزها سخت‌ترین روزهای زندگی این ستاره پرتغالی است. مشکل اینجا است که کریستیانو نمی‌تواند نیمکت‌نشینی را تحمل کند و هر از چند گاه از کوره در رفته و سر و صدا به پا می‌کند. در بازی منچستریونایتد مقابل تاتنهام او پیش از سوت پایان مسابقه ورزشگاه را ترک کرد و در نتیجه این اقدام از طرف باشگاه تعلیق شد و نتوانست در بازی بعدی تیمش مقابل چلسی حضور داشته باشد. زندگی فوتبالی کریستیانو رونالدو از زمان جدایی‌اش از رئال مادرید آهسته ولی پیوسته در مسیری سراشیبی حرکت کرده است. به همین خاطر است که او به مرور زمان با انتقادهای بیشتر و بیشتری مواجه شده است. اما جالب اینجا است که رونالدو معمولاً به این انتقادها پاسخ رسانه‌ای نمی‌دهد؛ بلکه این خواهران او هستند که جور برادرشان را می‌کشند. بزرگترین خواهر کریستیانو، کاتیا آویرو، بیش از سایر خواهرها در این کار فعال است. کاتیا هشت سال از کریستیانو بزرگ‌تر است ولی به لطف کریس موفق شده به عنوان خواننده حرفه‌ای مشغول به کار شود و حتی زمانی قصد داشت به عنوان نماینده پرتغال در مسابقات موسیقی یوروویژن شرکت کند. کاتیا این روزها چهره‌ای رسانه‌ای است که در شبکه‌های اجتماعی نزدیک به یک میلیون دنبال‌کننده دارد و بیشتر درباره زندگی سالم وبلاگ‌نویسی می‌کند. اما هر وقت کاتیا درباره کریستیانو صحبت می‌کند افکار عمومی نه تنها در پرتغال بلکه در سراسر دنیا به او توجه می‌کند. در این شرایط بود که کاتیا بعد از تنبیه شدن کریستیانو توسط منچستریونایتد و عدم حضور او در بازی مقابل چلسی پست خیلی عجیبی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و برادرش را به عیسی مسیح تشبیه کرد. خواهر رونالدو نوشت: این پسر، شوالیه من. او خانه را با اشک و دردی ترک کرد که تنها عاشقانش درک می‌کردند. کسی که با سنگ برای خودش قلعه ساخته است و گناه‌کاران، دشمنان و قضاوت‌کننده‌ها که بنایی حتی یک‌سوم آنچه او ساخته را نساخته‌اند به سمتش سنگ پرتاب می‌کنند. آنها بی‌خدا هستند. در انجیل می‌خوانیم که بی‌خداها آنکس که فرستاده خدا بود را مصلوب کردند. همانطور که انتظار می‌رفت این مقایسه عجیب، به خصوص در کشور عمیقا کاتولیک پرتغال، با واکنش‌های منفی زیادی مواجه شد. ولی واقعیت این است که کاتیا آویرو بیش از یک سال است که در شبکه‌های اجتماعی برای حمایت از برادرش فعال است و این اولین پست حمایتی او نبوده است. اولین واکنش پر سر و صدای خواهر رونالدو در سال ۲۰۱۵ مورد توجه قرار گرفت. بعد از شکست رونالدو مقابل مسی در مراسم توپ طلا چند خرابکار مجسمه کریستیانو در محل تولدش، مادیرا، را تخریب کردند. کاتیا بلافاصله واکنش نشان داد و نوشت: متاسفانه در مادیرای زیبای من یک عده وحشی زندگی می‌کنند. آنها بهتر است به جاهایی بروند که برای تمدن ارزشی قائل نیست نه در یک جامعه متمدن. کاتیا به هر کسی که به خودش جرات بدهد تا بزرگی کریستیانو را زیر سوال ببرد حمله می‌کند. بعد از کارت قرمزی که رونالدو در دیدار مقابل والنسیا در لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۸ دریافت کرد او نوشت: این بی‌احترامی به فوتبال است. می‌خواهند برادرم را نابود کنند ولی خدا همه چیز را می‌بیند. آنها بهای آن اشک‌ها را خواهند پرداخت. بعد از آن هیچوقت معلوم نشد منظور کاتیا از «آنها» چه کسانی بوده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...