رسوایی پلاسوالنزا؛ یک فساد مالی دیگر در یوونتوس

دادستان‌های ایتالیایی تحقیقاتی را درباره نحوه مدیریت مالی یوونتوس بین سال‌های 2018 تا 2020 انجام داده‌اند و به نتایج قابل توجهی رسیده‌اند.
کدخبر (82716) | 03 آبان 1401 | ساعت 19:33
0 76
رسوایی پلاسوالنزا؛ یک فساد مالی دیگر در یوونتوس
دادستان‌های ایتالیایی تحقیقاتی را درباره نحوه مدیریت مالی یوونتوس بین سال‌های 2018 تا 2020 انجام داده‌اند و به نتایج قابل توجهی رسیده‌اند.

به گزارش سرخ نیوز، دادستان‌های ایتالیایی تحقیقاتی را درباره نحوه مدیریت مالی یوونتوس بین سال‌های 2018 تا 2020 انجام و به نتیجه رسانده و اکنون آنها اتهامات مربوط به حسابداری نادرست و دستکاری بازار را علیه باشگاه بررسی می‌کنند. آنا ماریا لورتو، دادستان کل شهر تورین، اواخر روز گذشته در بیانیه‌ای گفت: "یوونتوس، هیئت مدیره، مدیران ارشد و اعضای هیئت بازرسان قانونی آن مطلع شده‌اند که مرحله فعلی تحقیقات پایان یافته است". یک منبع آگاه نزدیک به این موضوع به رویترز گفت که در مجموع 15 مظنون، علاوه بر خود باشگاه از جمله آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه وجود دارد. هنوز وکلای آنیلی و باشگاه به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ نداده و یوونتوس هیچ اظهار نظر رسمی منتشر نکرده است. معمولاً در ایتالیا پایان تحقیقات قبل از درخواست دادستان برای محاکمه مظنونان صورت می‌پذیرد. دسامبر گذشته پس از تحقیقات پلیس اقتصادی ایتالیا، یوونتوس اعلام کرد که همیشه مطابق با قوانین موجود عمل کرده و کاملاً با مقامات همکاری می‌کند. در عین حال دادستان تورین در بیانیه خود مدعی شد که یوونتوس به عنوان یک شرکت در بورس اوراق بهادار میلان، زیان‌های مالی خود را برای سال های 2018، 2019 و 2020 کمتر اعلام کرده است. رسوایی پلاسوالنزا؛ یک فساد مالی دیگر در یوونتوس دادستان‌ها به دنبال مبالغی هستند که در نقل و انتقالات بازیکنان بین باشگاه‌ها رد و بدل شده اما صورت‌های مالی مربوط به آنها وجود ندارد و آنطور که گفته می‌شود حقوق بازیکنان در طول همه‌گیری کرونا پرداخت نشده یا به تعویق افتاده است. یوونتوس، یکی از 12 باشگاه پیشرو اروپایی است که در آوریل 2021 تلاش ناموفقی برای راه‌اندازی سوپرلیگ اروپا برای تقویت مالی خود داشت. یوونتوس تحت کنترل شرکت هلدینگ Exor قرار دارد که مالکیت آن در اختیار خانواده آنیلی است. البته این شرکت هم از اظهار نظر در مورد تحقیقات خودداری کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...