چطور بیش از 900 هزار دلار به رادوشویچ بدهیم؟

مدیرعامل پرسپولیس سخت در تلاش است تا این تیم با عبور از مشکلات بتواند ضمن دستیابی به موفقیت، با دریافت مجوز حرفه‌ای بار دیگر به لیگ قهرمانان آسیا نیز بازگردد.
کدخبر (82544) | 03 آبان 1401 | ساعت 11:02
0 42
چطور بیش از 900 هزار دلار به رادوشویچ بدهیم؟
مدیرعامل پرسپولیس سخت در تلاش است تا این تیم با عبور از مشکلات بتواند ضمن دستیابی به موفقیت، با دریافت مجوز حرفه‌ای بار دیگر به لیگ قهرمانان آسیا نیز بازگردد.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ورزش سه، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که طی هفته‌های اخیر به شدت با شایعات مربوط به برکناری‌اش از این سمت مواجه بوده، بدون توجه به حواشی در تلاش است تا مشکلات این باشگاه را کاهش دهد و با تامین منابع مالی لازم، ضمن پرداختی مطالبات بازیکنان و اعضای کنونی، بدهی‌ها را نیز کاهش دهد تا این تیم به انضباط مالی مدنظر کنفدراسیون آسیا برای بازگشت به این رقابت‌ها بازگردد. با این حال بعد از جدایی مصطفی آجورلو از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال، شایعات بار دیگر حول صندلی مدیریت رضا درویش شدت گرفت. از سوی دیگر وزیر ورزش با اعلام حمایت از مدیرعامل کنونی پرسپولیس مدعی شد که از سمت هیات مدیره این باشگاه نیز درخواستی به این منظور به دست وی نرسیده تا شرایط در جمع سرخپوشان در بحث مدیریت با ثبات همراه باشد. درویش اما نتوانست گلایه‌های خود نسبت به شایعات مربوط به برکناری‌اش را پنهان کند. مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به اقداماتی که در راستای موفقیت این تیم داشته، مدعی است که رسانه‌ها خصوصا باید با پرهیز از ایجاد شایعه، به موضوع اصلی که مشکلات باشگاه و مسیر حل آن است، توجه داشته باشند. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در این زمینه اینطور واکنش نشان داده است: نزدیک دو ماه است که صحبت شده و گفتند که اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس می آیند و من می روم. کسانی که فضای دلالی را شکل می دهند به دنبال این موضوع هستند. آقای آجورلو هم حدود یک هفته است که قطعی شده اما از دو ماه پیش این شایعه را شکل دادند. اساس خلقت این است که آدم به دنیا بیاید و از دنیا برود و قطعا من هم روزی از این سمت کنار خواهم رفت. مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به مشکلاتی که در مسیر حل موانع این باشگاه داشته، گفته: رفتن درویش مهمتر است یا این موضوع که یک ماه دیگر باید برای رادوشویچ برویم و چطور بیش از 900 هزار دلار بدهیم. امروز که در خدمت شما هستم حدود 40 نفر طلبکار حقیقی و حقوقی که مبلغ آن 79 میلیارد بود را کارشان را دنبال کردیم و به مراحل پایانی پرداخت رساندیم. گفتن این عدد راحت است اما پرداخت ریال به ریال آن طاقت فرسا است. کسی به خبر به این مهمی توجهی ندارد و البته اینکه چطور و چرا باید 950 هزار دلار به رادوشویچ بدهیم. مدیرعامل سرخپوشان امیدوار است با حل مشکلات این باشگاه در شرایطی که منابع آنها نیز محدود است، شرایط حضور سرخپوشان در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا را فراهم سازد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...