آشنایی با تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022

تیم ملی انگلیس در گروه B رقابت های جام جهانی 2022 با سه تیم ایران، آمریکا و ولز به رقابت می پردازد.
کدخبر (82502) | 03 آبان 1401 | ساعت 09:28
0 196
آشنایی با تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022
تیم ملی انگلیس در گروه B رقابت های جام جهانی 2022 با سه تیم ایران، آمریکا و ولز به رقابت می پردازد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تیم ملی انگلیس به عنوان نایب قهرمان یورو 2020 در جام جهانی قطر حاضر می شود و شانس اصلی صعود از گروه B رقابت های جام جهانی 2022 به حساب می آید. بعد از اعلام رسمی لیست تیم های حاضر در جام جهانی و همچنین لیست تیم ملی ایران هواداران فوتبال در کشورمان در انتظار اولین بازی ایران در جام جهانی مقابل انگلیس هستنند.  

گروه تیم ملی انگلیس رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲

تیم ملی انگلیس در گروه B رقابت های جام جهانی قطر همگروه تیم های ملی آمریکا، ولز و ایران است. در این شرایط انگلیسی ها که توانستند مقام دوم یورو 2020 را کسب کنند قدرتمندترین تیم گروه B به حساب می آیند و شانس نخست صعود از گروه ایران در جام جهانی هستند.

گروه B جام جهانی

تاریخچه تیم ملی انگلیس

تیم ملی فوتبال انگلیس با لقب سه شیرها از سال ۱۸۷۲ در مسابقات بین المللی به نمایندگی از کشور انگلستان حاضر می شود.

نحوه صعود تیم ملی انگلیس به جام جهانی

انگلیس درگروه I مقدماتی جام جهانی با تیم های لهستان، آلبانی، مجارستان ،آندورا و سن مارینو همگروه بود و توانست مقتدرانه با ۸ برد، ۲ مساوی و بدون باخت و کسب ۲۶ امتیاز به عنوان تیم نخست راهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شود. نایب قهرمان یورو 2020 و تیم چهارم جام جهانی 2018 در قطر به دنبال تکرار قهرمانی جام جهانی 1966 خواهد بود.

بررسی حضور انگلیس در جام جهانی های قبلی

تیم ملی فوتبال انگلیس تا کنون در ۱۵ دوره از رقابت های جام جهانی حضور داشته و بهترین مقامی که آنها کسب کرده اند قهرمانی سال ۱۹۶۶ بوده است. تیم ملی فوتبال انگلیس همچنین در جام جهانی 1990 و 2018 به عنوان چهارمی این مسابقات رسیده و برای شانزدهمین بار در این مسابقات حضور خواهد داشت. سه شیرها 11 بار از مرحله اول این مسابقات فراتر رفته‌اند و در مجموع 69 بازی در جام جهانی داشته‌اند و در این بازی‌ها 29 پیروزی، 21 تساوی و 19 شکست در کارنامه این تیم ثبت شده است. تیم ملی انگلستان همچنین در تمامی ادوار جام جهانی 91 بار موفق به گلزنی شده و 63 بار دروازه خود را باز شده دیده است.

لیگ های مهم کشور انگلیس

لیگ برتر انگلیس در شرایط کنونی یکی از مطرح ترین و معتبرترین لیگ های فوتبال دنیاست. همچنین سطح دوم فوتبال انگلیس (چمپیونشیپ) نیز از اهمیت بالایی در فوتبال جهان برخوردار است.

باشگاه های مهم لیگ انگلیس

باشگاه های مطرح کشور انگلیس در حال حاضر شامل آرسنال، لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد، تاتنهام، لسترسیتی، نیوکاسل و چلسی می شود. تیم ملی انگلیس

بازی های تیم ملی انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲

در شرایط فعلی تنها برنامه مرحله گروهی و دیدارهای این مرحله از جام جهانی 2022 مشخص شده است و با این حساب تنها برنامه دیدار انگلیس مقابل ایران، آمریکا و ولز مشخص است. نکته قابل توجه آن است که ایران نیز در جام جهانی به مصاف انگلستان می رود؛ همچنین تیم ملی آمریکا در قطر یکی از رقبای سه شیرهاست و ولز هم در جام جهانی قطر مقابل انگلیس قرار می گیرد.

تیم های رقیب تیم ملی انگلیس

تیم های ملی آمریکا، ولز و ایران رقبای ایران در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ هستند.

تاریخ و ساعت بازی های تیم ملی انگلیس در جام جهانی

دیدار انگلیس و ایران در جام جهانی روز دوشنبه ۳۰ آبان از ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می شود. بازی انگلیس و آمریکا روز جمعه ۴ آذر و از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می شود. جدال ولز و تیم فوتبال انگلیس روز سه شنبه ۸ آذر از ساعت ۲۲:۳۰ برگزار خواهد شد.

استادیوم و شهر بازی های تیم ملی انگلیس

دیدار انگلیس و ایران در ورزشگاه خلیفه دوحه برگزار می شود. بازی انگلیس و آمریکا در ورزشگاه البیت الخور برگزار خواهد شد. مصاف ولز و انگلیس نیز در ورزشگاه احمد بن علی الریان خواهد بود.

تیم ملی انگلیس

بازیکنان انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲

از جمله بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ می‌توان به ستاره‌هایی مانند هری کین (تاتنهام)، جک گریلیش (منچسترسیتی)، دکلان رایس (وستهام یونایتد)، کایل واکر (منچسترسیتی)، رحیم استرلینگ (چلسی) و هری مگوایر (منچستریونایتد) اشاره کرد.

هری کین

کادرفنی تیم ملی انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲

سرمربی: گرت ساوت گیت (انگلیس) دستیار اول: استیو هالند (انگلیس) مربی درواز‌ه‌بان‌ها: مارتین مارگتسون (ولز) مربی: کریس پاول (انگلیس) مربی: پال نوین (انگلیس) پزشک: مارک ویلیامز (انگلیس) مربی بدنساز: برایس کاوانا (استرالیا)

گرت ساوگیت

محل اسکان و تمرین تیم ملی انگلیس

بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس قرار است خارج از دوحه در هتل پنج ستاره و ساحلی سوق‌الوکره مستقر شوند. هتلی که در خیابان 891 و در منطقه لؤلؤ قرار گرفته است. اولین حریف ایران در جام جهانی 2022 در ورزشگاه سعود بن عبدالرحمان که با وسیله‌ی نقلیه فاصله‌ای 6 دقیقه‌ای با هتل دارد، تمریناتش را انجام خواهد داد. یک استادیوم 12 هزار نفری که برای باشگاه الوکره ساخته شده و به نام همین باشگاه هم شناخته می‌شود.

محل اسکان تیم ملی انگلیس

تماشاگران خاص تیم ملی انگلیس

تیم ملی انگلستان دارای سرودهای ویژه می‌باشد که توسط تماشاگران در ورزشگاه‌ها خوانده می‌شوند. از مشهورترین این سرودها می‌توان به سرود، "تا زنده ام، انگلیسی هستم"، " انگرررلند انگرررلند" اشاره کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...