رقابت مدل‌ها در حاشیه جام جهانی؛ همسر رونالدو با قهرمان MMA تمرین می‌کند!

سان در گزارشی به زندگی جورجینا رودریگز، شریک زندگی کریستیانو رونالدو، پیش از سفر به قطر و حضور در کنارش در جام جهانی 2022 پرداخته است.
کدخبر (82618) | 03 آبان 1401 | ساعت 15:24
0 209
رقابت مدل‌ها در حاشیه جام جهانی؛ همسر رونالدو با قهرمان MMA تمرین می‌کند!
سان در گزارشی به زندگی جورجینا رودریگز، شریک زندگی کریستیانو رونالدو، پیش از سفر به قطر و حضور در کنارش در جام جهانی 2022 پرداخته است.

به گزارش سرخ نیوز، سان در گزارشی به زندگی جورجینا رودریگز، شریک زندگی کریستیانو رونالدو، پیش از سفر به قطر و حضور در کنارش در جام جهانی 2022 پرداخته است. جورجینای 28 ساله، می‌خواهد برای مسابقات پیش رو در قطر که میلیاردها نفر در سراسر جهان آن را تماشا خواهند کرد، خود را آماده کند. او قرار است از روی سکوها رونالدوی 37 ساله را که احتمالا آخرین جام جهانی خود را پشت سرمی‌گذارد، تشویق کند اما اینکه خودش در حال ورزش و رسیدن به فرم ایده‌آل فیزیکی است، در نوع خودش سؤال برانگیز است. رودریگز که یک مدل و اینفلوئنسر معروف است، برای آمادگی بیشتر و حفظ شرایط جسمانی خود به سراغ لینکلن استرانگ رفته است. جورجینا در عمارت چشایر که با رونالدو و بچه‌هایشان آنجا زندگی می‌کنند، تمرینات خصوصی از این قهرمان MMA می‌گیرد و تلاش می‌کند با بهترین شرایط به خاورمیانه سفر کند. او اگرچه علاقه زیادی به رقص باله دارد و مرتباً در مورد آن و رقص‌های خود در اینستاگرام پست می‌گذارد اما در مدت اخیر هیچگونه پستی از فعالیت‌های جدیدش منتشر نکرده و آن را کاملاً مخفی نگه داشته بود. اما استرانگ با تصاویری که در اینستاگرام منتشر کرد، همه چیز را برملا کرد و نشان داد که جورجینا چگونه با ضربات مشت و لگد در یک تمرین طاقت‌فرسا در حال مبارزه است. گفته می‌شود برای فصل دوم مستند "من جورجینا هستم" قسمتی از فعالیت‌های جورجینا در رشته جدیدش فیلمبرداری شده و به زودی از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. او تحت تعلیم لینکلن قرار دارد که در بریتانیا بسیار سرشناس است و بخاطر هوش در مبارزه و مهارت‌هایش با پا معروف شده است. او آخرین مبارزه رسمی خود در مسابقات مبارزه حرفه‌ای را در آگوست سال 2020 انجام داده است. همسر رونالدو در حالی به سرعت خود را آماده حضور در قطر می‌کند که قرار است در این مسابقات بسیاری از بازیکنان فوتبال به همراه همسران و شرکای زندگی خود حضور داشته باشند و از این رو یک رقابت حاشیه‌ای میان آنها برای نشان دادن سبک زندگی‌شان در جریان خواهد بود. جردن پیکفورد، جک گرلیش، هری کین و چندین بازیکن دیگر از تیم ملی انگلستان و بسیاری از بازیکنان سایر تیم‌ها به همراه همسران خود به قطر سفر می‌کنند. این در حالی است که مقررات سخت‌گیرانه کشور میزبان باعث شده تا همه چیز برای آنها مطلوب نباشد و از همین حالا فدراسیون هر کشوری در مورد مقررات و جرائم در نظر گرفته شده برای زیر پا گذاشتن این قوانین، به بازیکنان و همراهانشان هشدار می‌دهند. ماه گذشته نشریه سان فاش کرد که جورجینا در سری دوم برنامه نتفلیکس به طرفدارانش از زندگی پر زرق برقش می‌گوید و نشان می‌دهد که چگونه خانواده دوست داشتنی او پس از مرگ یکی از دوقلوهایشان از لبه ناامیدی دوباره به زندگی بازگشتند. این مدل آرژانتینی الاصل و شریک زندگی شش ساله رونالدو، نام دختر بازمانده خود را بلا اسمرالدا گذاشتند. اولین فصل سریال در 27 ژانویه در 190 کشور در سرتاسر جهان نمایش داده شد و در بسیاری از کشورها به یک سریال محبوب تبدیل شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...