نتایج لیگ قهرمانان اروپا/ جشنواره گل PSG، شکست عجیب کهکشانی‌ها

با برگزاری 8 بازی، نتایج لیگ قهرمانان اروپا در هفته پنجم در چهار گروه مشخص شد.
کدخبر (82667) | 03 آبان 1401 | ساعت 21:12
0 100
نتایج لیگ قهرمانان اروپا/ جشنواره گل PSG، شکست عجیب کهکشانی‌ها
با برگزاری 8 بازی، نتایج لیگ قهرمانان اروپا در هفته پنجم در چهار گروه مشخص شد.

به گزارش سرخ‌نیوز، هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه سوم آبان با برگزاری 8 بازی آغاز شد و در پایان بازی‌های روز گذشته نتایج لیگ قهرمانان اروپا در گروه‌های E ، F ، G، و H مشخص شد. با نتایج به دست آمده در این بازی‌ها، چلسی، رئال مادرید، دورتموند، پاری سن ژرمن و بنفیکا به جمع تیم‌های صعود کرده به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اضافه شدند. در ادامه مروری خواهیم داشت بر بازی‌های امشب.

نتایج چمپیونزلیگ - گروه E

چلسی با پیروزی در بازی مقابل سالزبورگ خود 10 امتیازی شد و صعود خود به عنوان تیم نخست به دور یک هشتم نهایی را قطعی کرد. میلان نیز با صعود به رده دوم در بازی خانگی روز پایانی با سالزبورگ رقابت خواهد کرد. دینامو زاگرب نیز در روز پایانی میهمان چلسی خواهد بود و شانس اندکی  برای صعود به لیگ اروپا خواهد داشت.

سالزبورگ 1 - 2 چلسی

در یکی از دو دیداری از زودتر از 6 بازی دیگر برگزار شدند، چلسی در ردبول آرنا میهمان سالزبورگ بود. ابتدا متئو کواچیچ در دقیقه 23 آبی‌های لندن را پیش انداخت هر چند این گل را جونیور آداموی 21 ساله در دقیقه 48 جبران کرد. در ادامه کای هاورتز در دقیقه 64 بار دیگر چلسی را پیش انداخت و بازی نیز در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید تا چلسی با کسب 10 امتیاز از 5 بازی، به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی شود. برای مشاهده خلاصه بازی سالزبورگ 1 - 2 چلسی کلیک کنید.

دینامو زاگرب 0 - 4 میلان

در یکی دیگر از دیدارهای این دور از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، میلان در ورزشگاه ماکسیمیر زاکرب به مصاف دینامو رفت و موفق به کسب یک پیروزی ارزشمند شد. مت گابیا در دقیقه 39 میلان را در این بازی پیش انداخت. رافائل لیائو در دقیقه 49 دومین گل روسونری را به ثمر رساند و اولیویه ژیرو در دقیقه 59 از روی نقطه پنالتی برای سومین بار دروازه دینامو زاگرب را باز کرد. در ادامه روبرت لیوبیچیچ در دقیقه 69 به اشتباه دروازه دینامو را باز کرد و بازی در نهایت با برتری 4 بر 0 میلان به پایان رسید. با این پیروزی میلان 7 امتیازی شد و در رده دوم جدول رده بندی این گروه قرار گرفت. این تیم برای صعود به دور بعد در روز پایانی مرحله گروهی با سالزبورگ رقابت خواهد داشت. برای مشاهده خلاصه بازی دینامو زاگرب 0 - 4 میلان کلیک کنید.

نتایج چمپیونزلیگ - گروه F

با برگزاری دیدارهای دور پنجم از هفته پنجم مرحله گروهی این مسابقات، رئال مادرید با 10 امتیاز در رده اول گروه قرار گرفت و صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد. لایپزیش با 9 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و در روز پایانی برای صعود به مرحله حذفی با شاختار 6 امتیازی رقابت خواهد داشت. سلتیک نیز با 2 امتیاز در رده چهارم این گروه قرار گرفت.

لایپزیش 3 - 2 رئال مادرید

کهکشانی‌ها با چند غایب نامی در ردبول آرنا به مصاف لایپزیش رفتند و در همان دقایق ابتدایی دو بار غافلگیر شدند. ابتدا ژوسکو گواردیول در دقیقه 13 تیم آلمانی را پیش انداخت و سپس کریستوفر انکونکو در دقیقه 18 اختلاف را به دو گل رساند. وینیسیوس جونیور در دقیقه 44 یکی از گل‌های خورده رئال مادرید را جبران کرد. در دقیقه 81 بازی، تیمو ورنر سومین گل لایپزیش را به ثمر رساند. گل رودریگو در دقیقه چهارم وقت اضافه از روی نقطه پنالتی نیز سودی برای رئال مادرید نداشت و کهکشانی‌ها در نهایت در این دیدار با حساب 3 بر 2 مغلوب شدند. علی رغم شکست در این بازی، با توجه به نتیجه دیگر بازی این گروه، رئال مادرید صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کرد و لایپزیش نیز با کسب تنها یک امتیاز از بازی پایانی خود چنین مسیری را طی خواهد کرد. برای مشاهده خلاصه بازی لایپزیش 3 - 2 رئال مادرید کلیک کنید.

سلتیک 1 - 1 شاختار

در دیگر دیدار این گروه، سلتیک در سلتیک پارک میزبان شاختار بود. جیاکوماکیس در دقیقه 34 میزبان را پیش انداخت، هر چند میخایلوف مودریک در دقیقه 58 بازی را به تساوی کشاند. این دیدار در نهایت با تساوی یک - یک دو تیم به پایان رسید. با این تساوی چهارمی سلتیک قطعی شد و این تیم حتی شانس حضور در لیگ اروپا را نخواهد داشت. شاختار نیز در بازی پایانی خود مقابل لایپزیش در تلاش برای رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. برای مشاهده خلاصه بازی سلتیک 1 - 1 شاختار کلیک کنید.

نتایج چمپیونزلیگ - گروه G

منچسترسیتی که پیش از این صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرده بود با تک امتیازی که از بازی با دورتموند به دست آورد سرگروهی خود را نیز قطعی کرد. دورتموند نیز با یک امتیاز این بازی مجوز حضور در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات را به دست آورد. سویا با برتری در بازی خود مقابل کپنهاگن راهی لیگ اروپا شد و کپنهاگن نیز یک هفته پیش از پایان این مرحله چهارمی خود را قطعی کرد.

سویا 3 - 0 کپنهاگن

در یکی دیگر از دو دیداری که زودتر از 6 بازی دیگر برگزار شدند، سویا در خانه با 3 گل از سد کپهانگن گذشت. مقاومت کپهانگن در این بازی در دقیقه 61 شسکت و یوسف النصیری در این دقیقه موفق شد قفل دروازه تیم دانمارکی را بشکند. ایسکو در دقیقه 88 و گونزالو مونتیل در دقیقه دوم وقت اضافی نیمه دوم دو بار دیگر برای سویا گلزنی کردند. سویا با این پیروزی 5 امتیازی شد و با توجه به تساوی منچسترسیتی و دورتموند، راهی لیگ اروپا شد. کپنهانگن نیز با قبول این شکست، در رده چهارم جدول این گروه باقی ماند. برای مشاهده خلاصه بازی سویا 3 - 0 کپنهاگن کلیک کنید.

دورتموند 0 - 0 منچسترسیتی

در شب بازگشت ارلینگ هالند به وستفالن، منچسترسیتی که پیش از این صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کرده بود مقابل میزبان خود دورتموند با تساوی بدون گل متوقف شد. ریاض محرز در دقیقه 58 این بازی پنالتی گرفته شده به سود منچسترسیتی را از دست داد. با این نتیجه، منچسترسیتی، سرگروهی خود را مسجل کرد و دورتموند نیز راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. برای مشاهده خلاصه بازی دورتموند 0 - 0 منچسترسیتی کلیک کنید.

نتایج چمپیونزلیگ - گروه H

با نتایج حاصله در بازی‌های گروه H، پاری سن ژرمن با 11 امتیاز و به دلیل گل زده بیشتر در رده نخست گروه قرار گرفت. بنفیکا نیز با همین تعداد امتیاز و به دلیل گل زده کمتر، در رده دوم قرار گرفت. این دو تیم راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند و یوونتوس و مکابی در روز پایانی در تلاش برای کسب سهمیه لیگ اروپا خواهند بود.

بنفیکا 4 - 3 یوونتوس

در یکی از بازی‌های پر گل هفته پنجم، بنفیکا در ورزشگاه دا لوز میزبان یوونتوس بود. ابتدا آنتونیو سیلوا در دقیقه 17 برای میزبان گلزنی کرد، گلی که در دقیقه 21 توسط مویزه کین جبران شد. ژوائو ماریو در دقیقه 28 از روی نقطه پنالتی بار دیگر بنفیکا را پیش انداخت و رافا سیلوا در دقیقه 35 سومین گل را وارد دروازه یوونتوس کرد. در نیمه دوم باز هم بنفیکا بود که به گل رسید و رافا سیلوا در دقیقه 50 دومین گل خود و چهارمین گل بنفیکا را وارد دروازه یوونتوس کرد.یوونتوس در دقیقه 77 توسط آرکادیوژ میلیک و در دقیقه 79 توسط وستون مک کنی به گل رسید، دو گلی که برای بازگشت یووه کافی نبودند و در نهایت میزبان با حساب 4 بر 3 پیروز این بازی شد. با این نتیجه بنفیکا به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد و یوونتوس در روز پایانی به دنبال صعود به لیگ اروپا خواهد بود. برای مشاهده خلاصه بازی بنفیکا 4 - 3 یوونتوس کلیک کنید.

پاری سن ژرمن 7 - 2 مکابی

در دیگر دیدار این گروه، پاری سن ژرمن در پارک دو پرنس پاریس میزبان مکابی حیفا بود. لیونل مسی در دقیقه 19 گل اول پاریسی‌ها را به ثمر رساند و کیلیان امباپه در دقیقه 32 گل دوم را وارد دروازه حریف کرد. نیمار در دقیقه 35 اختلاف را به 3 رساند، هر چند عبدالله سک در دقیقه 38 برای مکابی موفق به گلزنی شد تا اختلاف کمتر شود. لیونل مسی پیش از پایان نیمه اول گل چهارم پاری سن ژرمن را به ثمر رساند. در نیمه دوم عبدالله سک در دقیقه 50 یک بار دیگر برای مکابی گلزنی کرد. کیلیان امباپه در دقیقه 64 با ثبت دبل، پنجمین گل را وارد دروازه مکابی کرد و شیان گلدبرگ در دقیقه 62، به اشتباه دروازه مکابی را باز کرد تا اختلاف به چهار برسد. در دقیقه 84 نیز کارلوس باراگان گل هفتم پاری سن ژرمن را وارد دروازه میهمان کرد و بازی در نهایت با برتری 7 بر 2 پاریسی‌ها به پایان رسید. با این نتیجه صعود پاری سن ژرمن به یک هشتم نهایی قطعی شد و مکابی برای صعود به لیگ اروپا امیدوار به نتایج روز پایانی خواهد بود.برای مشاهده خلاصه بازی پاری سن ژرمن 7 - 2 مکابی کلیک کنید.

خلاصه نتایج لیگ قهرمانان اروپا- شب اول هفته پنجم مرحله گروهی

  • سالزبورگ 1 - 2 چلسی
  • سویا 3 - 0 کپنهاگن
  • بنفیکا 4 - 3 یوونتوس
  • دورتموند 0 - 0 منچسترسیتی
  • لایپزیش 3 - 2 رئال مادرد
  • سلتیک 1 - 1 شاختار
  • دیناموزاگرب 0 - 4 میلان
  • پاری سن ژرمن 7 - 2 مکابی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...