آزادی دوباره جهنم رقبای پرسپولیس می شود؟

پرسپولیس که در بازی امروز گل محمدی را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار ندارد، برابر مس کرمان به دنبال کسب برد است تا با صدرنشینی به تعطیلات برود.
کدخبر (83450) | 05 آبان 1401 | ساعت 12:09
0 48
آزادی دوباره جهنم رقبای پرسپولیس می شود؟
پرسپولیس که در بازی امروز گل محمدی را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار ندارد، برابر مس کرمان به دنبال کسب برد است تا با صدرنشینی به تعطیلات برود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، میزبان مس کرمان خواهد بود. این آخرین دیدار سرخپوشان قبل از تعطیلات فیفادی است. پس از برگزاری بازی های این هفته، لیگ برتر حدود ۲ ماهی با وقفه مواجه می شود، تا تیم ملی فوتبال ایران خود را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ آماده کند. این رقابت ها از ۲۹ آبان در کشور قطر آغاز می شود. تیم ملی فوتبال ایران که با دراگان اسکوچیچ سریع ترین صعود را داشت در گروه B جام جهانی با تیم های ملی انگلیس، ولز و آمریکا رقابت خواهد داشت. پس از پایان این رقابت‌ها، مسابقات لیگ برتر فوتبال دوباره از سر گرفته خواهد شد. پرسپولیس که در بازی امروز گل محمدی را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار ندارد، برابر مس کرمان به دنبال کسب برد است تا با صدرنشینی به تعطیلات برود. شاگردان این مربی هم اکنون ۲۱ امتیازی هستند و دو تیم ۱۹ امتیازی سپاهان و استقلال را در تعقیب خود می بینند. بنابراین از دست دادن حتی یک امتیاز در این مسابقه خانگی می تواند توام با سقوط سرخ ها در جدول باشد. پرسپولیس پرسپولیس گرچه تا اینجای فصل عملکرد بدی در خانه نداشته و در ۴ بازی قبلی خود در آزادی فقط یک گل خورده و ۷ امتیاز را بدست آورده، اما زدن ۳ گل برای تیمی که ۵ ملی پوش دارد و هجومی بازی می کند به هیچ عنوان آمار خوبی نیست. متاسفانه شکست پرسپولیس برابر تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر رکورد های خوب این تیم را هم خراب کرد و اولین باخت سرخپوشان در لیگ بیست و دوم را مقابل نام این تیم به ثبت برساند. ناگفته نماند که پرسپولیس تا قبل از این مسابقه، ۱۰۴۹ روز بود که در لیگ برتر و در استادیوم آزادی شکست نخورده بود. این تیم، آخرین بار در هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر نوزدهم مغلوب ذوب‌آهن شده بود. پرسپولیس در حال حاضر در جدول بازی های خانگی در رتبه هشتم قرار دارد و در صورتی که بتواند مس را شکست دهد تا رتبه دوم جدول صعود خواهد کرد. در سالهای گذشته ورزشگاه آزادی به معنای واقعی کلمه جهنم رقبا بود و تیم پرسپولیس در بازی های خانگی بهترین نتایج و بیشترین امتیازات را بدست می آورد. اما در حال حاضر شاهد عکس این اتفاق هستیم و این تیم در بیرون از خانه بهتر نتیجه گرفته و گلزنی می کند. به طوری که ۱۴ امتیاز از ۲۱ امتیاز فصل سرخپوشان در خارج از تهران بدست آمده و آنها در ۶ بازی قبلی موفق شده اند بدون باخت میدان را ترک کنند و با کسب ۴ برد، ۲ مساوی، ۷ گل زده و ۲ گل خورده، بهترین عملکرد را در بین همه تیم ها در دیدارهای خارج از خانه داشته باشند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...