پرسپولیس 1- مس کرمان 0/ تعطیلات سرخ ها با طعم با صدرنشینی

جدال تیم های پرسپولیس و مس کرمان در چارچوب دیداری از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.
کدخبر (82887) | 05 آبان 1401 | ساعت 13:34
0 136
پرسپولیس 1- مس کرمان 0/ تعطیلات سرخ ها با طعم با صدرنشینی
جدال تیم های پرسپولیس و مس کرمان در چارچوب دیداری از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، مصاف تیم های پرسپولیس مس کرمان در چارچوب دیداری از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در حال برگزاری است. سرخپوشان پایتخت بعد از پیروزی مقابل مس رفسنجان و ملوان موفق به کسب سومین پیروزی متوالی در لیگ برتر شدند. پرسپولیسی‌ها در روزی که یحیی گل‌محمدی به دلیل ابتلا به کرونا تیمش را در اختیار نداشتند طبق برنامه لیگ برتر موفق به کسب 3 امتیاز بسیار مهم شدند.  

تیم داوری دیدار پرسپولیس مس کرمان

داوران: عباس راکی، علیرضا ایلدروم، مهدی سیفی و سعاد وفاپیشه- ناظر: محمود رفیعی  

ساعت و زمان بازی پرسپولیس مس کرمان

پنج شنبه 5 آبان ۱۴۰۱- ساعت ۱۷:۰۰ – ورزشگاه آزادی تهران  

اتفاقات بازی پرسپولیس مس کرمان

دیدار تیم های پرسپولیس و مس کرمان و تمام بازی های هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

دقایق حساس بازی پرسپولیس و مس کرمان:

دقیقه ۱۱: سعید صادقی با پاس لوکادیا تک به تک شد و ضربه چیپ صادقی از روی خط دروازه توسط محمد ستاری به کرنر زده شد. دقیقه ۱۳: شوت لوکادیا از زاویه بسته توسط گلر مس کرمان دور شد. دقیقه ۱۵: حمله خطرناک مس کرمان توسط مرتضی پورعلی گنجی دور شد. دقیقه ۴۱: حمله عالی سرخ‌ها از سمت چپ و پاس کات بک ترابی با ضربه بی دقت سروش رفیعی از بالای دروازه به بیرون رفت‌. دقیقه ۵۱: دیاباته در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. دقیقه ۶۰: پاس عالی لوکادیا، دیاباته را در موقعیت خوبی قرار داد اما پس از کنترل سینه شیخ توپ از او فاصله گرفت و شهریاری توپ را جمع کرد. دقیقه ۶۷: سانتر عالی دانیال اسماعیلی فر توپ را به دیاباته رساند اما ضربه سر این مهاجم قدرت لازم را نداشت. ضمن اینکه در این صحنه مدافع مس روی شیخ خراب شد اما داور اعتقادی به خطا نداشت. دقیقه ۴+۹۰: فرصت خطرناک برای مس کرمان که ضربه سر کاظمیان با واکنش تحسین برانگیز بیرانوند جمع شد. نتیجه بازی پرسپولیس مس کرمان

شرح گل ها:

دقیقه ۷۳- شیخ دیاباته: سروش رفیعی از سمت راست سانتر خط کشی شده‌ای روی بند کفش شیخ ارسال کرد و مهاجم بلند قامت سرخ‌ها با پای چپ نخستین گل خود با پیراهن پرسپولیس را به ثمر رساند (ویدئو).

کارت زرد:

مس: علی تهامی (۳۵) پرسپولیس: سیامک نعمتی (۸۹)

کارت قرمز:

-

حواشی بازی پرسپولیس و مس کرمان:

*فرزاد حسین خانی در شرایطی به عنوان سرمربی مس مقابل پرسپولیس قرار می گیرد که آخرین بار به عنوان کاپیتان مسی ها مقابل سرخپوشان پایتخت شکست 6 بر صفر را تجربه کرد. *دو تیم پیش از شروع بازی به احترام کشته شدگان حادثه تروریستی شیراز یک دقیقه سکوت کردند. *در این بازی چند بازیکن از جمله گولسیانی، رفیعی و بیرانوند در خطر محرومیت از دربی با دریافت کارت زرد هستند. * میلاد سرلک پس از مصدومیت مقابل سپاهان چند هفته دور بود و در این بازی به ترکیب سرخ‌ها برگشت و جانشین اسدبیگی شد‌. *پرسپولیس از ابتدای نیمه دوم با به بازی رفتن شیخ دیاباته با دو مهاجم بازی کرد. *وحید امیری پس از خروج کمال کامیابی نیا از زمین بازوبند کاپیتانی را به بازو بست. * امید عالیشاه پس از رفتن به زمین بازوبند را از امیری گرفت تا سرخ‌ها در این مسابقه سه کاپیتان مختلف داشته باشند. * سروش رفیعی در دقایق پایانی زمین خورد و با مصدومیت جای خود را به اسدبیگی داد. * سیامک نعمتی به علت تعلل در پرتاب اوت با کارت زرد جریمه شد. پرسپولیس مس کرمان

نتیجه بازی پرسپولیس و مس کرمان

پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر تیم مس کرمان را شکست داد. نتیجه این دیدار برای پرسپولیسی ها از این حیث اهمیت داشت که می خواستند با صدرنشینی به تعطیلات جام جهانی 2022 بروند و در انجام این ماموریت موفق شدند.  

ترکیب پرسپولیس مقابل مس کرمان

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری،دانیال اسماعیلی فر (۷۰- سیامک نعمتی)، کمال کامیابی نیا (۴۶- شیخ دیاباته)، میلاد سرلک، مهدی ترابی (۷۰- محمد عمری)، سعید صادقی (۷۰- امید عالیشاه)، یورگن لوکادیا و سروش رفیعی( ۸۶-سینا اسدبیگی) شماتیک ترکیب پرسپولیس مقابل مس کرمان

ترکیب مس کرمان مقابل پرسپولیس

حسین شهریاری، حسن مرادی فرد، امیرحسین عسگری، میلاد خدایی اصل، سیدجلال عبدی، سیدمحمد ستاری، علی تهامی(۷۸- جورج برایم)، عارف رستمی، سامان تورانیان (۷۸- شروین بزرگ)، احمد نصیری(۷۸-صالح محمدی) و محمدامین کاظمیان شماتیک ترکیب مس کرمان مقابل پرسپولیس

خلاصه بازی پرسپولیس مس کرمان

شما می‌توانید خلاصه دیدار پرسپولیس مس کرمان را از (این صفحه) مشاهده کنید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...