ترکیب پرسپولیس و مس کرمان اعلام شد

اسامی بازیکنان حاضر در ترکیب پرسپولیس و مس کرمان برای بازی هفته دوازدهم لیگ برتر اعلام شد.
کدخبر (83474) | 05 آبان 1401 | ساعت 12:41
0 338
ترکیب پرسپولیس و مس کرمان اعلام شد
اسامی بازیکنان حاضر در ترکیب پرسپولیس و مس کرمان برای بازی هفته دوازدهم لیگ برتر اعلام شد.

به گزارش سرخ‌نیوز، در دیداری از هفته یازدهم لیگ برتر ایران، از ساعت 17 امروز (پنج‌شنبه 5 آبان) در ورزشگاه آزادی تهران پرسپولیس میزبان مس کرمان خواهد بود. سرخ‌پوشان پایتخت در این دیدار در تلاش برای حفظ صدرنشینی پیش از تعطیلی بلند مدت لیگ برتر هستند و مس کرمان که هفته گذشته بعد از چند هفته ناکامی موفق به کسب پیروزی شده در این دیدار در تلاش برای کسب حداقل یک امتیاز بازی خواهد بود. ترکیب پرسپولیس و مس کرمان دقایقی پیش از سوی رسانه‌های رسمی این دو باشگاه اعلام شد.

ترکیب پرسپولیس مقابل مس کرمان

علیرضا بیرانوند، گیورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، میلاد سرلک، کمال‌ کامیابی‌نیا، سعید صادقی، مهدی ترابی، سروش رفیعی و یورگن لوکادیا تنها تغییر ترکیب پرسپولیس نسبت به بازی هفته گذشته با ملوان، حضور میلاد سرلک در ترکیب اصلی به جای سینا اسدبیگی است. پرسپولیس در این بازی برای اولین در فصل جاری تمام بازیکنان خود را در اختیار دارد، هر چند یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخ‌ها به دلیل ابتلا به کرونا در این بازی حضور نخواهد داشت و کریم باقری و اوسمار ویرا دستیاران وی هدایت تیم از کنار بازی را برعهده خواهند داشت. احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سینا اسدبیگی، امید عالیشاه، محمد عمری، سیامک نعمتی، شیخ دیاباته و مهدی عبدی نیمکت‌نشینان پرسپولیس در این بازی خواهند بود. حامد پاکدل، محمدمهدی احمدی و وحدت هنانوف نفرات خط خورده از لیست پرسپولیس در این بازی هستد.

ترکیب مس کرمان مقابل پرسپولیس

حسین شهریاری، امیر حسین عسگری، حسن مرادی‌فر، جلال عبدی، میلاد خدایی، علی تهامی، احمد نصیری، محمد ستاری، سامان تورانیان، عارف رستمی و محمدامین کاظمیان مس کرمان در این بازی بدون تغییر نسبت به هفته گذشته راهی زمین شده است. حسینخانی از سه هافبک تدافعی در میانه میدان در این بازی استفاده کرده است. آرمان شهدادنژاد، شروین بزرگ، جورج نوگیرا، محمد صبوری، علیرضا قادری، عارف زینلی، محمدصالح محمدی، مهدی ناظمی و عباس زراعت‌کار نفرات ذخیره مس در این بازی هستند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...