قنبرزاده: کی‌روش کسی به جز نکونام را برای مربی‌گری تیم ملی مدنظر ندارد

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت، هیچ‌کدام از باشگاه‌های استقلال و نساجی، اعتراضی درباره انتخاب کرمان به‌عنوان میزبان دیدار سوپرجام نداشته‌اند.
کدخبر (84012) | 06 آبان 1401 | ساعت 10:58
0 81
قنبرزاده: کی‌روش کسی به جز نکونام را برای مربی‌گری تیم ملی مدنظر ندارد
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت، هیچ‌کدام از باشگاه‌های استقلال و نساجی، اعتراضی درباره انتخاب کرمان به‌عنوان میزبان دیدار سوپرجام نداشته‌اند.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از تسنیم، منصور قنبرزاده که میهمان برنامه «ورزشگاه» بود، درباره اینکه عنوان می‌شود نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال مسئولیت ریاست سازمان لیگ را نیز می‌تواند برعهده داشته باشد، اظهار داشت: در اساسنامه فدراسیون آمده که نایب رئیس مسئولیت راهبری کلان سازمان لیگ را عهده‌دار است. اینجا اختیار داده شده است که خودش عهده‌دار باشد یا مسئول بگذارد. من الان نظارت کامل دارم و بر تمام کمیته‌ها نظارت می‌کنم.

وی با بیان اینکه اساسنامه سازمان لیگ اشکالاتی از قبل داشته که در حال رفع آنها هستند، درباره اعتراض استقلالی‌ها به انتخاب ورزشگاه شهید باهنر کرمان برای برگزاری دیدار سوپرجام گفت: تصمیم‌گیری درباره انتخاب میزبان بر عهده سازمان لیگ است. ما باید با نهادهای مختلفی هماهنگ کنیم. در جلسات معتددی که داشتیم، با یک برنامه‌ریزی به یک جمع‌بندی رسیدیم که میزبانی در کرمان باشد. البته محدودیت‌هایی هم داشتیم. فراموش نکنید که سوپرجام تحت عنوان شهید قاسم سلیمانی است و اولویت این است که به احترام این شهید، مسابقه در زادگاه او باشد. ضمن اینکه زمین و همه چیز برای برگزاری این رقابت بررسی شده‌اند. قنبرزاده ادامه داد: دو تیم هیچ اعتراضی به ما نداشتند. ضمناً طرف حساب ما کادر فنی نیست و مدیرعامل باشگاه است. مدیرعامل استقلال تقاضا داشت بازی در تهران باشد و حتی با وزیر ورزش نیز جلسه‌ای داشتیم، ولی در تهران امکان برگزاری بازی نبود. در ضمن نساجی هم باید قبول می‌کرد که بازی در تهران برگزار شود. وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود تغییرات گسترده‌تر در سازمان لیگ بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ رخ خواهد داد، گفت: من 40 سال سنوات دارم و 35 سالش در ورزش است. هر تغییری باید با مطالعه باشد. ما در همین چند وقت اخیر یکسری فرآیندها را تغییر دادیم. هر هفته شورای مدیران را داریم و عملکرد واحدها را ارزیابی می‌کنیم. در همین مدت چند تغییر ساختاری و درون سازمانی داشتیم که برای وحدت رویه لازم است. ضمناً سه مدیریت را به یک مدیریت تبدیل و ادغام کردیم. قنبرزاده: کی‌روش کسی به جز نکونام را برای مربی‌گری تیم ملی مدنظر ندارد نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال درباره زمان برگزاری هفته دوازدهم لیگ برتر و دیدار شهرآورد عنوان کرد: یک جلسه‌ای با کی‌روش خواهیم داشت تا برنامه‌ای را که تیم ملی ایران دارد، مدنظر قرار بدهیم. قنبرزاده درباره انگیزه کی‌روش بعد از جام جهانی و تمدید حضورش در ایران گفت: این مسئله مستلزم کیفیت کارمان در جام جهانی است، چون اگر نتیجه باشد، هم ما و هم کی‌روش انگیزه می‌گیریم. وی در مورد صحبت‌های مطرح شده پیرامون مربیگری جواد نکونام در تیم ملی و مخالفت باشگاه فولاد گفت: دیگر در این باره صحبت نمی‌کنم، چون احساس می‌کنم نباید تمرکز تیم ملی به‌هم بخورد. تا این لحظه توافقی صورت نگرفته و باشگاه فولاد اعلام کرده است که نکونام قرارداد دارد. ضمناً کی‌روش کسی به جز نکونام را مدنظر ندارد. قنبرزاده درباره جلسه فردای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: محورهای مالی و مدیریتی و یکسری مسائل مالی و پشتیبانی از قبل بودند که تعیین تکلیف نشده بودند و درباره آنها صحبت خواهیم کرد. همچنین درباره تعیین تکلیف تیم‌های رده‌های پایه نیز صحبت خواهد شد. وی در پایان گفت: دیروز با فتح‌الله‌زاده (مدیرعامل باشگاه استقلال) جلسه داشتیم و تلاش می‌کنیم بحث تبلیغاتی محیطی با مذاکره حل شود، ولی اگر به نتیجه نرسیم، طبق چیزی که در قرارداد آمده، فرآیند دعاوی در داوری است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...