آشنایی با تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2022

تیم ملی فرانسه در گروه D رقابت های جام جهانی 2022 با سه تیم دانمارک، تونس و استرالیا به رقابت می پردازد.
کدخبر (84629) | 07 آبان 1401 | ساعت 16:46
0 168
آشنایی با تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2022
تیم ملی فرانسه در گروه D رقابت های جام جهانی 2022 با سه تیم دانمارک، تونس و استرالیا به رقابت می پردازد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تیم ملی فرانسه به عنوان قهرمان دوره گذشته در مسابقات جام جهانی 2022 قطر حاضر می شود و شانس اول صعود از گروه D رقابت های جام جهانی به حساب می آید.  

گروه تیم ملی فرانسه در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲

در پی شروع بازی های جام جهانی، تیم ملی فرانسه در گروه D رقابت های جام جهانی قطر همگروه تیم های دانمارک، تونس و استرالیا است. فرانسوی ها به عنوان مدعی عنوان قهرمانی و قدرتمندترین تیم گروه وارد مسابقات می شوند امیدوار هستند برای دومین بار پیاپی قهرمانی جام جهانی را تجربه کنند. گروه D رقابت های جام جهانی

تاریخچه تیم ملی فرانسه

تیم ملی فرانسه در سال ۱۹۰۴ تأسیس شده و عضو یوفا است. این تیم اولین بازی ملی خود را در سال ۱۹۰۴ انجام داد، هر چند نماینده‌ای از فرانسه در بازی‌های المپیک ۱۹۰۰ شرکت داشت و مدال نقره این بازی‌ها را به‌دست آورد. در سال ۱۹۳۰ تیم ملی فرانسه در نخستین دوره جام جهانی در کشور اروگوئه حضور داشت.

نحوه صعود تیم ملی فرانسه به جام جهانی

فرانسه در گروه D مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در قاره اروپا با اوکراین، فنلاند، بوسنی و قراقستان هم‌گروه بود. صعود خروس‌ها به جام جهانی در هفته ماقبل پایانی این رقابت‌ها با برتری ۸ بر صفر مقابل قزاقستان مسجل شد. تیم ملی فرانسه در این بازی‌ها، 5 پیروزی و 3 تساوی کسب کرد و مقتدرانه و به عنوان چهارمین تیم پس از قطر میزبان، به جام جهانی رسید.

بررسی حضور فرانسه در جام جهانی های قبلی

تیم ملی فرانسه تا کنون در ۱۵ دوره از رقابت های جام جهانی حضور داشته و برای شانزدهمین بار وارد این مسابقات می شود. و بهترین عنوانی که این تیم کسب کرده به قهرمانی سال های 1998 و 2018 بازمی گردد. آنها یکبار هم در سال 2006 به فینال رسیدند که با شکست 5 بر 3 مقابل ایتالیا در ضربات پنالتی به نایب قهرمانی رضایت دادند. دو عنوان سومی و یک عنوان چهارمی در کارنامه فرانسه در این رقابت‌ها ثبت شده است. مجموع عملکرد فرانسوی ها در ادوار گذشته جام جهانی نیز 34 برد، 13 تساوی، 19 شکست، 120 گل زده و 77 گل خورده در 66 بازی بوده است.

لیگ های مهم کشور فرانسه

لیگ یک کشور فرانسه با نام «لوشامپیونه» معتبرترین سطح بازی های فوتبال در این کشور را تشکیل می دهد و لیگ دو فرانسه نیز بعد از لیگ یک این کشور در سطح دوم قرار دارد.

باشگاه های مهم لیگ فرانسه

باشگاه های مطرح کشور فرانسه شامل پاری سن ژرمن (10 قهرمانی)، مارسی (9 قهرمانی) و نانت و موناکو (8 قهرمانی) است. در حال حاضر در لیگ یک این کشور و باشگاه پاری سن ژرمن بازیکنان مطرحی چون لیونل مسی، نیمار و امباپه توپ می زنند. تیم ملی فرانسه

بازی های تیم ملی فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۲

با توجه به آنکه در حال حاضر، تنها برنامه مرحله گروهی و دیدارهای این مرحله از جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص شده است با این حساب تنها برنامه بازی های تیم ملی فرانسه مقابل دانمارک، تونس و استرالیا مشخص است.

تیم های رقیب تیم ملی فرانسه

تیم های ملی دانمارک، تونس و استرالیا در گروه D جام جهانی ۲۰۲۲ رقبای تیم ملی فرانسه هستند.

تاریخ و ساعت بازی های تیم ملی فرانسه در جام جهانی

دیدار تیم های ملی فرانسه و استرالیا ساعت 22:30 روز سه شنبه، یکم آذر برگزار می شود. بازی فرانسه و دانمارک ساعت 19:30 روز شنبه 5 آذر آغاز می شود. فرانسه روز چهارشنبه 9 آذر و از ساعت 18:30 مقابل تونس قرار می گیرد.

استادیوم و شهر بازی های تیم ملی فرانسه

بازی تیم ملی فرانسه و استرالیا در استادیوم الجنوب انجام می شود. دیدار فرانسه و دانمارک در استادیوم 974 خواهد بود. مصاف تونس و تیم ملی فرانسه نیز در استادیوم شهر آموزش برگزار می شود. تیم ملی فرانسه

بازیکنان تیم ملی فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۲

کیلیان امباپه (پاری سن ژرمن)، کریم بنزما (رئال مادرید)، آنتوان گریزمان (اتلتیکومادرید)، رافائل واران (منچستریونایتد) و انگولو کانته (چلسی) ستاره های تیم ملی فرانسه در جام جهانی پیش رو هستند. تیم ملی فرانسه

کادرفنی تیم ملی فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۲

نفرات کادرفنی تیم ملی فرانسه در جام جهانی قطر بدین ترتیب می باشد؛
سرمربی: دیدیه دشان (فرانسه) دستیار اول: گای استفان (فرانسه) مربی بدنساز: سایرل مون (فرانسه) مربی دروازه‌بان‌ها: فرانک راویو (فرانسه)

دیدیه دشان

محل اسکان و تمرین تیم ملی فرانسه

تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2022 در Al-Messila دوحه که طراحی چشم نوازی بر اساس یک کاخ عربی دارد، اقامت دارد و فضایی لوکس را تجربه خواهد کرد. همچنین تیم ملی فرانسه در مجموعه تمرینی السد که متعلق به باشگاه السد قطر است تمرین می کند.

محل اقامت تیم ملی فرانسه در قطر

تماشاگران خاص تیم ملی فرانسه

بعد از تجربه قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر، حالا تماشاگران تیم ملی فرانسه به امید قهرمانی دوباره در قطر حاضر شده و به تشویق تیم شان می پردازند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...