شکایت 27 میلیارد تومانی علیه پرسپولیس!

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد فرد مدعی که خود را نماینده یک شرکت معرفی و حکم ۲۷ میلیاردی علیه باشگاه گرفته، چهار شکایت از سرخپوشان مطرح کرده است.
کدخبر (84495) | 07 آبان 1401 | ساعت 08:51
0 43
شکایت 27 میلیارد تومانی علیه پرسپولیس!
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد فرد مدعی که خود را نماینده یک شرکت معرفی و حکم ۲۷ میلیاردی علیه باشگاه گرفته، چهار شکایت از سرخپوشان مطرح کرده است.

به گزارش سرخ نیوز و یه نقل از تسنیم، حسین دوام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت یک فرد که خود را نماینده شرکت آل‌اشپورت معرفی کرده و حکم ۲۷ میلیاردی علیه باشگاه پرسپولیس گرفته است، اظهار داشت: «متأسفانه این پرونده ناشی از قرارداد با کسی است که سمتش در شرکت هم زیر سؤال است. مالک شرکت آل‌اشپورت خودش می‌گوید او را نمی‌شناسم و حتی خود شرکت هم با این فرد درگیری قضایی دارد. این فرد هیچ اظهارنامه مالیاتی یا گمرگی برای اجناسی که مدعی است به باشگاه داده ندارد و مشخص نیست اصلاً بر چه اساسی این ادعا مطرح شده است.» او ادامه داد: «همانطور که می‌دانید اجناسی که وارد ایران می‌شوند باید مدارکی از ارگان‌های مربوطه دریافت کند، اما فرد مدعی هیچ مدرکی ندارد که مهمترین آن هم فقدان اظهارنامه مالیاتی و گمرگی است. این واقعاً جای سؤال است که چرا یک نفر که چنین ادعاهایی دارد تمام دادخواست‌های خود را یک جا مطرح نکرده و در چهار دادخواست جداگانه از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده است!» یعنی این فرد به جز حکم ۲۷ میلیاردی شکایت‌های دیگر نیز از باشگاه پرسپولیس کرده است؟«معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به طرح این سؤال گفت: «بله! این فرد چهار دادخواست علیه باشگاه پرسپولیس داده که حکم ۲۷ میلیاردی مربوط به یکی از آنهاست! البته ما هم یک دادخواست علیه او داده‌ایم. این اولین بار نیست که این فرد دست به چنین کاری می‌زند؛ او در گذشته علیه باشگاه استقلال، نفت تهران و سایپا هم حکم گرفته است.» پرسپولیس دوام در مورد اعتراض باشگاه پرسپولیس به این پرونده نیز توضیح داد: «قانون چند مسیر برای اعتراض به آرای صادره پیش‌بینی کرده است که ما هم از طریق وزیر ورزش اقدام کردیم. وزیر ورزش چون متولی ورزش کشور و دنبال دفاع از حق باشگاه و بیت‌المال و حق مردم است در این مورد سنگ تمام گذاشت و روی تمام لوایح ما اقدام قضایی صورت گرفته است.» او درباره آخرین وضعیت شکایت رسول‌پناه از باشگاه پرسپولیس نیز عنوان کرد: «ما به این پرونده هم اعتراض کردیم و در ماه جاری هم جلسه رسیدگی به آن برگزار خواهد شد. رسول‌پناه مدعی است ۱۸۵ هزار دلار برای مطالبات کالدرون پرداخت کرده است، اما مسائل و ابهاماتی در این پرونده هم وجود دارد که ما روی آن اعتراض کرده‌ایم.» معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در واکنش به این پرسش که «آیا با وجود این پرونده‌ها حساب باشگاه پرسپولیس باز خواهد شد؟»، گفت: «صد درصد! باید حساب ما باز شود، چون حیات باشگاه به این مسئله بستگی دارد. هفته قبل به خاطر همین مشکل آقای درویش یک هفته تلاش شبانه‌روزی انجام داد که توانست پول بازیکنان را فراهم کند تا بدقول نشود. اینکه سیستم در آن زمان به یک نفر اعتماد و او را به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کرده است نباید باعث شود آن فرد الان از باشگاه شکایت کند و حساب را ببندد. اصلاً مشخص نیست این فرد بر چه اساسی در آن مقطع به‌عنوان مدیرعامل انتخاب شده است. این فرد اگر مدیرعامل پرسپولیس نبود اصلاً اسمی از او مطرح می‌شد؟ او با اسم پرسپولیس مطرح شده است و الان حق نیست علیه این باشگاه طرح دعوا کند و مشکل‌ساز شود.»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...