ساعت و زمان بازی ایران و ولز

زمان بازی ایران و ولز که دومین بازی شاگردان کی روش در جام جهانی 2022 نیز می باشد از مدتی قبل مشخص شده.
کدخبر (85268) | 08 آبان 1401 | ساعت 18:10
0 965
ساعت و زمان بازی ایران و ولز
زمان بازی ایران و ولز که دومین بازی شاگردان کی روش در جام جهانی 2022 نیز می باشد از مدتی قبل مشخص شده.

به گزارش سرخ نیوز، طبق برنامه اعلام شده برای مسابقات جام جهانی 2022 که از مدت ها قبل در اختیار هواداران و تیم های حاضر در این رقابت ها قرار گرفته است ساعت و زمان بازی ایران ولز که دومین بازی تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی نیز به حساب می آید مشخص شده. بعد از اعلام لیست تیم ملی ایران برای جام جهانی، تقابل ستاره های ایران و ولز می تواند جذاب باشد.  

زمان بازی ایران ولز

زمان بازی ایران ولز و تمام بازی های جام جهانی بعد از قرعه کشی مسابقات اعلام شد تا تیم ها بتوانند برای حضور قدرتمند در رقابت های جام جهانی 2022 برنامه ریزی کنند. زمان بازی ایران و ولز از این حیث مورد اهمیت است که مردم دو کشور قصد دنبال کردن این مصاف را دارند؛ به خصوص تماشاگرانی که نمی توانند بازی ایران ولز را از نزدیک تماشا کنند برای آنکه از گیرنده های تلوزیونی شاهد این بازی باشند زمان بازی ایران ولز را جست و جو می کنند.

تاریخ بازی ایران ولز

تاریخ بازی ایران ولز طبق آنچه تدوین و برنامه ریزی شده بدین ترتیب خواهد بود که این دیدار جمعه 4 آذر 1401 برگزار می شود.

با توجه به آنکه ولز در جام جهانی، دومین رقیب تیم ملی ایران است؛ پیروزی مقابل آنها می تواند شاگردان کی روش را به صعود از گروه B جام جهانی 2022 امیدوار کند.

ساعت بازی ایران و ولز

ساعت بازی ایران ولز نیز طبق آنچه پیش تر اعلام شده 13:30 خواهد بود.  

زمان پخش بازی ایران ولز

زمان پخش بازی ایران ولز و سایر بازی های جام جهانی 2022 قطر که از شبکه سوم سیما پخش می شود مشخص شده؛ شبکه سه برنامه ویژه ای برای روی آنتن بردن مسابقات جام جهانی تدارک دیده که در مدت زمان برگزاری این بازی ها پخش می شود. مشخصا زمان پخش بازی ایران ولز نیز طبق ساعت اعلام شده برای این دیدار خواهد بود و راس ساعت به صورت زنده پخش می شود. این و ولز سومین بازی ایران در جام جهانی است و اولین بازی جام جهانی ایران نیز مقابل نگلیس خواهد بود.

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...