زمان و تاریخ اولین بازی ایران در جام جهانی 2022 قطر

اولین بازی ایران در جام جهانی قطر 2022 مقابل تیم ملی انگلیس خواهد بود.
کدخبر (84896) | 07 آبان 1401 | ساعت 21:12
0 688
زمان و تاریخ اولین بازی ایران در جام جهانی 2022 قطر
اولین بازی ایران در جام جهانی قطر 2022 مقابل تیم ملی انگلیس خواهد بود.

به گزارش سرخ نیوز، تاریخ اولین بازی ایران در جام جهانی اعلام شده و بر این اساس اولین بازی ایران در جام جهانی قطر نیز مشخص است. یک روز بعد از برگزاری اولین بازی جام جهانی، بازی ایران مقابل انگلیس برگزار می شود.

اولین بازی ایران در جام جهانی

اولین بازی ایران در جام جهانی 2022 مقابل انگلیس برگزار می شود. تیم ملی ایران برای سومین دوره متوالی و با هدایت کارلوس کی روش در مسابقات جام جهانی حاضر می شود. اولین بازی ایران در جام جهانی قطر از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ چنانچه شاگردان کی روش بتوانند مقابل انگلیس امتیاز کسب کنند می توانند به ادامه راه و صعود از گروه، بیش از پیش امیدوار باشند. بعد از اعلام لیست تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 این مسابقات بیش از پیش حساس شده است. اولین بازی ایران در جام جهانی قطر علاوه بر بعد ورزشی از حیث سیاسی و روابط دو کشور نیز مورد توجه قرار می گیرد و از این نظر نیز قطعا تیم ملی ایران نمی خواهد بازنده این دیدار باشد. هیچ شکی نیست که با در نظر گرفتن ابعاد موجود، اولین بازی ایران در جام جهانی تماشاگران بسیاری در سرتاسر جهان خواهد داشت و باید دید در نهایت کدام تیم می تواند برنده این جدال باشد؛ ایران یا انگلیس؟ درواقع نکته قابل توجه گروه های جام جهانی به گروه B مسابقات جام جهانی قطر برمی گردد که انگلستانی ها نیز در جام جهانی به مصاف ایران می روند؛ همچنین تیم ملی آمریکا در قطر یکی از رقبای یوزهاست و ولز هم در جام جهانی قطر مقابل تیم ملی کشورمان قرار می گیرد. تیم ملی ایران برخی کارشناسان فوتبال ایران معتقدند که اولین بازی ایران در جام جهانی قطر 2022 بسیار مهم است و چنانچه شاگردان کی روش دراین بازی تیم ملی امتیاز کسب کنند می توانند به طلسم شکنی و صعود امیدوار باشند. هواداران بسیاری در سرتا سر دنیا بازی ایران در جام جهانی را دنبال می کنند و به همین دلیل نیز تاریخ اولین بازی ایران در جام جهانی جست و جو می شود.  

تاریخ اولین بازی ایران در جام جهانی

تاریخ بازی اول ایران در جام جهانی طبق آنچه پیش تر اعلام شده روز دوشنبه 30 آبان 1401 خواهد بود.  

بازی ایران و انگلیس کی است؟

بازی اول ایران در جام جهانی 2022 یعنی بازی ایران و انگلیس جام جهانی 2022 از ساعت 16:30 در ورزشگاه بین المللی خلیفه قطر برگزار می شود. یک روز پیش از برگزاری بازی ایران انگلیس، تیم های قطر و اکوادور اولین بازی جام جهانی را برگزار می کنند.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...