ساعت و زمان بازی ایران و آمریکا در جام جهانی 2022 قطر

طبق برنامه اعلام شده برای مسابقات جام جهانی قطر، ساعت و زمان بازی ایران آمریکا 2022 نیز مشخص شده است.
کدخبر (85336) | 08 آبان 1401 | ساعت 19:42
2 181
ساعت و زمان بازی ایران و آمریکا در جام جهانی 2022 قطر
طبق برنامه اعلام شده برای مسابقات جام جهانی قطر، ساعت و زمان بازی ایران آمریکا 2022 نیز مشخص شده است.

به گزارش سرخ نیوز، 24 سال بعد از دیدار خاطره انگیز ایران مقابل آمریکا در جام جهانی 98، این بازی بار دیگر در موقعیت متفاوتی از زمان و مکان تکرار خواهد شد. ساعت و زمان بازی ایران آمریکا به عنوان یکی از جذاب ترین جدال های گروه B رقابت های جام جهانی 2022 مورد اهمیت قرار می گیرد. بازی ایران آمریکا 2022 نیز از آن دسته بازی هایی است که به واسطه روابط بین دو کشور می تواند دنبال کننده های زیادی داشته باشد. بعد از اعلام لیست تیم ملی ایران برای جام جهانی، تقابل ستاره های ایران و انگلیس می تواند جذاب باشد.  

زمان بازی ایران و آمریکا

همانطور که اشاره شد زمان بازی ایران آمریکا از چندین حیث مورد توجه قرار می گیرد؛ بدون شک به واسطه روابط سیاسی دو کشور، مردم زیادی در سر تا سر دنیا این دیدار را تماشا می کنند و به همین دلیل زمان بازی ایران آمریکا مهم تر از سایر بازی های این گروه است. تاریخ اولین بازی ایران در جام جهانی نیز پیش تر مشخص شده و آمریکا دومین بازی شاگردان کی روش خواهد بود.
بازی ایران و آمریکا پیش تر در جام جهانی 1998 فرانسه انجام شده که این بازی با برتری دو بر یک تیم ملی کشورمان به اتمام رسیده؛ با این حساب آمریکایی ها برای جبران شکست سال ها قبل وارد میدان می شوند که این مسئله هم بر جذابیت های بازی ایران آمریکا می افزاید.
زمان بازی ایران و آمریکا برای هواداران فوتبال در دو کشور مورد اهمیت است چرا که افراد زیادی تمایل دارند در این زمان با کنار گذاشتن تمام فعالیت های روزانه خود به تماشای بازی ایران آمریکا بنشینند.
 

زمان پخش بازی ایران و آمریکا

زمان پخش بازی ایران آمریکا به عنوان یکی از حساس ترین بازی های گروه B مورد اهمیت قرار می گیرد. شبکه سوم سیما تمام بازی های جام جهانی 2022 را پوشش می دهد و قطعا برای ویژه ای برای پخش بازی ایران آمریکا دارد. پیراهن تیم ملی ایران شنبه رونمایی می‌شود

تاریخ بازی ایران آمریکا

طبق برنامه، تاریخ بازی ایران آمریکا 2022 بدین صورت خواهد بود که دو تیم سه شنبه 8 آذرماه مقابل هم قرار می گیرند. ساعت بازی ایران آمریکا نیز 22:30 است؛ از مدت ها قبل و بعد از مشخص شدن تاریخ بازی ایران و آمریکا مردم دو کشور واکنش های جالبی داشتند که نشان می دهد علاقه زیادی به تماشای این دیدار دارند.  

ورزشگاه ایران آمریکا

ورزشگاه دیدار ایران آمریکا ورزشگاه الثمامه است و تیم ملی ایران در این ورزشگاه مقابل تیم ملی آمریکا قرار می گیرد. ورزشگاه الثمامه در سال 2020 ساخته شده و 40000 نفر گنجایش دارد.  

تیم داوری دیدار ایران آمریکا

تیم داوری بازی ایران و آمریکا 2022 هنوز مشخص نشده است. ایران در جام جهانی قطر باید به مصاف دو تیم دیگر یعنی ولز و انگلیس نیز برود؛ همچنین همانطور که اشاره شد در جام جهانی آمریکا نیز یکی از رقبای ایران است و در مرحله گروهی این بازی ها، دو بازی دیگر انجام می دهد. اولین بازی ایران در جام جهانی قطر نیز مقابل سه شیرها خواهد بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
خدا، کارش درسته، می دونه در این شرایط حساس کی باید ذلیل بشه رفت ما به دور بعد قطعیه
کاربر سایت
04 شهریور 1402
بازی‌عالیههه‌حتما‌این‌بازیو‌میبره‌امکان‌بردش زیاده استان‌کرمان‌شهرستان‌جیرفت‌.شهر‌جیرفت
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...