ساعت و زمان بازی آرژانتین و عربستان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

ساعت و زمان بازی آرژانتین و عربستان طبق برنامه‌ای که از مدت‌ها قبل برای جام جهانی 2022 در نظر گرفته شده مشخص است.
کدخبر (87037) | 12 آبان 1401 | ساعت 13:51
0 299
ساعت و زمان بازی آرژانتین و عربستان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
ساعت و زمان بازی آرژانتین و عربستان طبق برنامه‌ای که از مدت‌ها قبل برای جام جهانی 2022 در نظر گرفته شده مشخص است.

به گزارش سرخ نیوز، ساعت و زمان برگزاری بازی آرژانتین عربستان مثل سایر دیدارهای جام جهانی 2022 بلافاصله بعد از انجام قرعه‌کشی مسابقات مشخص شد. باتوجه به هوادارانی که هر دو تیم در سرتاسر دنیا دارند، دور از انتظار نیست که زمان و ساعت بازی آرژانتین و عربستان نیز مورد پرسش قرار می‌گیرد.

زمان بازی آرژانتین عربستان

زمان بازی آرژانتین عربستان از ماه‌ها قبل مشخص شده و حتی برخی از هواداران هردو تیم برای اینکه این بازی را از نزدیک تماشا کنند برنامه‌ریزی کرده و بلیط خریداری کرده‌اند.

زمان پخش بازی آرژانتین عربستان

نه تنها زمان پخش بازی آرژانتین و عربستان بلکه تمام دیدارهای جام جهانی قطر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چراکه این مسابقات، معتبرترین تورنمنت فوتبالی جهان است و هواداران ورزش فوتبال در تمام دنیا به شدت آن را پیگیری می‌کنند. در ایران، شبکه سه سیما ویژه برنامه‌های مفصلی را برای جام جهانی 2022 در نظر گرفته که یکی از آنها پخش زنده مسابقات است و قطعاً شامل پخش بازی آرژانتین عربستان نیز می‌شود. با این حساب زمان پخش بازی آرژانتین عربستان مشخص است و رأس ساعت اعلام شده و با آغاز این دیدار، شبکه سه اقدام به پخش زنده بازی می‌کند.

ساعت و تاریخ بازی آرژانتین عربستان

ساعت و تاریخ بازی آرژانتین عربستان طبق آنچه توسط فیفا اعلام شده بدین صورت خواهد بود که تیم ملی آرژانتین از ساعت ۱۳:۳۰ سه شنبه ۱ آذر 1401 مقابل تیم ملی عربستان قرار می‌گیرد. در گروه C رقابت های جام جهانی، چهار تیم عربستان، آرژانتین، مکزیک و لهستان قرار دارند و با این حساب، تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 باید به مصاف این سه تیم برود. تیم ملی عربستان در جام جهانی، شانس کمتری نسبت به آرژانتین برای صعود از گروه خود دارد.

ورزشگاه آرژانتین عربستان

برنامه‌ریزی دقیق و مدون مسابقات جام جهانی از مدت‌ها قبل انجام شده و ورزشگاه بازی آرژانتین عربستان نیز طبق برنامه اعلام شده مشخص است؛ بدین ترتیب دو تیم در ورزشگاه لوسیل قطر مقابل هم قرار می‌گیرند. در حال حاضر گنجایش ورزشگاه لوسیل قطر ۸۰۰۰۰ نفر است؛ این ورزشگاه در شهر لوسیل قرار دارد و در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است.

تیم داوری دیدار آرژانتین عربستان

تیم داوری دیدار آرژانتین عربستان هنوز مشخص نشده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...