ساعت و زمان بازی انگلیس و ولز در جام جهانی 2022

برنامه مسابقات جام جهانی 2022 از مدت ها قبل اعلام شده و برهمین اساس نیز ساعت و زمان بازی انگلیس و ولز مشخص است.
کدخبر (87438) | 13 آبان 1401 | ساعت 13:39
0 221
ساعت و زمان بازی انگلیس و ولز در جام جهانی 2022
برنامه مسابقات جام جهانی 2022 از مدت ها قبل اعلام شده و برهمین اساس نیز ساعت و زمان بازی انگلیس و ولز مشخص است.

به گزارش سرخ نیوز، بازی انگلیس و ولز، یکی از دیدارهای جام جهانی است که به واسطه همگروهی دو تیم با تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 بیش از سایر بازی ها مورد توجه قرار می گیرد.  

زمان بازی انگلیس ولز

زمان بازی انگلیس ولز در جام جهانی از ماه ها قبل اعلام شده؛ زمان بازی انگلیس ولز از این حیث اهمیت دارد که دو تیم از همگروه های ایران در جام جهانی 2022 هستند و نتیجه این دیدار می تواند بر سرنوشت تیم ملی کشورمان نیز تاثیرگذار باشد. بازی انگلیس ولز به صورت همزمان با بازی ایران آمریکا برگزار می شود.  

زمان پخش بازی انگلیس ولز

صدا و سیما و دو شبکه سوم سیما و ورزش برای مدت زمان برگزاری بازی های جام جهانی 2022 برنامه های ویژه ای تدارک دیده اند؛ با توجه به برگزاری همزمان بازی انگلیس ولز با بازی ایران آمریکا پیش بینی می شود این دو دیدار که آخرین بازی های گروه B جام جهانی قطر هستند به ترتیب از شبکه ورزش و شبکه سوم سیما پخش شوند. طبیعی است در چنین شرایطی تیم ملی ایران اولویت دارد و پخش بازی انگلیس ولز از شبکه ورزش پیگیری می شود. زمان پخش بازی انگلیس ولز نیز همزمان با آغاز این بازی خواهد بود.  

ساعت و تاریخ بازی انگلیس ولز

ساعت و تاریخ بازی انگلیس ولز طبق آنچه اعلام شده بدین ترتیب خواهد بود که دو تیم از ساعت 22:30 هشتم آذرماه 1401 مقابل هم قرار می گیرند.  

ورزشگاه بازی انگلیس ولز

برنامه برگزاری دیدارهای جام جهانی 2022 نشان می دهد ورزشگاه بازی انگلیس ولز مشخص است و این دیدار در ورزشگاه ورزشگاه احمد بن علی الریان برگزار می شود؛ ورزشگاه احمد بن علی الریان سال 2020 افتتاح شده و 40000 نفر ظرفیت دارد.  

تیم داوری بازی انگلیس ولز

تیم داوری بازی انگلیس ولز هنوز اعلام نشده است.   گفتنی است که تیم ملی انگلیس در جام جهانی شانس نخست صعود از گروه B است و ولز در جام جهانی قطر برای صعود با ایران و آمریکا رقابت می کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...