ساکت الهامی سرمربی الاهلی قطر شد؟/ باشگاه هوادار: خبر قدیمی است!

این خبر که ساکت الهامی سرمربی الاهلی قطر شده است، توسط باشگاه هوادار تکذیب شد.
کدخبر (87803) | 14 آبان 1401 | ساعت 12:59
0 81
ساکت الهامی سرمربی الاهلی قطر شد؟/ باشگاه هوادار: خبر قدیمی است!
این خبر که ساکت الهامی سرمربی الاهلی قطر شده است، توسط باشگاه هوادار تکذیب شد.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از دانشجو، ساکت الهامی مربی تیم فوتبال هوادار بعد از مذاکره با مسئولین الاهلی قطر به توافق نهایی دست یافت و برای هدایت سبز و سفید پوشان قطری راهی این کشور خواهد شد. البته که مشخص شد خبر ساکت الهامی الاهلی قطر قدیمی بوده است. در ادامه توضیحات روابط عمومی باشگاه هوادار را راجع به ساکت الهامی الاهلی قطر می خوانیم:

رد شایعه ساکت الهامی سرمربی الاهلی شد

پس از انتشار شایعه اینکه ساکت الهامی سرمربی الاهلی شد میلاد فاندر مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای باشگاه هوادار گفت: واقعیت این است که در همان زمان و در شهر استانبول مدیران مجموعه قطری با من و مدیر تیم‌مان جهت مذاکره‌ جدی با مدیران عالی مجموعه هوادار برای صدور رضایت نامه ساکت الهامی الاهلی قطر به طور رسمی و در ازای پرداخت مبلغ قابل توجهی رایزنی کردند که آقای الهامی همان زمان پاسخ منفی خود به باشگاه قطری را به اطلاع بازیکنان و مدیریت باشگاه رساند و موضوع با از خود گذشتگی او کاملا منتفی شد.

فاندر در ادامه اعلام کرد: هر چند ساعت یک بار، به طور مرتب و مطابق رویه همیشگی، به جهت هماهنگی بیشتر در کارها میان عوامل مجموعه ارتباط صمیمانه ای وجود دارد. الهامی به اتفاق خانواده در ترکیه جهت سپری کردن تعطیلات حضور دارد. او روز پنج شنبه نیز به ایران بر می‌گردد تا از روز شنبه تمرینات‌مان در مجموعه ورزشی خیریه عمل تهران آغاز شود. ساعتی پیش نیز الهامی در تماسی که داشت مانند قبل پیگیر کارها بود. همه چیز روال همیشگی خود را طی می‌کند و یقین بدانید او از هوادار جدا نخواهد شد.

بنابراین فعلا ماجرایی بین ساکت الهامی الاهلی قطر وجود نخواهد داشت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...