جام جهانی کشتی فرنگی 2022/ پیروزی تیم ملی ایران در گام نخست مقابل ترکیه

تیم ملی ایران در گام نخست جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲ که به میزبانی شهر باکو برگزار می شود، مقابل ترکیه به پیروزی رسید.
کدخبر (87665) | 14 آبان 1401 | ساعت 06:08
0 72
جام جهانی کشتی فرنگی 2022/ پیروزی تیم ملی ایران در گام نخست مقابل ترکیه
تیم ملی ایران در گام نخست جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲ که به میزبانی شهر باکو برگزار می شود، مقابل ترکیه به پیروزی رسید.

به گزارش سرخ نیوز، جام جهانی کشتی فرنگی پنج دوره پیاپی در ایران برگزار و پس از آن به مدت پنج سال از چرخه مسابقات کشتی کنار گذاشته شد. پس از پنج سال، این کشور آذربایجان است که در شهر باکو از مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی میزبانی می‌کند. شاگردان رنگرز در نخستین گام در جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲ باکو به مصاف ترکیه رفتند که این مسابقات با پیروزی تیم ملی کشتی کشورمان همراه شد. تیم ملی کشتی فرنگی ایران

نتایج جام جهانی کشتی فرنگی باکو

طبق برنامه مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲، این مسابقات از روز ۱۴ آبان به میزبانی باکو آغاز شده و تنها یک روز بعد یعنی ۱۵ آبان به پایان خواهد رسید. این مسابقات در ده وزن ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۲، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم برگزار خواهد شد که تیم ملی کشتی فرنگی ایران در تمامی آن‌ها نمایندگانی برای این مسابقات اعزام کرده است.

گزارش زنده جام جهانی کشتی فرنگی

علاوه بر نتایج، شما می‌توانید گزارش زنده دیدارهای جام جهانی کشتی فرنگی را نیز از این صفحه دنبال کنید. مسابقات جام جهانی کشتی در رشته فرنگی از روز ۱۴ آبان تا ۱۵ آبان با حضور ۶ تیم ایران، ترکیه، قرقیزستان، آذربایجان، صربستان و منتخب جهان به میزبانی شهر باکو برگزار خواهد شد. نتایج زنده دیدارهای تیم ملی کشتی فرنگی ایران در جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲ باکو به طور کامل در این صفحه قابل پیگیری است.

گزارش زنده مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی باکو 2022:

نتایج کشتی فرنگی - شنبه ۱۴ آبان

دیدار ایران ترکیه در جام جهانی کشتی فرنگی، اولین مسابقه تیم ملی کشورمان در این مسابقات خواهد بود. پس از آن، ایران به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.

دیدار تیم ملی کشتی فرنگی ایران قرقیزستان جام جهانی کشتی

 
  • وزن ۱۳۰ کیلوگرم: علی اکبر یوسفی و فردین هدایتی

    علی اکبر یوسفی و فردین هدایتی، دو نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای جام جهانی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم هستند. - علی اکبر یوسفی توانست با ارائه یک کشتی برتر، ضمن جبران شکست خود در دور قبل، ارلان ماناتبکوف را با نتیجه ۴-۱ و به لطف ضربه‌فنی پشت سر بگذارد.

(ویدئو کشتی دوم علی اکبر یوسفی در جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲ باکو را از «این صفحه» مشاهده کنید)


  • وزن ۹۷ کیلوگرم: مهدی بالی و محمد نصرتی

    مهدی بالی و محمد نصرتی، دو ملی‌پوش تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی باکو در وزن ۹۷ کیلوگرم هستند - مهدی بالی توانست در یک دیدار نزدیک و با توجه به کسب امتیاز آخر، حریف خود اوزور ژوژوبکوف را با نتیجه ۳-۳ شکست دهد.

(ویدئو کشتی دوم مهدی بالی در جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲ باکو را از «این صفحه» مشاهده کنید)


  • وزن ۸۷ کیلوگرم: ابوالفضل چوپانی و حمید رضا بادکان

    دو نماینده ایران در وزن ۸۷ کیلوگرم، ابوالفضل چوپانی و حمید رضا بادکان هستند. - حمید رضا بادکان که در دیدار برابر ترکیه شکست خورده بود، برای این کشتی جای خود را به ابوالفضل چوپانی داد که او نیز با نتیجه سنگین ۹-۲ برابر اتابک عزیزبکوف شکست خورد.

(ویدئو کشتی ابوالفضل چوپانی در جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲ باکو را از «این صفحه» مشاهده کنید)


  • وزن ۸۲ کیلوگرم: علیرضا مهمدی و محمد حسین محمودی

    دو نماینده ایران در وزن ۸۲ کیلوگرم، علیرضا مهمدی و محمد حسین محمودی نمایندگان ایران محسوب می‌شوند. - در این دیدار از وزن ۸۲ کیلوگرم، این بار محمد حسین محمودی به روی تشک رفت که او نیز مانند علیرضا مهمدی برابر حریف خود شکست خورد. کالیدین آسیکیف توانست نماینده ایران را با نتیجه ۶-۱ پشت سر بگذارد.

(ویدئو کشتی محمد حسین محمودی در جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲ باکو را از «این صفحه» مشاهده کنید)


  • وزن ۷۷ کیلوگرم: محمد رضا مختاری و عارف حبیب اللهی

    دو نماینده ایران در وزن ۷۷ کیلوگرم، محمد رضا مختاری و عارف حبیب اللهی هستند. - محمد رضا مختاری توانست شکست دیدار قبلی خود برابر نماینده ترکیه را جبران کرده و آکیلبک تالانتبکوف قرقیزستانی را با نتیجه ۷ بر ۱ شکست دهد. با این برد، پیروزی تیم ملی کشتی فرنگی ایران برابر قرقیزستان قطعی شد و فرنگی‌کاران ایرانی راهی فینال جام جهانی کشتی فرنگی 2022 باکو شدند. (ویدئو کشتی دوم محمد رضا مختاری در جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲ باکو را از «این صفحه» مشاهده کنید)

  • وزن ۷۲ کیلوگرم: امیر عبدی و محمد رضا رستمی

    امیر عبدی و محمد رضا رستمی، دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای وزن ۷۲ کیلوگرم در مسابقات جام جهانی کشتی را به تن خواهند کرد. - بر خلاف دیدار برابر ترکیه، در این دیدار امیر عبدی کشتی‌گیر وزن ۷۲ کیلوگرم تیم ملی ایران بود و توانست با نتیجه ۵ بر ۰ برابر عادلخان نورلانبکوف برنده شود. (ویدئو کشتی امیر عبدی در جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲ باکو را از «این صفحه» مشاهده کنید)

  • وزن ۶۷ کیلوگرم: دانیال سهرابی و حجت رضایی

    دو نماینده ایران در وزن ۶۷ کیلوگرم، دانیال سهرابی و حجت رضایی هستند. - دانیال سهرابی در دیدار خود برابر خالمورات ابراگیموف توانست بدون دردسر خاصی، با امتیاز عالی ۱۰ بر ۲ به پیروزی دست یابد. (ویدئو کشتی دوم دانیال سهرابی در جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲ باکو را از «این صفحه» مشاهده کنید)

  • وزن ۶۳ کیلوگرم: ایمان محمدی و سعید اسماعیلی

    ایمان محمدی و سعید اسماعیلی، نمایندگان ایران در وزن ۶۳ کیلوگرم در مسابقات جام جهانی هستند. - ایمان محمدی در دومین دیدار خود به مصاف کالی سلیمان‌اف رفت و حریف خود را با امتیاز عالی ۱۲-۱ درهم کوبید. (ویدئو کشتی دوم ایمان محمدی در جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲ باکو را از «این صفحه» مشاهده کنید)

  • وزن ۶۰ کیلوگرم: مهدی محسن نژاد و پویا ناصرپور

    مهدی محسن نژاد و پویا ناصرپور، دو نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای جام جهانی در وزن ۶۰ کیلوگرم هستند. - مهدی محسن نژاد دومین دیدار خود را نیز با یک کشتی برتر، با نتیجه ۵-۰ برابر عبدالله‌یف برنده شد. (ویدئو کشتی دوم محمد محسن نژاد در جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲ باکو را از «این صفحه» مشاهده کنید)

  • وزن ۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز و مهدی جواهری

    پویا دادمرز و مهدی جواهری نمایندگان وزن ۵۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جام جهانی باکو خواهند بود. - پویا دادمرز در دومین دیدار خود به مصاف «تالایبک بیشنبوک اولو» از قرقیزستان رفت و به راحتی با نتیجه ۹ بر ۱ به پیروزی رسید. (ویدئو کشتی دوم پویا دادمرز در جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲ باکو را از «این صفحه» مشاهده کنید)

دیدار تیم ملی کشتی فرنگی ایران ترکیه جام جهانی کشتی

  • وزن ۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز و مهدی جواهری

    پویا دادمرز و مهدی جواهری نمایندگان وزن ۵۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جام جهانی باکو خواهند بود. - پویا دادمرز در اولین دیدار خود به مصاف اوزتورک از ترکیه رفت که این دیدار با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید. دادمرز با توجه به کسب امتیاز پایانی، برنده این تقابل لقب گرفت.

    (ویدئو کشتی پویا دادمرز در جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲ باکو را از «این صفحه» مشاهده کنید)


  • وزن ۶۰ کیلوگرم: مهدی محسن نژاد و پویا ناصرپور

    مهدی محسن نژاد و پویا ناصرپور، دو نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای جام جهانی در وزن ۶۰ کیلوگرم هستند. - مهدی محسن نژاد در برابر کمال از ترکیه قرار گرفت و در یک بسیار دیدار نزدیک در حالی که با نتیجه ۶ بر ۰ از حریف خود پیش بود و می‌توانست با امتیاز کامل پیروز مسابقه شود، نهایتا با نتیجه ۹-۷ به پیروزی رسید. (ویدئو کشتی محمد محسن نژاد در جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲ باکو را از «این صفحه» مشاهده کنید)
مهدی محسن نژاد جام جهانی کشتی فرنگی
  • وزن ۶۳ کیلوگرم: ایمان محمدی و سعید اسماعیلی

    ایمان محمدی و سعید اسماعیلی، نمایندگان ایران در وزن ۶۳ کیلوگرم در مسابقات جام جهانی هستند. - ایمان محمدی به مصاف احمد اویار از ترکیه رفت و حریف خود را به راحتی و با کسب امتیاز عالی شکست داد. (ویدئو کشتی ایمان محمدی در جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲ باکو را از «این صفحه» مشاهده کنید)

  • وزن ۶۷ کیلوگرم: دانیال سهرابی و حجت رضایی

    دو نماینده ایران در وزن ۶۷ کیلوگرم، دانیال سهرابی و حجت رضایی هستند. - دانیال سهرابی پیش از پایان وقت اول کشتی، موفق به کسب امتیاز کامل شد و با نتیجه ۸-۰ حریف خود را شکست داد (ویدئو کشتی دانیال سهرابی در جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲ باکو را از «این صفحه» مشاهده کنید)

  • وزن ۷۲ کیلوگرم: امیر عبدی و محمد رضا رستمی

    امیر عبدی و محمد رضا رستمی، دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای وزن ۷۲ کیلوگرم در مسابقات جام جهانی کشتی را به تن خواهند کرد. - محمد رضا رستمی در یک دیدار دور از انتظار، توانست حریف نامدار خود، سلجوق جان را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد. (ویدئو کشتی محمد رضا رستمی در جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲ باکو را از «این صفحه» مشاهده کنید)

  • وزن ۷۷ کیلوگرم: محمد رضا مختاری و عارف حبیب اللهی

    دو نماینده ایران در وزن ۷۷ کیلوگرم، محمد رضا مختاری و عارف حبیب اللهی هستند. - محمد رضا مختاری در یک دیدار دور از انتظار، با نتیجه ۶-۲ برابر یونس امره باشار از ترکیه شکست خورد تا ترکیه به اولین پیروزی خود برابر ایران دست یابد. (ویدئو کشتی محمد رضا مختاری در جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲ باکو را از «این صفحه» مشاهده کنید)

  • وزن ۸۲ کیلوگرم: علیرضا مهمدی و محمد حسین محمودی

    دو نماینده ایران در وزن ۸۲ کیلوگرم، علیرضا مهمدی و محمد حسین محمودی نمایندگان ایران محسوب می‌شوند. - علیرضا مهمدی با نتیجه نزدیک ۷-۵ برابر حریف شناخته‌شده و عنوان‌دار خود، برهان آکبوداک شکست خورد. (ویدئو کشتی علیرضا مهمدی در جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲ باکو را از «این صفحه» مشاهده کنید)
علیرضا مهمدی کشتی فرنگی
  • وزن ۸۷ کیلوگرم: ابوالفضل چوپانی و حمید رضا بادکان

    دو نماینده ایران در وزن ۸۷ کیلوگرم، ابوالفضل چوپانی و حمید رضا بادکان هستند. - حمید رضا بادکان با نتیجه سنگین ۱۱-۲ برابر علی چنگیز از ترکیه شکست خورد. (ویدئو کشتی حمید رضا بادکان در جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲ باکو را از «این صفحه» مشاهده کنید)

  • وزن ۹۷ کیلوگرم: مهدی بالی و محمد نصرتی

    محمد بالی و محمد نصرتی، دو ملی‌پوش تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی باکو در وزن ۹۷ کیلوگرم هستند - محمد بالی در یک دیدار حساس و نزدیک، توانست با نتیجه ۴-۲ متهان باشار را شکست داده و پیروزی تیم ملی ایران را قطعی کند. (ویدئو کشتی مهدی بالی در جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲ باکو را از «این صفحه» مشاهده کنید)
مهدی بالی کشتی فرنگی
  • وزن ۱۳۰ کیلوگرم: علی اکبر یوسفی و فردین هدایتی

    علی اکبر یوسفی و فردین هدایتی، دو نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای جام جهانی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم هستند. - علی اکبر یوسفی در دیداری نزدیک، با نتیجه ۵-۵ و به دلیل از دست دادن امتیاز آخر، برابر عثمان ایلدیریم شکست خورد. (ویدئو کشتی علی اکبر یوسفی بالی در جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۲۲ باکو را از «این صفحه» مشاهده کنید)
بدین ترتیب، تیم ملی ایران توانست در اولین دیدار خود در جام جهانی کشتی ۲۰۲۲، ترکیه را با نتیجه نزدیک ۶ بر ۴ شکست دهد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...