تن هاخ جانشین رونالدو را انتخاب کرد

یک روزنامه انگلیسی می‌گوید جدا شدن رونالدو از منچستریونایتد در ماه ژانویه تقریبا قطعی شده و اریک تن‌هاخ حالا به دنبال پیدا کردن جایگزین او می‌گردد.
کدخبر (88111) | 14 آبان 1401 | ساعت 17:04
0 72
تن هاخ جانشین رونالدو را انتخاب کرد
یک روزنامه انگلیسی می‌گوید جدا شدن رونالدو از منچستریونایتد در ماه ژانویه تقریبا قطعی شده و اریک تن‌هاخ حالا به دنبال پیدا کردن جایگزین او می‌گردد.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ورزش سه، روزنامه انگلیسی تلگراف اعلام کرد جدا شدن کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد تقریبا قطعی است و شیاطین سرخ از همین حالا تلاش برای جذب یک مهاجم در زمستان را آغاز کرده‌اند؛ مهاجمی که قرار است جانشین کریستیانو رونالدو باشد. بر اساس این گزارش بنجامین ششکو، مهاجم باشگاه سالزبورگ، در حال حاضر از بیشترین شانس برای اضافه شدن به ترکیب یونایتد برخوردار است. این در حالی است که در روزهای اخیر به نظر می‌رسید یخ روابط رونالدو با تن‌هاخ و باشگاه آب شده است. سرمربی هلندی یونایتد در سه بازی اخیر یونایتد رونالدو را از آغاز به میدان فرستاد تا این پیام را مخابره کند که تنش‌های ناشی از ترک زودهنگام ورزشگاه توسط او در بازی مقابل تاتنهام فراموش شده است. اما با توجه به اینکه تنها هفت ماه به پایان قرارداد رونالدو و یونایتد باقی مانده، مدیران باشگاه سرانجام به این نتیجه رسیده‌اند که جدایی او در ژانویه از هر نظر به سود یونایتد خواهد بود. بنجامین ششکوی تن‌هاخ که امسال تابستان چند دفاع و هافبک مد نظر خود را به اولدترافورد منتقل کرده بود حالا باید برای جایگزین کردن رونالدو دست به خرید یک مهاجم بزند. تلگراف می‌گوید بنجامین ششکوی 19ساله گزینه اصلی این مربی هلندی است. یونایتد این مهاجم سالزبورگ را بسیار آینده‌دار می‌داند و معتقد است او می‌تواند در یکی دو سال آینده مهاجمی در حد و اندازه ارلینگ هالند باشد. هالند هم اولین بار در سالزبورگ چهره شد و سپس به دورتموند پیوست تا در نهایت به منچستر رفته و پیراهن سیتی را به تن کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...