خبرساز شدن مصاحبه گرانیت ژاکا

گرانیت ژاکا، ستاره آرسنال، بعد از پیروزی این تیم مقابل چلسی در یک مصاحبه تلویزیونی از کلمه‌ای نامناسب استفاده کرده و خبرساز شد.
کدخبر (88805) | 15 آبان 1401 | ساعت 18:10
0 122
خبرساز شدن مصاحبه گرانیت ژاکا
گرانیت ژاکا، ستاره آرسنال، بعد از پیروزی این تیم مقابل چلسی در یک مصاحبه تلویزیونی از کلمه‌ای نامناسب استفاده کرده و خبرساز شد.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ورزش سه، گرانیت ژاکا بعد از پیروزی مهم توپچی‌ها مقابل چلسی در بازی امشب دو تیم آنقدر هیجان‌زده بود که وقتی در پایان بازی مقابل دوربین خبرنگار بی‌تی اسپورت ایستاد کلمه‌ای نامناسب به زبان آورد و سوژه رسانه‌ها شد. آرسنال که در دربی امشب لندن به مصاف چلسی رفته بود از همان آغاز برتری کاملی بر شاگردان گراهام پاتر داشت و در نیمه دوم روی کرنر ارسالی بوکایو ساکا و ضربه گابریل مزد برتری‌اش را گرفت و موفق شد با همین گل به پیروزی برسد تا بار دیگر از سیتی سبقت گرفته و صدرنشین لیگ برتر انگلیس شود. گرانیت ژاکا از جمله بازیکنان آرسنال بود که در پایان بازی از این پیروزی بسیار خوشحال و هیجان‌زده بود. دوربین بی‌تی اسپورت تنها چند ثانیه بعد از به صدا درآمدن سوت پایان به سراغ این ستاره سوئیسی آرسنال رفت و از او خواست نظرش را درباره بازی بگوید. در همین لحظات معدود هواداران آرسنال که به استمفوردبریج آمده بودند مشغول تشویق ژاکا بودند و نام او را فریاد می‌زدند. ژاکا که گویا در این شرایط بیش از حد هیجان زده شد در شروع مصاحبه‌اش کلمه‌ای به زبان آورد که قابل پخش نبود. ستاره سوئیسی آرسنال به دوربین بی‌تی اسپورت گفت:" می‌توانید جو ورزشگاه را ببینید. لعنتی ... باورکردنی نیست". ژاکا درحالیکه این جمله را به زبان آورد با دستش به هواداران آرسنال در ورزشگاه اشاره کرد. اما خبرنگار بی‌تی اسپورت مجبور شد مداخله کرده و از بینندگان به دلیل کلمه‌ای که ژاکا به زبان آورده بود عذرخواهی کرد. ژاکا در ادامه صحبت‌هایش گفت:" ما از شروع بازی تا آخرین ثانیه شایسته برد بودیم. در این بازی ما تیم به مراتب بهتری بودیم. خیلی خیلی خیلی بهتر از حریف. واقعا خوشحالیم که همه چیز خوب پیش رفت. ما خواسته‌های مربیان را مو به مو اجرا می‌کنیم و نتیجه هم می‌گیریم".

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...