خداحافظی با 4 کاپیتان؛ پاکسازی نیوکمپ!

در پی خداحافظی پیکه از فوتبال، تقریبا تمام نسل طلایی باشگاه او، از سطح اول فوتبال فاصله گرفتند و دیگر کمتر نام و نشانی از آنها شنیده و دیده می‌شود.
کدخبر (88505) | 15 آبان 1401 | ساعت 14:14
0 88
خداحافظی با 4 کاپیتان؛ پاکسازی نیوکمپ!
در پی خداحافظی پیکه از فوتبال، تقریبا تمام نسل طلایی باشگاه او، از سطح اول فوتبال فاصله گرفتند و دیگر کمتر نام و نشانی از آنها شنیده و دیده می‌شود.

به گزارش سرخ نیوز، در هفته سیزدهم لالیگا، جرارد پیکه آخرین بازی خود را برای بارسلونا انجام داد و برای همیشه با فوتبال وداع کرد. با پایان راه پیکه در بارسلونا، تقریبا تمام نسل طلایی این باشگاه که قهرمانی‌های متعددی را در اروپا و مسابقات داخلی بدست اورده بودند، از سطح اول فوتبال فاصله گرفتند و دیگر کمتر نام و نشانی از آنها شنیده و دیده می‌شود. اما این پایان کار نیست و پاکسازی بزرگتری در راه است! پس از بازنشستگی پیکه، پایان قرارداد سرخیو بوسکتس در انتهای فصل از راه می‌رسد. از سوی دیگر بارسلونا تصمیم دارد تکلیف یوردی آلبا هم به زودی روشن کند تا اینکه یک کاپیتان دیگر هم از ترکیب این تیم محو شود. در این شرایط فقط سرخی روبرتو از میان کاپیتان‌های کنونی بلوگرانا در تیم باقی می‌ماند که البته او هم آینده نامعلومی دارد. سرخیو بوسکتس طبق گزارش موندو دپورتیوو، روبرتو در حال حاضر به دلیل مصدومیت غایب است و در مورد آینده این بازیکن، هر فرضیه‌ای ممکن است به واقعیت تبدیل شود. این بازیکن 30 ساله بیشتر فصل گذشته را با مصدومیت سپری کرد. با توجه به اینکه او در آن زمان در سال پایانی قرارداد خود بود، تردیدهای جدی در مورد ادامه همکاری با او وجود داشت، اما ژاوی هیئت مدیره بارسلونا را متقاعد کرد که قرارداد روبرتو را برای یک سال دیگر تمدید کند. تمدید قرارداد روبرتو به وضوح نشان داد که او حاضر است کاهش قابل توجهی از دستمزد 60 درصدی را بپذیرد و موافقت کرد که نیمی از پاداش را واگذار کند. با این حال، مانند بوسکتس، قرارداد روبرتو در پایان فصل به پایان می‌رسد و هیئت مدیره بارسلونا تمایل دارد که با او قطع همکاری کند بنابراین بعید است که قرارداد این بازیکن بار دیگر تمدید شود. سرخیو روبرتو با این وجود، برای این مدافع راست همه سناریوهای احتمالی در آینده از جمله از کاهش دستمزد و تمدید قرارداد با بارسلونا، تا پذیرش پیشنهادات از دیگر باشگاه‌ها در اسپانیا یا اروپا و حتی تقلید از بوسکتس و رفتن به لیگ آمریکا، ممکن است. با این حال، به گفته دوستان روبرتو، او تمایل خاصی برای بازی در لیگ آمریکا ندارد، زیرا احساس می‌کند با شرایط جسمانی فعلی‌اش هنوز می‌تواند در پنج لیگ بزرگ اروپایی رقابت کند و انتخاب اول او همچنان بازی در این لیگ‌ها است. بنابراین تا جایی که به شرایط مربوط می‌شود، اگر بارسلونا بر اساس عملکرد این بازیکن در نیم فصل دوم پیشنهاد تمدید قرارداد بدهد، روبرتو با ماندن در نیوکمپ مخالفتی نخواهد داشت. به عنوان هم تیمی قدیمی روبرتو، ژاوی باید احساسات متفاوتی در قلب خود داشته باشد. در این فصل ژاوی مجبور است هم تیمی‌های قدیمی خود را پس از سال‌ها از نیوکمپ دور کند چراکه اولویت اصلی او بازسازی تیم است و هواداران وفادار بارسا همگی مشتاقانه منتظر بازگشت تیمشان به روزهای اوج هستند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...