روز بد اوبامیانگ در لیگ برتر

عملکرد ضعیف و دور از انتظار پیر امریک اوبامیانگ در جریان شکست چلسی مقابل آرسنال را می‌توان نمادی از گرفتاری‌های گراهام پاتر در چلسی دانست.
کدخبر (88767) | 15 آبان 1401 | ساعت 17:39
0 108
روز بد اوبامیانگ در لیگ برتر
عملکرد ضعیف و دور از انتظار پیر امریک اوبامیانگ در جریان شکست چلسی مقابل آرسنال را می‌توان نمادی از گرفتاری‌های گراهام پاتر در چلسی دانست.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ورزش سه، اوبامیانگ که امسال تابستان از بارسلونا به چلسی پیوست امشب در استمفوردبریج شب عجیب و غریبی را پشت سر گذاشت. طبق خلاصه بازی آرسنال چلسی، او که پیش از پیوستن به بارسا سابقه بازی در آرسنال را داشت امشب هر وقت صاحب توپ شد توسط هواداران آرسنالی حاضر در استمفوردبریج هو شد. اما این تنها معضل اوبامیانگ در بازی امشب نبود. ستاره گابنی در طول مسابقه چلسی آرسنال، تنها هشت بار پایش به توپ برخورد کرد و یکی از بدترین بازی‌های دوران فوتبالی‌اش را پشت سر گذاشت. از هشت تماس توپ با پای اوبامیانگ پنج مورد به پاس‌های او اختصاص داشت. از این پنج پاس تنها سه پاس با دقت به هدف رسید. این تنها تلاش اوبامیانگ برای صاحب توپ کردن دو مهاجم چلسی در این بازی، رحیم استرلینگ و کای هاورتز، بود. ناکامی اوبامیانگ در چلسی تنها شوت اوبامیانگ در این بازی شوت خوبی بود که دروازه‌بان آرسنال را به زحمت انداخت ولی توپ با دخالت سنگربان توپچی‌ها راهی کرنر شد. در نهایت و در اواخر بازی تکل اوبامیانگ روی پای بن وایت برای او یک کارت زرد در پی داشت. این کارت زرد باعث شد گراهام پاتر کمی بعد او را تعویض کند. درست لحظاتی بعد از به ثمر رسیدن گل پیروزی‌بخش آرسنال. البته اوبامیانگ تنها بازیکن چلسی نبود که در این بازی عملکردی بد داشت. گراهام پاتر بعد از چند نتیجه خوب در مقابل آرسنال متوجه شد که تیمش مشکلاتی اساسی دارد و راه او تا پایان فصل برای حضور در بین چهار تیم ابتدای جدول به هیچ وجه آسان نخواهد بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...