هواداران یونایتد خواهان برگشت دیوید مویس شدند

بعد از شروع بد منچستریونایتد در دیدار امشب مقابل استون‌ویلا هواداران شیاطین سرخ که در ورزشگاه حضور داشتند خواهان اخراج اریک تن‌هاخ شدند.
کدخبر (88787) | 15 آبان 1401 | ساعت 18:00
0 78
هواداران یونایتد خواهان برگشت دیوید مویس شدند
بعد از شروع بد منچستریونایتد در دیدار امشب مقابل استون‌ویلا هواداران شیاطین سرخ که در ورزشگاه حضور داشتند خواهان اخراج اریک تن‌هاخ شدند.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ورزش سه، در حالیکه حدود 80 دقیقه از دیدار منچستریونایتد و استون‌ویلا سپری شده است شیاطین سرخ با نتیجه 3-1 از حریف‌شان عقب هستند. یونایتد این بازی را بسیار بد آغاز کرد و در همان 11 دقیقه ابتدایی دو بار دروازه‌اش را باز شده دید. هواداران منچستریونایتد که از این عملکرد تیم‌شان شوکه شده بودند در ورزشگاه ویلاپارک شروع به شعار دادن علیه تن‌هاخ کرده و خواهان بازگشت دیوید مویس به تیم‌شان شدند. اریک تن‌هاخ که امسال تابستان سکان هدایت یونایتد را به دست گرفت در شروع فصل هم شرایط بدی را تجربه کرد و در اولین دو بازی دو شکست پیاپی مقابل برایتون و برنتفورد را تجربه کرد تا مقابل انتقادهای زیادی قرار بگیرد. اما او اخیرا با شیاطین سرخ خوب نتیجه گرفته بود و هواداران را در کنار خود داشت. اما شروع بسیار بد بازی امشب مقابل تیم اونای امری خشم هواداران را دوباره لبریز کرد. شاگردان تن هاخ در دقیقه هفت بازی مقابل استون‌ویلا دروازه‌شان را باز شده دیدند و چهار دقیقه بعد گل دوم را دریافت کردند. هواداران یونایتد به این شروع فاجعه‌بار در ویلاپارک هم واکنش‌های زیادی نشان دادند که نشان‌دهنده خشم عمومی یونایتدها از عملکرد تیم‌شان در بازی امشب بود. یک هوادار در توییتر با اشاره به درخواست‌های دیگر هواداران شیاطین سرخ نوشت:" دیوید مویس را برگردانید". کاربر دیگری می‌گوید:" لطفا تن‌هاخ را در وقفه جام جهانی اخراج کنید. انتخاب خیلی اشتباه بازیکنان تقصیر تن‌هاخ است. تا اینجا آنقدر تیم‌های کوچک ما را اینطور تحقیر کردند که دیگر بس‌ است. تحمل‌مان طاق شده".

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...