ژاپنی‌ها در راه قطر

تیم فوتبال ژاپن یکی از ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ٢٠٢٢ قطر به عنوان اولین تیم در روز دوشنبه، ۷ نوامبر (۱۶ آبان) وارد کشور قطر خواهد شد.
کدخبر (88580) | 15 آبان 1401 | ساعت 15:31
0 65
ژاپنی‌ها در راه قطر
تیم فوتبال ژاپن یکی از ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ٢٠٢٢ قطر به عنوان اولین تیم در روز دوشنبه، ۷ نوامبر (۱۶ آبان) وارد کشور قطر خواهد شد.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از فارس، ژاپنی‌ها که در گروه E جام جهانی با اسپانیا، کاستاریکا و آلمان هم‌گروه هستند، تا پایان زمان حضور خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در هتل «رادیسون‌بلو» که یکی از سه هتل قدیمی قطر است، اقامت خواهند داشت. زمین تمرین تیم ملی ژاپن در جام جهانی ۲۰۲۲، نیز زمین تمرین شماره یک باشگاه السد است که در فاصله ۵ کیلومتری تا محل اقامت ژاپن قرار دارد. این تیم آسیایی قرار است پیش از شروع رقابت‌های جام جهانی و در روز پنجشنبه، ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) یک دیدار دوستانه با کانادا برگزار کند، اما با توجه به قوانین فیفا اجازه برگزاری این دیدار را در کشور قطر ندارد و دو تیم برای برگزاری این بازی، راهی دبی خواهند شد. طبق قوانین فیفا و از ماه سپتامبر تا شروع جام جهانی، هیچ یک از تیم‌های ملی اجازه برگزاری بازی در کشور قطر را ندارند و حتی میزبان جام جهانی اردوی نهایی و دیدارهای دوستانه خود را در اروپا برگزار کرد. تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ تنها در صورتی قادر خواهند بود در قطر بازی تدارکاتی برگزار کنند که این دیدارها در زمین تمرینی خود، بدون حضور جمعیت، بدون تبلیغات و پخش تلویزیونی باشد. از همین‌رو ژاپن و کانادا ترجیح داده‌اند به جای بازی در زمین تمرینی خود، راهی دبی شوند و پس از انجام بازی دوستانه به قطر بازگردند. تیم ملی ژاپن در گروه پنجم جام جهانی قطر با تیم‌های اسپانیا، آلمان و کاستاریکا هم‌گروه است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...