ساعت و زمان بازی ژاپن و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

برنامه مسابقات جام جهانی 2022 از مدت‌ها قبل اعلام شده و برهمین اساس نیز ساعت و زمان بازی ژاپن و اسپانیا مشخص است.
کدخبر (88275) | 16 آبان 1401 | ساعت 20:14
0 104
ساعت و زمان بازی ژاپن و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
برنامه مسابقات جام جهانی 2022 از مدت‌ها قبل اعلام شده و برهمین اساس نیز ساعت و زمان بازی ژاپن و اسپانیا مشخص است.

به گزارش سرخ نیوز، بازی تیم ملی ژاپن و اسپانیا، یکی از دیدارهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. تیم ملی اسپانیا در جام جهانی، بازیکنان مطرحی در اختیار دارد و بنابراین پیش‌بینی می‌شود هواداران زیادی برای تماشای این بازی و گروه مرگ جام جهانی به قطر بروند.

زمان بازی ژاپن و اسپانیا

زمان بازی ژاپن و اسپانیا در جام جهانی از ماه‌ها قبل اعلام شده است. جدال ژاپن با تیم قوی اسپانیا در جام جهانی قطر، می‌تواند یکی از دیدارهای جذاب این رقابت‌ها باشد.

زمان پخش بازی ژاپن و اسپانیا

صدا و سیما و دو شبکه سوم سیما و ورزش برای مدت زمان برگزاری بازی‌های جام جهانی 2022 برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده‌اند. این بازی هم از یکی از شبکه‌های مذکور پخش خواهد شد. زمان پخش بازی تیم ملی ژاپن در جام جهانی قطر و اسپانیا نیز همزمان با آغاز این بازی خواهد بود. ساعت و زمان بازی ژاپن و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

ساعت و تاریخ بازی ژاپن اسپانیا

ساعت و تاریخ بازی ژاپن اسپانیا طبق آنچه اعلام شده، بدین ترتیب خواهد بود که دو تیم از ساعت ۲۲:۳۰ در ۱۰ آذرماه 1401 مقابل هم قرار می‌گیرند.

ورزشگاه بازی ژاپن و اسپانیا

برنامه برگزاری دیدارها نشان می‌دهد ورزشگاه بازی ژاپن و تیم ملی اسپانیا در جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص است و این دیدار در ورزشگاه خلیفه برگزار می‌شود. معرفی کامل ورزشگاه بین‌المللی خلیفه ورزشگاه بین‌المللی خلیفه با ظرفیت ۵۰ هزار نفر، استادیوم ملی قطر است که بخشی از مجموعهٔ ورزشی چندمنظوره در شهر دوحه به حساب می‌آید.

تیم داوری بازی ژاپن و اسپانیا

تیم داوری بازی ژاپن و اسپانیا هنوز اعلام نشده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...